Ja mijn vader vertelde zoiets net ook? Nog voordat hij het gezien had vroeg hij of het een krab of kreeft was.
Woonde jij wel aan zee? Ik woon relatief dicht bij de Maas maar wel in het centrum van een stad
Ja mijn vader vertelde zoiets net ook? Nog voordat hij het gezien had vroeg hij of het een krab of kreeft was.
Woonde jij wel aan zee? Ik woon relatief dicht bij de Maas maar wel in het centrum van een stad
Bluetooth is zo chill! Je zit niet met die draad in de knoop en je telefoon kan gewoon in je tas. Mijn sony koptelefoon is ook redelijk noisecancelling
Lijkt me idd een rivierkreeft, ook gezien de staart enzo. Misschien op de een of andere manier erin terecht gekomen toen je convectorput blank stond, en vervolgens lekker uitgedroogd daar beneden? Gelukkig stonk het niet dan, is net een grote garnaal, als die gaan rottenâŠ
Ik heb er momenteel 108 hahaha
Nee niet echt, maar zal wel een soortgelijke situatie zijn denk ik! Van alle dieren die ik in huis verwachtte stond deze niet eens in de top 50 denk ik
Goeie noise cancelling heeft ook bluetooth
de eerste keer?? Zie je zo vaak een krab op straat? Dat is me echt nog nooit overkomen haha
Voor alle Harry Potter liefhebbers: Vanaf vandaag komt er elke maandagavond een film op Net5!
staat niet in hun algemene voorwaarden dat het niet mag?
Wolford. En dan 80 of 100 denier, lekker dik en ook steviger dan een dunnere. Ik heb pantyâs van ze die zeven jaar oud zijn, geen grap. Alleen haal ik soms mijn grote teen open met een verkeerd geknipte nagel icm hakken. Maar dat kun je zelfs stoppen zoals een sok, niks aan de hand. Echt de investering waard. Dit was mijn spreekbeurt.
Hebben jullie de verwarming al aan?
0 stemmers
Ah nooooo ik dacht op NLse televisie! Helemaal erop verheugd, maar je bedoelt zeker in Amerika oid?
Mn vader belde me net (die belt nooit) en begon meteen te blĂ©ren toen ik opnam: âBanaan, je moet nu naar ned 2 kijken, er zijn olifanten met babies die een rivier oversteken en de babies raken kwijt maar vinden toch hun weg weer terug!â
Uhm spolier alert.
Dat heb ik net ook zitten kijken. So cute!
Ha, thought so! Maakt niet uit, de dooie mus was maar enkele luttele seconden. Geniet ervan en doe Avery de groetjes
Ik kijk het nu terug !
Mijn vriend heeft heel de dag school gehad en ik was heel de dag thuis. Nu is hij net weer weg, naar zijn werk, omdat hij een afscheidsfeestje heeft van iemand en ik ben helemaal sad ofzo??
Voel me er kut over pff. Moet ongesteld worden hoor ben meteen emo.
Hahaha ja dat zou ik ook wel willen ja. Ik denk eigenlijk alleen maar dat het lukt omdat er geen andere optie was, denk oprecht dat jij het ook zou kunnen!
Ik ben jaren geleden vrijwilligerswerk gaan doen in een dierenasiel omdat ik alles vies vind en daar vanaf wilde. Met als gevolg dat ik thuis alles op mag ruimen, lekker is dat haha
Probeer er echt een gewoonte van te maken. De een is wel gevoeliger voor blaasontsteking dan de ander maar je bespaard jezelf veel leed door na de seks uit te plassen en ff met water te spoelen. Niet altijd even leuk om te doen direct erna maar ik raad het je wel aan. En anders kun je misschien je vriend ook ff vragen of hij je er toe wil pushen het direct te doen. Ik heb vaak gillend op de wc gezeten. But i learned it the hard way .
Mijn god ik ben blij dat mân vader het spoilde want het was ff kantje boord met die olifantjes!!!