Wat je even kwijt wilt #8

Met rauw ei en een scheutje olijfolie. Ik heb het nog nooit gemaakt dus ik heb nog geen idee of het gaat werken.

Pas wel met het wassen van het ei met te heet water, zodat het niet gaat stollen!

2 likes

Onee met de boot, wat verschrikkelijk.

Ben net door de douana en ga over 5 min boarden haha. Ik dacht pas over een kwartier maar had verkeerd gekeken.

1 like

Balen, beginnen na een vakantie is altijd moeilijk en vooral als je zelfs ergens anders liever wilt werken. Succes vandaag!!

1 like

Ben in mn lip geprikt vannacht verdomme

1 like

Aaaaaahhgghgrt echt nu al een typische maandag

1 like

Vandaag drie bezichtigingen in m’n huis, hopelijk wilt een van de mensen ‘t hebben

21 likes

Pff ik word echt beetje moedeloos van mijn lichaam. Eerst die val waardoor ik op werk uit de running was. Toen blaasontsteking. Toen verkouden en nu heb ik griepverschijnselen waaronder echt zo’n erge hoofdpijn. Ben er de halve nacht wakker van geweest. Alleen ik kan me gewoon niet wéér ziekmelden of aangeven op werk dat ik me niet top voel. Schaam me dood. En zou vanaf vandaag weer volledig gereintegreerd zijn :expressionless:

2 likes

Mijn moeder is jarig vandaag! Ze is 50 geworden :birthday: :balloon:

56 likes

Dat gaat ook snel.
Wat fijn!

1 like

Gefeliciteerd met je moeder!

2 likes

@Madelief like voor de herkenning! Zoiets ook hier. Succes vandaag en komende periode iig.

1 like

Beterschap! Echt super frustrerend al die dingen achter elkaar.

1 like

Haha ik zit in een drukke trein en de jongen 2 stoelen naast me rekte zich uit en klopte mij daar perongeluk bij op mijn schouder. Hij keek daarna heel awkward, haha

9 likes

Hahahaha ik moet lachen. Heerlijk

1 like

@August en @Ruth beterschap!

Ik ben ziek geweest dit weekend en ik wil eigenlijk vandaag nog 1 dagje hebben om helemaal uit te zieken, maar ja er is zoveel werk te doen… Godzijdank kan ik vanuit huis werken vandaag, maar het gaat een lange dag worden denk ik. Ik heb mezelf al voorgenomen om vandaag echt heel vroeg te gaan slapen.

Gadver-Damme. Een jongen stapt de metro in, de deuren gaan dicht en hij kiest er dan voor zijn peuk op de grond in de metro te gooien en uit te trappen. Fijne lucht in de metro zo om 8:15 :nauseated_face:

Sorry maar ik moet gelijk hieraan denken haha, hoop dat je er minder last van hebt dan dit!!

8 likes

Ik heb zooo geen zin om vandaag weer studiegenoten tegen het lijf te lopen want ze gaan sowieso vragen stellen over dingen ui tmijn weekend waarvan ik gewoon even niet de energie heb om het uit te leggen. Is het sociaal geaccepteerd om de hele dag met je noise-cancelling koptelefoon rond te lopen!?

Is het niet een optie om gewoon niks te zeggen? Als ze wat vragen dat je dan zegt dat je niks hebt gedaan het weekend of dat je er niet over wil praten?