Wat je even kwijt wilt #8

Dat gaat ook snel.
Wat fijn!

1 like

Gefeliciteerd met je moeder!

2 likes

@Madelief like voor de herkenning! Zoiets ook hier. Succes vandaag en komende periode iig.

1 like

Beterschap! Echt super frustrerend al die dingen achter elkaar.

1 like

Haha ik zit in een drukke trein en de jongen 2 stoelen naast me rekte zich uit en klopte mij daar perongeluk bij op mijn schouder. Hij keek daarna heel awkward, haha

9 likes

Hahahaha ik moet lachen. Heerlijk

1 like

@August en @Ruth beterschap!

Ik ben ziek geweest dit weekend en ik wil eigenlijk vandaag nog 1 dagje hebben om helemaal uit te zieken, maar ja er is zoveel werk te doen
 Godzijdank kan ik vanuit huis werken vandaag, maar het gaat een lange dag worden denk ik. Ik heb mezelf al voorgenomen om vandaag echt heel vroeg te gaan slapen.

Gadver-Damme. Een jongen stapt de metro in, de deuren gaan dicht en hij kiest er dan voor zijn peuk op de grond in de metro te gooien en uit te trappen. Fijne lucht in de metro zo om 8:15 :nauseated_face:

Sorry maar ik moet gelijk hieraan denken haha, hoop dat je er minder last van hebt dan dit!!

8 likes

Ik heb zooo geen zin om vandaag weer studiegenoten tegen het lijf te lopen want ze gaan sowieso vragen stellen over dingen ui tmijn weekend waarvan ik gewoon even niet de energie heb om het uit te leggen. Is het sociaal geaccepteerd om de hele dag met je noise-cancelling koptelefoon rond te lopen!?

Is het niet een optie om gewoon niks te zeggen? Als ze wat vragen dat je dan zegt dat je niks hebt gedaan het weekend of dat je er niet over wil praten?

Veel mensen zijn er via (sociale) media denk ik wel achter gekomen (had ook al appjes dit weekend die ik grotendeels genegeerd heb). Ik ga inderdaad gewoon zeggen dat ik er nog even niet klaar voor ben om over te praten en hopen dat ze die grens respecteren. Het zijn grotendeels ook geen (goede) vrienden ofzo, daarom vind ik dat wel lastiger.

Ah zo. Heel lastig inderdaad. Gewoon aangegeven als je er niet over wil praten en ik mag toch hopen dat mensen dat san respecteren. Succes vandaag, ik hoop dat het allemaal mee valt voor je.

1 like

Dankjewel!

1 like

Echt bizar dat mensen denken dat de wachtkamer bij de huisarts een soort sociale ontmoetingsplaats is. Vooral van die yuppen ouders doen alsof ze elkaar al maanden niet hebben gezien en allerlei belangrijke dingen NU moeten bespreken over de kids. Pleur op joh het is maandagochtend en je zit bij de HUISARTS

19 likes

Stuur gewoon nog iets!! Dan lijkt het alsof je een spelfout maakte ofzo

1 like

Gister zei ik tegen m’n vriend ‘raar eigenlijk, dat dit heuveltje bij vrouwen een venusheuvel heet. Bij mannen zou het een marsheuvel moeten heten’

Spreekt hij de legendarische woorden: ‘dat heet een snikkelheuvel’

21 likes

Ik vind dit heel lekker! Is naast guacamole het enige waarvoor ik het het waard vind om een avocado te kopen. Edit: ik laat de kip meestal weg, hij kan heel prima zonder!

2 likes

Nou jaaa ik kwam laatst met de auto op een onbekende plek in zo’n onduidelijke situatie terecht over wie voorrang had. Gelukkig was het super rustig op de weg dus ik kon goed inschatten of ik veilig kon gaan rijden maar ik dacht net: laat ik nog even op Google Maps kijken hoe dat nou zat. Staat er gewoon heel duidelijk een stoplicht?! Totaal over het hoofd gezien :S Hopen dat ik toevallig door groen ben gereden, jeeemig wat dom

Bedankt voor de lieve reacties <3. Het heerst ook echt enorm als ik jullie zo hoor
 Ik ben voordat ik begon met werken naar mijn teamleider gelopen en ze zag meteen al aan me dat het niet lekker ging. Moest natuurlijk huilen echt stom. Voel me echt een jankerd. Maar ze was gelukkig heel lief. Ik ga dus nu even pas op de plaats nemen. En op tijd naar huis zo en even deze week voldoende rust nemen
 moet ik dat ook wel echt even doen en niet thuis dus ook vanalless gaan doen. Dat is echt mijn valkuil

Voor degene die ook ziek zijn: beterschap! En houd je bacillen bij je.

4 likes