Ik heb nu 4 rijlessen gehad en optrekken gaat best bagger. Alleen nu heb ik het idee dat het me never nooit gaat lukken terwijl ik best weet dat dat onzin isš waarom doe ik zo moeilijkš«
Ah kop op! Na 4 lessen valt daar nog niks van te zeggen. Komt vast en zeker goed. Gewoon lekker door blijven rijden en oefenen. Je komt er echt wel en je leert het vooral door het te doen. Komt helemaal goedš
Had vandaag iemand op de afdeling die een haarlak spuitbus in zān ass had geduwd 
Wat
Ik ben dit weekend gewoon efkes op de foto gegaan met David Tennant (Doctor Who, Broadchurch, Escape Artist, Jessica Jones, Harry Potter) & John Barrowman (Doctor Who, Torchwood, Arrow).
En ik kan het nog steeds niet geloven.
Net mn tanden gepoetst en nu heb ik natuurlijk weer honger 
Dit zit precies ook in de eerste afl van nieuwe Greyās seizoen!
NEE GELUKKIG NIET. Mocht 'm alleen ophalen na de operatie haha. Denk je tof chirurg te zijn krijg je dit voorgeschoteld 
Elnett de lak van de sterr⦠ow wacht
Hahaha wel een leuk verhaal om te vertellen toch 
Wat kost dat? 
Heb voor het eerst in tijden (echt jaren) weer eens 's avonds gedouched en wow ik voel me echt super zen! Straks lekker slapen hopelijk en morgen zeker tien waardevolle minuten later opstaan, dit gaat me wel bevallen denk ik 
Haha ja zeker! Soms komen er leuke verhalen voorbij 
Ah ja en het gevoel van helemaal schoon in je bed liggen 
Jaaa ik ken ook een aantal pareltjes. Gevallen op een aardappel toen hij ramen aan het zemen was en die plopte zo zijn anus in. Een vibrator die nog aan stond en zo zijn weg naar boven via anus heeft getrild en hij stond nog aan toen die verwijderd werd hahaha. Oh en een vrouw had een muis in haar vagijn gestopt en eh ja die had het een en ander kapot gemaakt daarbinnenā¦
Natuurlijk heel rot voor die mensen om op die manier in het ziekenhuis te belanden, goed nadenken dus voordat je iets doet! 
Huh? 
Een muis? Een levende? 
American Psycho gelezen zeker
Edit: Die vrouw dan haha, niet jij
omg hoop echt dat het om zoān soort muis gaat als in je plaatje maar ben er bang voorā¦
Argh alleen al van dat lezen krimp ik ineen haha, arm beestje.