Wat je even kwijt wilt #8

sommige mensen zijn er beduidend gevoeliger voor dan anderen.

@pastelzwart ik heb twee keer in mijn leven een blaasontsteking gehad en ik ben niet voorzichtig tijdens seks. Mijn moeder nooit. Mijn zusje nooit. Mijn tante vroeger doorlopend en ik heb een vriendin die het bijna constant heeft en zo veel antibiotica heeft gehad dat ze voor een aantal resistent is. Ik zou voorlopig dus maar uitgaan van gewoon een keertje pech.

2 likes

Ja klopt hoor, ik ben er best wel gevoelig voor helaas. Ik hoef bij wijze van maar 10 sec. te laat naar de wc te gaan na die tijd en ik heb het al.

3 likes

Zouden bacillen ook door het forum verspreid kunnen worden? Je gaat het bijna denken zoveel zieken hier.

Ik wil ook zoiets nog even kwijt! Namelijk dat ik eerst dacht dat de scroll functie heel irritant zou zijn maar dat ik het nu echt ZO fijn vindt!
Als ik dan al eens op het andere forum kijk dan moet ik de vorige pagina aanklikken bij een topic en dan denk ik al; nah laat maar teveel moeite
 en dan sluit ik het weer af😂

8 likes

Lekker random vraag, maar heeft iemand hier ook een grotere BH-maat (omtrek en cup) en zo ja, waar haal je chille BH’s? Ik kan wel Hunkemoller doen, maar dan kan ik kiezen uit wit of zwart en ik wil ook wel eens iets leukers.

Hallo ik ben expert
Ik haal mijn beha’s bij een speciaalzaak van freya, chantelle, marie-jo enz.
Als je specifieke tips of fotos wilt kan ik wel een privéberichtje sturen

1 like

Argh. Ik kon iets niet vinden in een gebouw en meteen raak ik in paniek en begin ik te huilen enz. Pff waarom ben ik zo. Gelukkig heb ik het toch kunnen vinden en is het toch goed gekomen met mijn afspraak.

4 likes

Thanks! Ik hoef geen tips verder, maar vooral inderdaad namen van winkels, dus top!

1 like

Omg heb nu al gezeik met NLE voor elektriciteit en gas. Ze noemen me ‘de heer’, mijn geboortedatum klopt niet en ze hebben een termijnbedrag van 130 euro ingesteld terwijl ik hem op 40 per maand had gezet? ERROR. Ga zo wel weer bellen.

3 likes

Ik ga altijd naar speciaalzaken. Dus gewoon lingeriezaken die niet van een keten zijn. Die vrouwen zijn meestal echt fantastisch en de beha’s zijn mooi.

1 like

Zal je altijd zien he, kom ik een oud-vriendinnetje tegen op Schiphol. Komt haar reisgenootje erbij: met wie ga je? Dus ik zei: alleen, lekker nog even naar de zon. Zij daarna: ga je helemaal alleen op vakantie?! Eh ja, zei ik, er is hier verder niemand hahaha. Zegt ze: woo ja ik dacht misschien is er daar iemand ofzo die je gaat opzoeken.

Jezus mens, moet ik echt 3x zeggen dat ik alleen ga?!

5 likes

Je had moeten zeggen ‘ik ben niet afhankelijk van andere mensen voor mijn plezier’

21 likes

Wat een stom mens zeg, er gaan zoveel mensen alleen op vakantie of op stedentrip. Flauw om het zo te benadrukken, maar niks van aantrekken hoor! Is duidelijk haar bekrompenheid.

6 likes

Lekker laten lullen, alleen op vakantie gaan is heerlijk. Veel plezier!

1 like

Irritant :roll_eyes: wat heeft zij daar ook mee te maken. Lekker laten gaan en genieten van je vakantie!

1 like

Ugh wat vervelend en herkenbaar. Heb ook wel regelmatig het gevoel te moeten verdedigen dat ik alleen op vakantie ga, terwijl ik dat juist bewust kies.

Veel plezier natuurlijk! Volgens mij heb ik er wel wat van voorbij zien komen (als jij dat was ahha), maar waar ga je heen?

2 likes

Portugal!
Ik heb er ook echt zin in, zeker toen ik vanochtend door de regen naar t station fietste.

Normaal maken dit soort dingen me ook echt niet uit, punt is alleen dat dit vriendinnetje in de groep zat die mij toen allemaal uit de groep hebben gezet. Ze heeft 10000 insta stories van mij gezien dat ik heus wel vrienden heb hoor, maar toch voelt het stiekem wel jammer dat ik dan net een van hĂșn hier tegen moet komen en dan op zo’n manier

2 likes

Nouja de vorige bewoners waren mijn huisgenoot en ik. Het scheelt nu al 70 euro per maand wat zij meer hebben berekend dan wij met zijn tweeĂ«n betaalden. En dan kregen we aan t eind van t jaar ook altijd zo’n 400 euro terug dus iets gaat hier niet goed

1 like

Veel plezier!

1 like