Wat je even kwijt wilt #8

Je had trouwens ook iemand die 15 gekookte eieren via de anus naar binnen had gewerkt. Nuttige bijdrage voor het slapengaan. :face_with_raised_eyebrow:

Ik ben zondag in m’n nek gestoken door een wesp. Geen allergische reactie, ik leef gewoon nog.

9 likes

Ik vind de aanbevolen topics sectie overigens echt helemaal het einde, zo’n chille toevoeging :heart:ļø

5 likes

Heel herkenbaar!

https://reddit.app.link/XHPBLVyEFQ

Hier kan ik echt van genieten en uren zoet mee zijn.

1 like

Ik zit nog steeds ineengekropen na het lezen van de post over een muis in een vagina. :confounded:

3 likes

Ik zit op het vliegveld van Dubai te wachten op m’n overstap, ben lekker aan het doezelen, wordt er opeens via het omroepsysteem een kwartier gezang opgestart :frowning:ļø Nu gaat slapen natuurlijk niet meer lukken…

4 likes

Dit zijn toch geen tijden om op te staan :sleeping:
vanmiddag functioneringsgesprek, ben benieuwd of ik er nog wat zinnigs uitkrijg met mn slaperige kop

Mijn telefoon is perfect, op het feit na dat ik een gewoon oplaadpunt wil met microusb.
Nu moet ik een speciale kabel ( langer dan de orginele van 3 cm) bestellen om op te laden en voor mijn powerbank.

Ik heb een dieselauto echt 500 keer laten afslaan tijdens rijlessen :expressionless:

2 likes

Op Facts afgelopen weekend in Gent (Belgiƫ). :smiley:

2 likes

Blegh zo donker nog :weary:

2 likes

Ik wou dat ik mijn hoofd soms gewoon even uit kon zetten

5 likes

Het verhaal van die aardappel was dat die man de ramen op een trap aan het zemen was en zijn vrouw was aardappels aan het schillen. Toen was er een aardappel gevallen en precies onder de trap gerold, die man was gevallen (en blijkbaar was die naakt ja haha) en precies op die aardappel terecht gekomen. Maar ja, wie gaat er nou naakt ramen zemen en hoe groot is de kans dat die aardappel precies op die plek rolt en dat je er precies opvalt met je ass en dat ie naar binnen plopt :roll_eyes:

10 likes

26 likes

Mijn reistijd is vandaag 5 uur en ik trek het nu al niet meer… Viel net bijna in slaap achter het stuur, wordt nog wat vanmiddag. Sta nu maar even op een p

Echt alles zit nu al tegen en de dag is pas net begonnen…

Ik ben er zo nog niet aan toe dat bijna al mijn vrienden inmiddels in een stationwagen rijden met van die dingen op het raam van woezel en pip enzo. Jongens dit is toch iets wat we over jaren pas zouden doen. :hushed:

24 likes

Ik ben onderweg in het ov en heb geen zakdoekjes meer en een loopneus. Sorry dat ik 1 van die mensen die forummers irritant vinden.
Als je me ziet moet je me maar een doekje geven :wink:

8 likes

Pittig! Maar even rusten, kopje koffie en weer door. Sterkte vandaag

1 like