Wat je even kwijt wilt #8

Ik flikker er altijd heel veel in, waarvan een deel dan wegrot maar er is ook altijd wel ergens een twix te vinden want je weet nooit wanneer je ineens een twix wil of een KitKat ofzo.

10 likes

“Show je koelkast” lijkt me wel echt een leuk topic.

19 likes

Ik bewaar mijn chocolade niet in mijn koelkat haha.

1 like

Ja! Misschien krijg ik er inspiratie van

2 likes

@flwhrs @Evi-lena Nu vraag ik me af of jullie voorraadkastjes net zo leeg zijn als jullie koelkast? Of zit daar toch wel beduidend verschil in?

2 likes

Wat een gekke reacties op een legere koelkast? De een eet toch gewoon meer dan de ander? Is toch niet gek of raar ofzo

4 likes

Maar is toch zonde als je een deel weggooit? Edit oh wegrot nouja dat komt op hetzelfde neer haha

3 likes

Echt een vervelende avonddienst gehad vanavond. Ik en een collega klikken echt niet. Echt irrirant. Zou het met iemand willen bespreken maar heb de groepsdynamica nog niet helemaal helder dus weet niet met wie.

Jaa daar zit wel verschil in. Die van mij is vol en ongeordend, die durf ik niet te laten zien

2 likes

Same hahah

Ik alleen Mn geheime stash zodat ik het zelf vergeet en dan aangenaam verrast kan worden. Doe ook vaak kindersurprise eieren tussen de gewone eieren in die rekje, perfect voor als je denkt dat er echt niks in huis is.

27 likes

Amen! @Zemraluani chocolade kan heel slecht tegen temperatuurverschillen! Maar bij Twix/KitKat proef je dat misschien minder snel.

2 likes

Ik heb wel de ambitie van gezond eten en plannen maar niet de toewijding zeg maar. Is niet ideaal, maar wel de werkelijkheids

3 likes

Dit is echt geniaal

1 like

Ja iell met die poppen

1 like

Waarom zou je daar überhaupt iets willen kopen?

11 likes

Hahaha of twee dozen waar dan in sierletters opstaat wat er in die dozen opgeborgen moet worden. Zo’n lelijk en onnodig merk.

6 likes

Haat die winkel ook Echt, waarschijnlijk staat er dan ook nog ‘pillow’ op die fucking kussens want op alles moet worden aangeduid wat het is?! (moet altijd mee met mijn moeder als ze samen wil winkelen😭)

5 likes

Misschien even lekker lang douchen en dan gaan slapen. Laat die mensen maar

5 likes

Leuk houtvuur want de tafels zijn vaak wel van echt hout. #lekkererwarmpjesbijzittendezeherfst