Leuk houtvuur want de tafels zijn vaak wel van echt hout. #lekkererwarmpjesbijzittendezeherfst
Mijn koelkast zit altijd echt vol
ook dingen die ik maar af en toe nodig heb staan erin zoals kappertjes, augurken, harissa, sambal etc. En gewoon genoeg om van te kunnen leven. Wil altijd genoeg eten in huis hebben
Heb een bullet journal gekocht bij action maar die voorste âexample pagesâ eruit gescheurd, nu spijt want nu zie je dat er gescheurd is en ja.
- Nieuwe kopen van twee euro
- Gewoon starten en invullen, je wilde ze eruit hebben dus met die paginaâs er in ben je ook niet tevreden
0 stemmers
Ik heb de teksten voor werkcollege niet gelezen en nu hoop ik dat ik morgen niet de beurt krijg om iets te vertellen erover. Dat vind ik zo eng
Een kennis van me is volgens mij een beetje aan het doorslaan?
Hij heeft sinds een tijdje een vriendin en een uur geleden is hij op al haar facebook berichten beginnen reageren met âANTWOORD EENS OP MIJN BERICHTEN??!!â
Die exact zelfde zin echt op 20 facebook berichten van haar (die teruggaan tot vorig jaar etcâŠ). Ben echt super nieuwsgierig nu en wil hem graag sturen of alles ok is maar dat zijn mijn zaken helemaal niet natuurlijk. Wel bijzonder om te aanschouwen
Kan je er niet met een scherp mesje langs om die rafels weg te snijden? Of snij je dan in één keer de inhoud los, haha
O wacht er is toch variatie.
Op een foto van 2 jaar geleden schrijft hij âIS HET MOGELIJK TE ANTWOORDEN?â
Hij is ook wel een beetje tokkie dus eigenlijk verbaast het me niet.
Ik denk dat ik me beter buiten zoân soort zaken houd haha plus ik spreek hem echt maar 1x per paar maandâŠ
Denk wel dat het zoiets is: ze hebben ruzie, zij is boos op hem en negeert hem. Genegeerd worden is kut natuurlijk dus hij slaat door en begint overal berichten te sturen.
Love drama vanaf de zijlijn
Hahhahahahahs kun je niet reageren of liken? Ik moet lachen om dit
Zo voel ik mij nu ook:
Opeens ben ik geobsedeerd door dit nummer:
Ik heb medelijden met de mensen om me heen.
Mijn kat is opeens geobsedeerd door zoethoutthee, ze volgt me als een sniper en zodra het glas staat gaat ze eruit drinken. Daarnet zat ze ook echt met haar pootje te hengelen in het glas. Oké.
Wie de fuck verzint het om 7.00 te vliegen? Oja ik zelf. đ€Š
Ik heb ook een reisdag vandaag maar ook een kater En ik moet met een boot, huilon.
Ik ook! Maar ik vlieg pas vanmiddag half 5 en ben te excited dus nu al wakker en zin in
Geen eettips, maar ik maak vaak een avocado haarmasker. Mijn haar is snel droog en pluizend en na zoân masker een week lang gevoed en glanzend.
Ik heb echt mega droog haar na 2 weken zee+zwembad en ik toevallig net een recept voor een haarmasker met avocado. Ik hoop dat het gaat helpen
Welk recept gebruik je?
Ik gebruik meestal een mix van avocado, banaan en citroen. Heel soms een stuk gember.
Ik blend het meestal heel lang zodat er geen bananenstukken in mijn haar blijven hangen, haha.