Wat je even kwijt wilt #8

Jeeeej! Welkom in Roffa! :champagne:

1 like

Ik hoop niet dat je dat hoopt over de taal :grimacing:

2 likes

Mag ik op dit tijdstip al een hema hotdog halen?

• Ja
  • Nee
  • Ja mag altijd
  • Iel vies

0 stemmers

Ik wil Mn bed niet uit.

2 likes

De zolderdeur is vannacht gaan klapperen in de wind (had ramen open staan want het moet ijskoud zijn als ik ga slapen), terwijl ik zeker weet dat ik hem op slot gedraaid had.

M’n huis spookt.

3 likes

Pff ben nog zo moe, moet mezelf echt naar de sportschool slepen

Idee voor een blog.

1 like

Ik was net naar de huisarts en ik moet inmiddels 6-8 keer per dag 4 verschillende crèmes smeren waarvan 4-6 keer per dag in m’n vagina en ik weet gewoon echt even niet hoe ik dit in mijn leven moet passen!??!

8 likes

Besef dat jij alleen de macht over je zelf hebt, jij kan deze relatie voor altijd stoppen. Dat hij met zichzelf in de knoop zit wil niet zeggen dat jij daarin mee moet gaan. Als je echt wil loskomen zou ik er per direct mee stoppen en alle contact verbreken.

Succes!

4 likes

Hahah ik ben toen ook in slaap gevallen en uiteindelijk maar naar bed gegaan #oma

1 like

Misschien elke keer als je naar de wc gaat? :flushed:

Ja maar dan nog best wel ongemakkelijk!? want het moet ook nog ontspannen… Dat lukt ook niet echt dan denk ik. Zie mezelf al met al die tubes ook naar de wc in de UB ofzo lopen haha dit wordt echt nog wat

1 like

Jaa klinkt ook echt super kut :pensive:
Zit je daar zo awkward op de wc
Misschien wordt het makkelijker als je het steeds weer doet

Ja dat laatste is mijn hoop inderdaad!

1 like

Hahaha ik ben nu zo benieuwd hoe dat eruit ziet hee

Vandaag is het 4 jaar geleden dat mijn lieve vriendin overleed. Ik wil wat op een kaartje zetten om op haar graf te leggen. Ik wil een kaartje schrijven voor haar ouders. Maar ik ben helemaal blanco. Ik kan zelf niks bedenken en alle bestaande teksten, gedichtjes zijn het net niet. Zo frustrerend

8 likes

Laatste dag werken en hierna heb ik verlof. En kom ik nooit meer terug hier. Zo raar, weet niet zo goed hoe ik me voel. Ga vanmiddag voor iedereen op kantoor Mc Donalds halen zodat ik me wat minder schuldig voel

29 likes

Ik voel me zo niet fit, heb vandaag een dagje vrij, maar ik zal helaas niet veel doen. Maar ik moet naar de apotheek vandaag.

@Jeminae ik kan me voorstellen dat het lastig is om woorden te vinden. Heel veel sterkte op deze moeilijke dag :heart:

1 like

Oh kom mij alsjeblieft ook brengen!!
Ik kan sowieso 's ochtends alles al warm eten. Eet liever een spaghetti bolognese om 10.00 dan een yoghurt met granola

1 like