ja inderdaad, ga ik doen, Thanks!
En flesjes bier, die kunnen er ooktot in de eeuwigheid liggen. En kleine flesjes wijn. Dan hoef ik niet steeds de rest van de fles weg te gooien
Nee flesjes bier (iig een krat) is niet zo lang houdbaar hoor, kijk uit daarmee! Wij gooien regelmatig een halve krat weg omdat ik geen bier lust en vriend het thuis bijna niet drinkt.
Oh ik word echt een beetje verdrietig van deze koelkast haha. Ik woon ook alleen en drink ook geen frisdrank, maar hij zit altijd wel vrij vol haha. Blikjes zijn indd een goede tip voor visite! Maar heb je zelf liever ook niet meer aanbod om uit de kiezen of om iets mee te maken? Niet zozeer qua drinken maar qua eten dus?
Ik voel me echt even een zeikerd maar voel me soms buitengesloten in m’n familie. Heb met m’n moeder en stiefvader een hele goede band maar mijn twee stiefbroers (die al 20 jaar in m’n leven zijn) zien me tegenwoordig amper staan, terwijl we vroeger best close waren.
Vandaag kwamen ze allemaal samen bij m’n ouders thuis en gingen ze allemaal activiteiten doen maar ik kon er helaas niet bij zijn (ben pas weer over anderhalve week thuis). M’n stiefvader hoorde vorige week dat ie vandaag moest werken dus kon hij er ook niet bij zijn.
Nu zegt mijn schoonzus in de familie groepsapp: Was echt een super leuke dag vandaag! Alleen jammer dat naam stiefvader er niet bij was.
Ik dacht meteen: en ik dan? Dat bevestigt voor mij echt dat ze me niet eens missen of aan me denken op zo’n dag waar ik normaal ook bij had moeten zijn. Weet niet waarom ik het me ineens zo aantrek maar voelt even kut. Ik hoor er gewoon echt niet bij ofzo.
Hahahaha nee ik snap ook nooit wat mensen allemaal in hun koelkast hebben. Wat mis ik? Een zak sla, is veel te veel voor mij alleen. Meer vleeswaren? Kan ik ook weggooien na een week. Salades? Ik eet dat allemaal niet …
Wijzelf hebben wel eens flesjes ver over de datum maar dat is nog prima te drinken hoor (zoete drankjes als rosebier zelfs jaren)
Die thuiswinnaars ook zo blij bij miljoenenjacht.
Wow ja
Je kan ook losse flesjes kopen, je hoeft niet meteen een krat te kopen
Binnen mijn gezin zit iedereen er gelijk op als je iets foutief gebruikt of verkeerd uitspreekt en dan word je uitgelachen. Het is een beetje een erekwestie wie als eerste de ander op een fout kan wijzen.
Vrienden zou ik er ook op wijzen maar pas na een aantal keer of als het me erg irriteert en vreemden of semi bekenden denk ik niet.
Ook ‘gewone’ Amstel of Heineken? Of alleen speciaalbiertjes enz losse flesjes
Ook gewoon normaal bier!
Maar jij woont toch een groot gedeelte in het buitenland? Kan me je gevoel goed voorstellen hoor, vooral als ik me slecht voel kan ik me door dit soort dingen ook snel afgewezen voelen. Maar ik denk inderdaad dat het niet zo zwaar is. Ik denk dat als jij vaak in het buitenland ben dat mensen al een soort ingecalculeerd hebben dat je er wellicht niet bij bent en dat ze daarom alleen de ander benoemen omdat dat meer onverwachts is dat diegene er niet bij is. Dus niet dat ze je niet missen. Ik heb ook een tijd een vriend in het buitenland gehad en we spraken dan ook dingen af op de groepsapp waar hij dan niet bij kon zijn, maar dan ging ik daar eigenlijk al vanuit. Kan me dan best voorstellen dat ik dan over een ander die onverwacht niet mee kon zou zeggen: jammer dat je niet meekan. Ook jammer dat diegene uit het buitenland niet meekan maar daar ging ik eigenlijk al niet van uit, dus dan zou het minder snel ik me opkomen om dat achteraf nog expliciet te benoemen. Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel, t klinkt vrij warrig volgens mij.
Eindelijk weer eens tijd om foute vrienden te kijken en het is zooo leuk
Ik kijk de hele tijd filmpjes op youtube van die boyband BTS. Weet niet waarom maar ze fascineren me gewoon Voel me echt alsof ik weer 15 ben oid haha
Ook gewoon normaal bier idd
Haha echt hè of met maar 1 schoen ik zou dat echt niet pikken trouwens hahaha
Ja dat is het inderdaad ook wel, maar voor die halloween party zijn dacht ik wel maar een gelimiteerd aantal kaarten beschikbaar!
@Evi-lena en misschien een fles siroop? Of drinkt alleen mijn omgeving dat haha. Ik drink zelf eigenlijk altijd Raak framboos en dan suikervrije variant en vind die oprecht lekker. Maar misschien is dit een impopulaire mening haha.
Thanks voor de tip!