Wat je even kwijt wilt #8

Ik zit bij het een verlichte fontein te chillen. Vind dat geluid zo rustgevend.

7 likes

Neem de kat en vertrek!!!

4 likes

Ik ga zometeen voor de derde dag op rij naar de gymma :crazy_face: :muscle: :weight_lifting_woman: :1st_place_medal:

8 likes

Een vraagje:
Weet iemand of ze bij de action ook usb c kabels verkopen, zoals voor de Samsung A8?

En mocht iemand deze telefoon hebben; ik vind hem zo glad in mijn hand. Ligt dat aan de telefoon of heeft iemand de tip voor een elegant hoesje( dus niet zo’n legoblokje)

& @Enthusiasm

Ja ik denk ook dat het een rivierkreeft is, heb die foto gemaakt zodat we het nog zouden kunnen achterhalen.
Ik doe dit weer even in een spoiler, maar hier kun je de overeenkomsten zien:

Samenvatting

Ik denk dat z’n koppie ontbreekt? Misschien ligt er nog meer :face_with_hand_over_mouth:
Laatst heeft de put dus blank gestaan maar de leidingen in de put zijn piepklein, als hij daar doorheen is gekomen wil dat zeggen dat hij is gegroeid in onze put?

Echt fijn dat iedereen zo meeleefde haha, ik raakte volledig in paniek en iedereen die ik ken was aan het werk

13 likes

Ben je ook de hele avond zoet mee, met al de reclames op tv.

3 likes

omg haha <3

6 likes

Oh. Mijn. God. Ik ben op werk 2 uur voor eindtijd zo vreselijk door m’n rug gegaan, amper naar huis kunnen fietsen, al twee ibuprofen op en het doet nog pijn. Net onder een deken op de bank gezeten en nu in bad maar elke keer als ik denk zoooo het gaat wel weer even anders gaan zitten sterf ik weer van de pijn. Wtf? Heeft iemand tips? Groetjes van een onzeker kreeftje dat net 29 is geworden. Begint de aftakeling zo snel al?

Ik denk dat het heel fijn is om daar met iemand over te praten, en dat de huisarts ook wat inzicht kan geven in hoe lang wachttijden zijn enzo. Als je het overweegt kun je beter vast op de wachtrij komen als het nog niet broodnodig is en eventueel uit de rij gaan als je je beter voelt dan wachten tot het echt niet meer gaat en dan nog maanden op de wachtlijst voor hulp. Soms heeft de ha ook een praktijkgebonden psycholoog die minder wachttijd heeft dan een praktijk, kun je proeven hoe het is en met die persoon bespreken of je hulp wilt en/of nodig hebt.

1 like

Ja het is een heel raar verhaal dit hahaha. Ze zijn wel echt alleseters, zelfs kannibaal en eten ook dood organisch materiaal dus misschien heeft hij best wel lang kunnen overleven dan op die plek?
Hier kan je ook nog wel veel verschillende elementen vergelijken: https://determineren.nederlandsesoorten.nl/linnaeus_ng/app/views/matrixkey/index.php?p=rivierkreeften

1 like

Waar moeten mijn vriend en ik zaterdag in Amsterdam eten? We houden niet van chique mousjes en schuimpjes haha.

1 like

Jeetje, die uitzending van Frank Visser nu

2 likes

Ja die jongen is een beetje apart

1 like

Ik zou zelf naar mamakelly willen. Maar alleen omdat alles roze is

1 like

Goed om te horen :slight_smile: ik reis ook met het ov, auto is nauwelijks sneller en zo kan ik iig lezen/werken/dutten. Overweeg jij nooit om te verhuizen?

Ja ik zat ook al te kijken, sneu wel als hij er echt zoveel last van heeft? Ongeacht of dat terecht is of niet.

In ben wel op vakantie, maar ik heb maar heeeel weinig tijd doorgebracht op het vliegveld. Groetjes aan mijn dubbelganger.

1 like

@mercurysummer Even die foto naar Freek Vonk tweeten :smiley: !

1 like

Ik heb zo’n buikpijn omg. Heb niks geks gegeten? Uuuugh

Hahaha ik keek vroeger altijd naar Mastermovies en zij hadden ook een parodie Harry Potter; Barry Pooter. Merk nu ik naar deze film kijk dat ik die stukjes beter weet dan de echte film

6 likes