Wat je even kwijt wilt #8

Nee, maar ik ben best een schijtluis :innocent:

1 like

Eigenlijk is het maar raar he, voor zoveel dingen in het leven moet je een diploma halen. Van het strikken van je veters tot je fietsexamen, en van rijles tot een studie.

Maar baby’s mag je gewoon zomaar maken.

22 likes

Dat is zoooo leuk!! Echt het hele park in thema en overal villains! :heart_eyes:

Ik vind dat zelf ook irritant, maar mannen laten dat niet uit zichzelf weten/denken hier niet uit zichzelf aan. Dus als je meer duidelijkheid wil zal je daarom moeten vragen.

1 like

Multiciteren done right :+1:

1 like

Kan je niet bij hem aangeven dat je het fijn zou vinden als hij laat weten hoe laat hij ongeveer thuis is?

1 like

Haha ja mannen he, maar hoevaak ik daar ook om vraag, werkt niet. Ik ben juist iemand die al appt als ik 5 minuten later thuis ben van werk dan normaal. Hij is dat juist niet. Dan zegt ie; oh ja niet aan gedacht.

Ben het ondertussen gewend van hem, maar toch vind ik het iedere keer irritant. Ben maar gaan opruimen in de tussentijd. Word er altijd zo onrustig van als ik weet dat hij ieder moment dan thuis kan komen, maar ik weet niet hĂłe laat.

1 like

Oh zie mijn antwoord op o0Lin0o, ik weet niet hoe ik je erbij moet taggen.

1 like

Orphan Black is niet zo eng hoor. Wel spannend, maar niet gory ofzo. Denk dat Outlander dan heftiger is eigenlijk.
Fringe al gezien?

En stemmen. Iedereen mag gewoon zomaar stemmen. Ik weet dat ik een elitaire trut ben, maar imho zou de wereld zoveel beter zijn als mensen voor zowel stemmen als voortplanten een examen moesten doen voor ze dat mochten

2 likes

Wat heftig! Kunnen jullie niet de politie inlichten? Misschien geeft dat nog wat meer rust.

2 likes

Ja ben blij dat die van 2016 er eindelijk op staan! Kan ik die ook weer 80x bekijken.

1 like

Jee heftig @Hyde. Kun je dit ook niet melden of aangeven bij de politie? Kunnen ze op z’n minst misschien extra surveilleren ofzo.

1 like

@Hyde ohh wat heftig zeg :cold_sweat: wat een idioot. Veel sterkte aan jullie. Hopelijk komt hij hem nooit meer tegen.

1 like

Godverdomme, zie ik nu pas NOFX in de melkweg. Uitverkocht. Huilon.

Ik heb toch maar zelf geappt want he, ik heb geen geduld.

Ik krijg méteen terug dat hij aan het nadrinken is, omdat hij net pas klaar is met werken (zijn dagen duren tot 18:00, maar het loopt altijd uit ofzo?)

Heb best bot gezegd of dat ie dat volgende keer gewoon ff kan laten weten dan, kreeg wel meteen terug; im sorry zal het de volgende keer doen.

We zullen het zien volgende week, haha.

Ik voel me slecht maar nu ga ik m’n favo new girl aflevering kijken (die ene dat ze een spin moeten zoeken)!!!

2 likes

Had vandaag 2 concerten en mijn haar en make-up waren echt on fleek. :sunglasses: Nu ben ik thuis en wil ik mijn make-up er niet afhalen.

9 likes

Ik doe ze altijd heel even in de magnetron.

1 like

Ik keek net op zapp een aflevering van een jongen die aan zijn open gehemelte werd geopereerd.

Vanuit mijn opleiding weet ik dat mensen er soms voor kiezen een abortus uit te laten voeren wanneer tijdens de zwangerschap blijkt dat de foetus een schisis heeft. Dit vind ik echt een erge ontwikkeling.

Maar goed dit jongetje werd gevolgd op school en uit de opnames bleek dat hij gepest werd omdat hij anders was etc. Was een heel zielig fragment dat hij tijdens het buiten spelen ergens alleen zat. Dacht, ja misschien is het dan beter dat er dan toch voor abortus gekozen wordt als een kind zo gepest wordt. Maar hoe een erge gedachte is dat. En hoe erg is het dat we naar een toekomst van zoveel perfectie gaan. En dat je dus gepest wordt als je anders bent

Sorry voor mijn lange betoog, maar moest het even kwijt.

4 likes

Ik ook! Hopelijk word je niet echt ziek :tired_face: