Ik vertelde dat ik eindelijk een cadeau voor mn moeders verjaardag had gegeven aan een vriend. Een plaid voor op de bank met een geurkaars. Zegt hij, een plaid?” “Wat is dat?” Dus ik stuurde een foto “oh zo’n onding voor op de bank die je moet wegschuiven om te kunnen zitten op de bank net als kussens”. Hmm oké ja dat dus thanks.
Ik vind alleen op moeten staan echt stom Mijn vriend moet sinds deze week weer werken en ik vind het helemaal niet leuk om alleen op te staan en te ontbijten etc. Mijn vriend staat om half 6 op en is binnen een kwartier de deur uit, dus samen opstaan is niet echt een optie voor mij.
Ik was net bij de apotheek omdat ik mijn pil wilde halen. Zijn er gewoon nog steeds leveringsproblemen. Vind ik een vrij slechte zaak.
Ben wel blij dat ik nog voldoende heb.
Eindelijk weer eens naar de Turkse bakker geweest.
Vandaag even naar het huis van mijn ouders om mijn moeder te helpen met schoonmaken (ze heeft veel problemen met haar lichaam), mijn winterkleren op te halen en gezellig mee te dineren. M’n vriend komt vlak voor het avondeten ook
Vervelend. Ik ben zelf deze week ook naar de apotheek geweest hiervoor en ik was ook bang dat ze hem nog niet hadden (ik had ook bijna geen voorraad meer), maar gelukkig hadden ze hem bij mijn apotheek gewoon. Hebben ze iets gezegd over wanneer ze verwachten weer voorraad te ontvangen?
Ze gaven aan dat ze rond de 14e geleverd krijgen.
Ik heb gelukkig nog voor 6 weken aan pil voorraad (sik hem door).
Ineens veranderen van pil lijkt me geen goed idee als ik eerlijk ben. Ik kan wel met mijn herhaal recept naar een andere apotheek gelukkig.
Ben echt zo chagerijnig, ik erger me kapot aan iemand die mij “nu heel erg nodig heeft” omdat diegene het niet zelf “kan”. Of nouja ik moet diegene motiveren terwijl ik diegene echt nauwelijks ken, en ik vind het zo irritant.
Het gaat eindelijk goed met me en ik vind het zooo vermoeiend dat er nu iemand zo erg op me leunt. Lekker cryptisch en lullig verwoord maarja
Als je diegene nauwelijks kent, waarom MOET jij dat dan doen?
Ik heb een super goed wenkbrauwpotlood van Dior. Wel prijzig (rond de 25 euro ofzo), maar ik doe er wel een jaar mee. Als je wil weten welke ik precies heb, dan stuur ik wel een foto
Fijn dat je nog even vooruit kan!
Ik voel me aangewezen om diegene te helpen, we zijn ongeveer hetzelfde doorgegaan een jaar geleden dus daarom voel ik een band. Echter ben ik er weer helemaal bovenop gekomen en struggled diegene nog heel erg, wat helemaal niet erg is, maar wel lastig omdat ik me juist op positieve dingen wil focussen.
Damn ben je ook 14…
Wtf ik schrik hier echt van! Woon zelf in Arnhem en kom vet vaak in dat park
Ik voel me net een lid van de explosieve opruimingsdienst wanneer ik weer eens een in de vergetelheid geraakt bakje eten uit m’n koelkast vis. Maar missie geslaagd, ik heb de inhoud succesvol in een plastic zakje kunnen kiepen zonder er al te veel van te zien/ruiken/kotsen
Zo typisch dit. Ik ging naar de ah om even een flesje wijn te halen voor vanavond en uiteindelijk heb ik 22 euro aan boodschappen meegenomen?! Terwijl ik dacht dat ik niks nodig had verder
Of ik in minder dan 20 uur een heel seizoen narcos heb gekeken? Misschien. Of ik geil op letterlijk elke man in de serie? Jup.
Ik heb volgende week disndag een meeting, maar ik twijfel wanneer ik dan stukken opstuur zodat mensen het kunnen doornemen. Ik wil er deze week nog aan werken. Is het te laat als ik het donderdag opstuur?
Lijkt mij prima!
Ik heb nog een voorraadje Ethinylestradiol/Levonorgestrel dus als iemand in de problemen komt (had nieuwe gehaald tijdje geleden en bedacht me toen dat ik wilde stoppen)