Ik moest vandaag ongesteld worden en heb al het hele weekend last van krampen, maar ik word het maar niet. Normaal ben ik het altijd op de dag dat ik het moet worden. Is het mogelijk dat het langer duurt, omdat ik ben begonnen met sporten? Of is dat onzin.
Ik heb van Hema die zeezout karamel chocoladeletter gehaald en dat is echt een goeie vervanging van de Tony reep.
Hoe eerder je bent, hoe makkelijker het proces over het algemeen. Snap dat je geen zin hebt, maar als je pas hulp zoekt als rockbottom geraakt is, dan gaat er ook veel meer tijd en energie inzitten om weer wat omhoog te komen. Ken het wel hoor, ik heb toevallig deze week de stap gemaakt om weer terug te gaan naar mn psycholoog (ok, op aandringen van mn ouders) omdat ik ook steeds iets had van: ja, gaat wel weer over, en het is nog niet zo urgent, en het is niet elke dag even erg en ook: geen zinnn om er nu energie in te steken. Maar vind het nu ergens wel fijn dat ik de stap nu heb gemaakt. Heeft ook weinig zin om te wachten tot het totaal de pan uit rijst. En misschien gaat het wel vanzelf over, maar van hulp word je sowieso niet slechter.
@Prikkelbaar Aah ja, dat snap ik heel goed, voor mij scheelt het wel veel dat ik nu alleen ben en nu dus heel flexibel. En verhuizen is meeega vervelend inderdaad mĂĄĂĄr al met al ook betrekkelijk kort, die tijd heb je er zo uit eigenlijk. Maar je andere redenen snap ik heel goed.
@hummus Ja, dat is ook wel een goeie, de afgelopen weken had ik mijn avonden ook heel erg vol gepland - hiervoor was ik druk met afstuderen dus ook al een vrij beperkt sociaal leven, wilde dat een beetje inhalen maar daar had ik even een handiger moment voor moeten uitkiezen Ga inderdaad maar gewoon proberen het te zien als ontspanning ipv tijdverspilling.
Ik heb nu 4 rijlessen gehad en optrekken gaat best bagger. Alleen nu heb ik het idee dat het me never nooit gaat lukken terwijl ik best weet dat dat onzin isđ waarom doe ik zo moeilijkđ«
Ah kop op! Na 4 lessen valt daar nog niks van te zeggen. Komt vast en zeker goed. Gewoon lekker door blijven rijden en oefenen. Je komt er echt wel en je leert het vooral door het te doen. Komt helemaal goedđ
Had vandaag iemand op de afdeling die een haarlak spuitbus in zân ass had geduwd
Wat
Ik ben dit weekend gewoon efkes op de foto gegaan met David Tennant (Doctor Who, Broadchurch, Escape Artist, Jessica Jones, Harry Potter) & John Barrowman (Doctor Who, Torchwood, Arrow).
En ik kan het nog steeds niet geloven.
Net mn tanden gepoetst en nu heb ik natuurlijk weer honger
Dit zit precies ook in de eerste afl van nieuwe Greyâs seizoen!
NEE GELUKKIG NIET. Mocht 'm alleen ophalen na de operatie haha. Denk je tof chirurg te zijn krijg je dit voorgeschoteld
Elnett de lak van de sterr⊠ow wacht
Hahaha wel een leuk verhaal om te vertellen toch
Wat kost dat?
Heb voor het eerst in tijden (echt jaren) weer eens 's avonds gedouched en wow ik voel me echt super zen! Straks lekker slapen hopelijk en morgen zeker tien waardevolle minuten later opstaan, dit gaat me wel bevallen denk ik
Haha ja zeker! Soms komen er leuke verhalen voorbij
Ah ja en het gevoel van helemaal schoon in je bed liggen
Jaaa ik ken ook een aantal pareltjes. Gevallen op een aardappel toen hij ramen aan het zemen was en die plopte zo zijn anus in. Een vibrator die nog aan stond en zo zijn weg naar boven via anus heeft getrild en hij stond nog aan toen die verwijderd werd hahaha. Oh en een vrouw had een muis in haar vagijn gestopt en eh ja die had het een en ander kapot gemaakt daarbinnenâŠ
Natuurlijk heel rot voor die mensen om op die manier in het ziekenhuis te belanden, goed nadenken dus voordat je iets doet!
Huh?