Heb net gekookt, maar t smaakt me echt niet vandaag. En heb hoofdpijn en ben moe.
En alles doet pijn, maar ik kan niet naar de fysio meer deze week
Ik heb per ongeluk babi ketjap ipv babi pangang besteld en nu ben ik chaggie
Ja echt zo’n koude wind brrr. Heb een redelijk dikke trui aan en een hempje eronder. Toen een gewoon leren jasje erover en een superdikke sjaal. En ik zat nog te rillen. Moest toen aan dit forum denken. Wat mensen liever hadden : het veel te koud of veel te warm. Was toen al zo verbaasd over te uitslag dat veel te koud duidelijk de meerderheid heeft. Het koud hebben doet letterlijk pijn. En kan ook echt veel pijn doen. Doorstoken vingers, tenen, etc. Halve oorontsteking en hoofdpijn door die gure wind ineens. Maar laagjes zijn altijd mijn oplossing.
Hm misschien moet ik wel gewoon ongesteld worden. Das ook nog n optie
het hangt er vanaf of de site van je link hotlinking toestaat, daardoor is het soms wel en soms niet mogelijk om een stukje ervan te tonen.
Wacht ik snap het niet. Welke vierkantjes??
Heb echt geen leuke dag en toen ging ik koken en viel er een plant uit de vensterbank en vervolgens vloog de aarde over al mn pannen met eten en het aanrecht het zit echt overal, net glitter.
Oooh ja helder
Pffft ik werk nu sinds een maand fulltime, allemaal leuk en prima maar ik reis 2,5 tot 3 uur per dag en ik vind dat echt heel zwaar meer mensen die dit doen /hebben gedaan, gaat dit nog meer wennen? In de plaats waar ik werk liggen de huizen bepaald niet voor het oprapen (zwaaaar understatement) en bovendien ken ik er niemand en woont ook geen van mijn collega’s er, maar weet echt niet of ik dit op den. Duur ga volhouden. Sommige collega’s doen dit al jaren dus voel me echt een zeikwijf maar het valt me nogal tegen.
Questioooon. Help a girl out.
Ik heb nu een paar uurtjes en ik ga …
- Aan mijn parttime studie werken
- Lezen voor plezier
- Lezen voor studie (ook best leuk, Engelstalige YA)
- Bulletjournalling
- Film kijken
- Beetje doelloos telefoon surfen en YouTube kijken
0 stemmers
Wat is je studie?
Dacht ik gezond te snacken met een bakje fruit van de appie.
Groeit er een soort van wortel/sliert uit mijn ananas. Te smerig
Tijd om de open haard aan te steken
Hoe lang is je vriend ongeveer?
Docent Engels, tweede bevoegdheid
trouwens, dat gevonden dier van hierboven. ik zou het serieus wel interessant vinden om te achterhalen wat voor dier het is. misschien een dierenarts ofzo mailen met de foto en je verhaal?
wel ff waarschuwing erbij haha
Hooooow ik zit First Dates te kijken en ik moet zo huilen van die twee die allebei weinig ervaring hebben met daten, zo zichtbaar onzeker en ze zijn vroeger gepest enzo. En het meisje zei ook: ik zie niet waarom iemand van mij zou houden. Breekt echt mijn hart wil ze echt allebei knuffelen. En die jongen neemt de afwijzing zo goed op. Er zijn zo veel goede mensen ongewenst vrijgezel, heel onrechtvaardig!
De 3 jaar halen jullie dus niet? Brrr, rooibosthee.
Daarvoor moet je niet bij een dierenarts zijn, maar een zoöloog of bioloog.
Ik denk persoonlijk ook dat het een rivierkreeft is in ieder geval.