Ik vroeg mijn vriend of hij vandaag wilde zwemmen, want dan zou ik mijn wintervacht eraf halen. En toen zei hij: je kunt ook altijd je wintervacht eraf laten hoor. En nu schaam ik me dat ik na 10 jr zo iemand ben geworden die zich pas onthaart als er iets te doen is. Ik ga mijn leven beteren, beloofd!
Niet voor schamen hoor. Iedereen heeft toch lichaamsbeharing. Of is je vriend helemaal kaal?
Als jij geen zin hebt om je elke keer te ontharen, lekker laten zitten hoor.
Maar ik ben echt een soort aapje
Ik ben behaarder dan hij. Dat ons kind lichaamsbeharing heeft, heeft ie echt van mij zeg maar.
Haha ik kan ook bijna twee keer per dag mijn benen scheren hoor. Ik calculeer het ook gewoon in: ‘Any chance of having sex tonight? > No > Not shaving anything.’
Mijn vriend en ik hebben dat gisteravond inderdaad aan elkaar beloofd.
Oh ik heb daar ook echt schijt aan hoor. Nu het geen blote benen weer meer is heb ik weer een oerwoud op mijn benen
Ik zweer bij die goedkope wenkbrauwpotloden van Essence, die zijn iets van €2,69 ofzo. Als ze wat langer moeten houden misschien even een gel eroverheen?
Zo vet! Ik ben jaloers!
Huh… alle bankjes zijn weg gehaald op het station?
Heel veel sterkte vandaag ️
Ik zit nu bij de ortho te wachten omdat mijn spalkje weer eens is losgegaan, beugel is nu 10 jaar geleden. Vorige keer kwam ik daar en toen vroegen ze of ik nog even ‘met mijn ouders wilde overleggen over de kosten’ uhmmm mevrouw ik ben geen 13 meer
Oeh ja! Er zat een man tegenover me een whopper te eten, dat was om 9 uur. Kreeg er zelf ook zin in
Gadverdamme zeg. Ik fietste achter zo’n gast naar huis en ineens tuft hij gewoon naar achter en het kwam bijna op mij? Doe even normaal
Ik vind het sowieso echt goor als mensen tuffen
Je hoeft hopelijk toch niet iedere dag op en neer?
Gewoon dit, wat je nu zegt. Dat zegt genoeg.
Sterkte.
Mweh, maar ff doorzetten en dan lekker settelen in jullie nieuwe woning!
Ik heb net een oliebol gegeten
moet dit nog steeds opruimen