Wat je even kwijt wilt #8

Ohhh dan deed de tvgids van mijn televisie gewoon raar. Vond het al best bizar dat er al 14 seizoenen waren!

Ik doe dat ook nooit meer. Heb ooit eens een samenvatting gestuurd en die heeft diegene toen rondgestuurd met de tekst dat zij die gemaakt had… boos was ik toen.

Oh en er is ook ooit fraude gepleegd met werk van mij, was ook drama toen

2 likes

“Ja ik snap eigenlijk heel veel niet, mag ik gewoon even alles van jou zien? Je kan toch wel even helpen? Ik ga het heus niet overnemen hoor, wil gewoon weten of ik het goed doe!”

Ik wil best even jouw stuk doornemen en je tips geven als dat helpt!

“Kom op, het kost je één mailtje, dat is toch geen moeite?? Wat zuur van je”

:frowning:

2 likes

Waren die er maar, dan kon ik nog iets nieuws zien hahaha. Heeeeerlijke serie vind ik het :heart:

OMG ik zou ook heel boos zijn!!

1 like

Ik ook, zoo interessant! <3

Dat is het ook, maar dan zo guilttrippen dat jij er als onbehulpzame egoist uitziet.

wou dat ik dat had!

1 like

Heb je hem misschien op de magnetronstand staan? Heb dat ooit gehad toen ik een taart ging bakken met oppaskinderen, bij ons ging het brandalarm ook af oeps

3 likes

Wtf echt triest dat ze deed alsof ze jouw samenvatting had gemaakt.

Ik deelde zowat al mijn verslagen met een studiegenoot maar zij nam altijd dingen van mij over. Toch was ik zo aardig om mijn verslagen te blijven sturen… Ze heeft zelfs delen van mijn reflectieverslag letterlijk gekopieerd en toen ik haar erop aansprak zei ze van oh ja maar als ik dat doe haal ik mijn verslag sowieso (???)

Ze heeft het toen wel van mij moeten veranderen.

Arg echt sommige mensen he…

Ja echt he, ik heb haar na dat reflectieverslag incident nooit meer wat gestuurd trouwens. Moet er wel bij zeggen dat een vriendin van me echt 10x tegen me heeft moeten zeggen dat ik niks meer moest sturen. Anders stuurde ik mijn verslagen wss nog steeds, ben daar te aardig voor…

1 like

Nee, nog nooit. Maar als ik mn verslag naar haar had gestuurd vroeg ik daarna of ik haar verslag dan mocht zien als het af was. Als ik dan zag dat ze dingen van mij had overgenomen, moest ze het veranderen of verwijderen van mij. Vaak verwoorde ze het dan net wat anders.

Ze heeft trouwens ook eens een hele opbouw van een verslag van mij overgenomen, dat had ze toen zo gelaten onder het nom van dat het maar de opbouw was. Dat heeft die anti-plagiaatscan ook niet gezien

Help me met het kiezen van een nieuwe serie :slight_smile:

• The 100
  • Outlander
  • Riverdale
  • iets anders

0 stemmers

Ah :frowning: Knuffel :kissing_heart:

1 like

Heerlijk altijd, dat soort sneue mensen met die verslagen. Ik leende nooit iets uit want ik ben een trut. Iemand heeft wel een keer een boek met tekeningen en schilderingen gestolen (wat al was ingeleverd en de docent op de academie bewaarde) en toen een andere kaft gemaakt met zijn eigen naam erop. Die heeft wel een officiële waarschuwing gekregen.

6 likes

Ja ik denk het! Ik zocht dus de oven/grill functie en dacht dat ik die had gevonden maar niet dus haha. Er zitten niet echt duidelijke symbolen op dus heb geen idee

1 like

Ik stuur alleen dingen door als ik wat ervoor terug krijg. Had een studiegenootje op exchange, dat kind ging NOOIT naar de les en vroeg me toen om de aantekeningen van alle vakken… Mooi niet dat ze die kreeg als ze zelf de moeite niet nam om naar de les te gaan…

Op de middelbare had een jongen ook een boekverslag gekregen van iemand, leraar riep hem naar voren en vroeg “Waarom had je de naam niet veranderd op het boekverslag?”. Hij had dus niet eens de moeite genomen om de naam van zijn vriend te veranderen naar zijn eigen naam :joy:

6 likes

@iedereen die iets anders stemt. Wat dan? :hugs:

Ik ga over 5 minuten lekker in bad serie kijken (in de hoop dat mn arm/rug/nekpijn over gaat)

Waarom kan mijn vriend nooit ff iets laten weten over hoe laat hij thuis is ongeveer van zn werk? Maar ik wil nooit de irritante vriendin zijn die dan steeds appt van yo hoelaat ben je thuis ugh.

Uit frustratie luister ik naar jazz muziek.