Een muis? Een levende?
American Psycho gelezen zeker
Edit: Die vrouw dan haha, niet jij
omg hoop echt dat het om zoān soort muis gaat als in je plaatje maar ben er bang voorā¦
Argh alleen al van dat lezen krimp ik ineen haha, arm beestje.
@HvO @Lentex een levende muis ja, een dierlijke muis⦠Heerlijk hoe onschuldig jullie denken hahaha, ik had helemaal niet aan een computermuis gedacht
Haha in combinatie met je naam. Maar Omg hoe verzin je het
Gatver
Was hij naakt zān ramen aan het zemen???
Ik kan alleen maar janken. Mijn ex is weer eens bezig met alleen maar gemengde signalen geven en elke keer haalt het me zo uit mijn goede vibes. Ik weet dat ik van hem af moet maar ik vind het zo moeilijk, zeker als hij op het ene moment zegt dat hij van me houdt en me vervolgens uit het niks negeert en blokkeert. Zo kan ik gewoon echt niet loskomen en daarom baal ik weer van mezelf want hoezo laat ik het zo ver komen. Ik denk erover om morgen bij hem langs te gaan zodat we gewoon eens kunnen praten face to face in plaats van dit stomme kinderachtige gedoe de hele tijd. Ik word er letterlijk gewoon ziek van en kan me nergens anders meer op focussen nu.
Als klap op de vuurpijl ook nog de hele dag gekloot met mijn mobiel die opeens āgeen serviceā aangeeft echt een topdag dit
Alsjeblieft niet citeren
Ik reis 3.75-4.15 uur per dag voor werk. Het went qua tijdsbesef, en je kunt proberen het zo nuttig of fijn mogelijk te maken met muziek en een lichte, kleine laptop bijvoorbeeld. Of een goed boek en noise cancelling headphone.
Maar het idee dat je 16-20 u per week reist, went nooit en blijft heel kut.
Ik heb het draagbaar gemaakt door een huishoudster in te huren en mān vriend te āverplichtenā 2 werkdagen te koken
Ik douche me altijd voor ik ga slapen ipv in de morgen dus ik kan hier helemaal in komen
Heel vet! Hoe wat waar?
Die vibo kan ik wel begrijpen die aardappel vind ik al wat vreemder. Maar hoe kom je bij een fucking levende muis.
Heb je haar nummer ik kan zo ekt nie slapen.
Je hebt gelijk, dat weet ik diep van binnen ook wel. Maar er liggen nog wat spullen van mij bij hem en ik heb nu het gevoel dat als ik die heb en hij niet meer iets van mij heeft ik ook echt kan loskomen. Voor mijn eigen verwerking denk ik dat het misschien nog fijn kan zijn om in elk geval te weten waarom hij me dan precies negeert, maar aan de andere kant vraag ik me ook af wat voor zin het nog heeft om dat te weten. Dat doet niet af aan het feit dat hij me eigenlijk meer ongelukkig dan gelukkig maakt
Ga je hem veel tegen komen dan?
@Bergson ik heb echt hele slechte verhalen gehoord over mama kelly! slechte bediening, slechte kreeft en een kopje koffie ter vergoeding na een discussie over of het vlees wel/niet goed wasā¦
Check anders even het amsterdam of restauranttopic!
Welke reddit paginaās volgen jullie?
Ik lees askreddit, eatcheapandhealthy, skinecareaddiction, personalfinance het vaakst
Eigenlijk alleen r/nosleep maar ik heb Reddit ook pas net een beetje uitgevogeld
Stadscafe van Mechelen (aan de Schinkel) ļø
No sleep is mijn favo en erna Unresolved Mysteries en verder DuggarSnark subreddit.