Wat je even kwijt wilt #8

Van Dale Online is echt een goudmijn als het gaat om rare uitdrukkingen

?

36 likes

ahh ik heb zo’n fijne zondag gehad. vanochtend lekker voor de 4e keer gesport, heb een schema van 3 x per week waar ik me aan hou dus mag de 4e dag “apenkooien” aka doen waar ik zin in heb. en daarna zoo fijn met mn vriend in een cafe spelletjes gedaan en geborreld, en daarna voor m gekookt en samen op de bank gehangen. hij heeft morgen z’n eerste werkdag dus is nu naar huis om goed te slapen, ben echt blij voor m dat ie morgen lekker daar mag beginnen, weer wat ritme en uitdaging krijgt en hopelijk veel leert!

11 likes

Ik heb dat in huis precies daarvoor. Maak er bezoek altijd blij mee!

2 likes

Mijn koelkast ziet er ook zo uit! Ik eet ook niet zo veel, en als ik eens iets anders koop blijft het toch maar liggen. Heb wel altijd wijn in huis want dat drink ik zelf ook en als ik weet dat er vriendinnen komen haal ik weleens frisdrank maar ook niet vaak. Ik drink zelf ook geen frisdrank dus dan blijft dat ook maar staan, maar de laatste tijd koop ik dan van die kleine flesjes, dat werkt wel

1 like

Jongens zeg tegen mij dat ik NU nog wat aan school moet doen want ja ik wil het liefst een boek lezen of film kijken maaar ik moet eigenlijk nog wat doen zucht

@Rozecoupeschaar @o0Lin0o ik kan dit gaan posten in het topic dingen waar je laat achter kwam. Wist dit nooit. :scream:

1 like

Het is tien uur, ga lekker boek lezen. School komt morgen wel weer.

Niet zo lief zijn! Ik heb al de hele dag geluierd :joy:

Ja ik snap helemaal wat je bedoelt! En dat is inderdaad ook zo, bij de meeste dingen denk ik er niet eens over na want ja ik woon niet dichtbij dus het is logisch dat ik er niet altijd bij ben en dat ze dat vantevoren ook gewoon weten.

Dit soort dagen plannen we altijd een paar maanden op voorhand in en normaal zou het dus over twee weken zijn als ik weer in het land ben maar dat hebben ze dus pas verplaatst omdat het beter uitkwam. Misschien dat het daarom wat gevoeliger ligt ofzo? Geen idee. Maar inderdaad, vandaag zit ik even slecht in m’n vel en dan zijn dit soort dingen opeens zo heftig terwijl ik er op een normale dag niet eens over zou nadenken waarschijnlijk haha.

@HvO Thanks voor je lieve reactie <3

2 likes

Ik ben een weekendje weg geweest met vriendinnen en ik heb denk ik een verlate kater. Gisteren en vandaag ging het prima (wat best verrassend was na de hoeveelheid alcohol) maar nu voel ik me ineens best misselijk en hoofdpijn en keelpijn. Zo maar gaan slapen denk ik :")

2 likes

ik vind foute vrienden echt stom :sweat_smile: altijd van die flauwe dingen
maar veel plezier met kijken

1 like

Omg m’n vriend ligt naast me te snurken. Make. It. Stop. Wat een irritant herhaaldelijk geluid. Snap dat hier huwelijken van naar de klote gaan haha.
Oké nu ik dit typ stopt het wonderbaarlijk genoeg. Tijd voor mij om in slaap te vallen voor t weer begint :smirk:

6 likes

Yeaaaah mijn “buren” (stelletje naast mij en de enige 2 met wie ik de bovenverdieping moet delen) zijn weer paar dagen weg. Ik vind hun heel aardig hoor maar het is wel fijn als ze even weg zijn paar dagen.

2 likes

Een zak sla is veel te veel voor jou alleen? Dat is 70-100 gram ofzo? En hoeft niet eens in 1x op natuurlijk. En je hebt ook kleine verpakkingen met vleeswaren. Maar bij mij staat er vanalles in; bakken kwark, pakken melk (om havermout mee te kunnen maken), eieren, een paar soorten beleg, groente, fruit, (cheddar) kaas, sausjes, blikjes drinken voor visite, boter. Dat zijn wel de standaard dingen, maar verder ook wisselende ingrediënten voor het avondeten. Of net als nu nog wat kale tortillas. En verder dingen als zongedroogde tomaatjes, jalapenos, etc.

1 like

In mijn koelkast staan meestal ook maar vijf dingen ofzo

1 like

Nou zoals ik dus

1 like

Hahaha ik weet ook niet wat anderen er allemaal in hebben liggen. Ik drink geen melk, vruchtensappen, haal mijn avondeten meestal een uur van te voren, eet geen boterhammen waar beleg op moet hahaha zo kan ik nog wel even doorgaan

2 likes

Nou de dingen die @Boommm noemt heb ik er allemaal niet in staan behalve ketchup, mayonaise en boter. Ik ontbijt en lunch nooit thuis (neem ik ook nooit van huis mee) en avondeten koop ik meestal op de dag zelf en dat is dan voor een maaltijd of twee en dan staat er misschien wat meer in de koelkast, drink geen frisdrank etc.
Zou niet weten wat ik er nog meer in zou moeten hebben.

1 like

Ik vertrouw mensen met een lege koelkast niet :cautious:

31 likes

Nu ben ik wel benieuwd wat jullie er dan allemaal in hebben.

1 like