Ik vond het voorheen echt eng om bijvoorbeeld ergens alleen heen te gaan en daar koffie te drinken en een boek te lezen of te werken. Maar dankzij jullie denk ik: waarom niet?
Als je er last van blijft houden helpt het misschien om altijd te plassen nadat je seks hebt gehad. Seks met een man dan.
Misschien wist je dit al maar toch
Ik zit in de Algarve, in het plaatsje Armaçao de PĂȘra. Het is er nu 30 graden en alleen maar zon, komende dagen 28 graden en zon. Omg
Ik wil van die herfstprullaria kopen bij de action en casa en daar een slinger van maken. Maar misschien een beetje kinderachtig kitscherig. :â)
Ik heb vandaag echt een kutdag maar ik heb toch dingen gedaan die ik moest doen, heb net een orchidee voor mezelf gekocht en ik ga straks ook gewoon naar mijn college. Best tevreden met hoe ik het aan heb gepakt.
Haha, ja, snap ik! Veel plezier in Portugal!
Ik heb net gebeld en ze hadden inderdaad naar de periode van afgelopen 3 jaar gekeken. Zij woont hier al langer (hiervoor met ex) en ik nu 2 jaar.
Maarr ik heb net gebeld en heb het dus nog goed kunnen zetten. Tevens van mijn identeitscrisis af.
âOh maar bedoelen ze met die geboortedatum niet meneer August?â
âNee want die bestaat nietâ
âOâ
HAHA JEZUS
Krijg ik een mail met wijziging van mijn termijnbedrag
âBeste meneer Augustâ
I give up
Verse chocolate chip koeken gehaald bij de Lidl.
Het toppunt van wanhopig?
Update sportschoolfilm drama:
Beste Karl Lagerfeld
Ten eerst ik begrijp uw situatie en ga ik hier zeker werk van maken.
Wij gaan de betreffende persoon een brief sturen waarin wij haar verzoeken hiermee te stoppen.
En daarmee proberen het probleem in te perken en hopen dat het stopt.
Het is voor ons een lastige situatie gezien de huisregels niet omschrijven dat het niet toegestaan is. En er vrij veel leden zijn die zichzelf filmen in onze club al dan niet andere clubs.
Wij als team gaan er mee aan de slag, en hopen dat u nog graag bij ons komt sporten.
Niet quoten, ga het nog verwijderen! Beetje apart dat ze âhopenâ dat het stopt
Mijn moeder viert haar verjaardag en we hebben echt veel eten maar gewoon al haar vriendinnen zijn op dieet/aan de lijn/nu even niet (wisten er niet!)!Echt heel knap hoor, daar niet van, maar wat moeten wij met al die muffins en kaas en worsten??
Ik heb het voorgaande gemist, maar ben je door iemand per ongeluk gefilmd of zo?
Ik vind dat je reinste schending van privacy op een moment waarop je niet op beeld vastgelegd wilt worden. Ookal begeef je je in het openbaar. Maargoed, als ik kijk naar alle instaposts ben ik zowat de enige.
Maak je eigen âToo good to goâ
Krijg je soms wel en soms niet
Ik zit heel erg te twijfelen over een koptelefoon en ff jullie hulp nodig qua ervaringen
Wat is het fijnste, een koptelefoon met
- Noise cancelling
- Bluetooth
- Geen van beiden nodig
0 stemmers
Nodig FF gewoon uit
Opsturen naar mij