Wat je even kwijt wilt #8

Oh oh oh ik had een aardbeienpitje tussen mn draadje achter mn tanden zitten. Een kwartier later is het eruit. De ontlading is groot.

30 likes

Oke ik had eindelijk een aardige vrouw bij de ortho! Mijn orthodontist met wie ik altijd ruzie maakte kwam ook nog even kijken dus dat was wel awkward, maar al met al een (ook financiële) meevaller

1 like

Foto!

Fijn gevoel :grin:

1 like

Ik ben echt niet gemaakt voor dit weer. Heb het echt koud. Toevallig stond de droger aan toen ik thuis kwam dus ben daar maar naast gaan zitten om op te warmen. Werkt ideaal :sunglasses:

5 likes

Heb zo’n pak roze cadillacs naar binnen geveegd en nu ben ik misselijk en voel ik me ongezond.

13 likes

Ik hoor net dat de mammografie van mijn moeder niet goed is. Donderdagochtend moet ze in het ziekenhuis zijn voor allerlei onderzoeken. Zoveel emoties nu. Angst, verdriet en proberen positief te blijven. Maar stiekem kan ik alleen maar janken dus doe ik dat even hier zodat mijn moeder het niet ziet :frown: :sob:

8 likes

sterkte :blue_heart:

2 likes

Wat kut :disappointed:. Hoop dat het allemaal toch nog meevalt. Sterkte! :two_hearts:

1 like

EK Zwerkbal?

1 like

Ah lekker veel koffie of thee of warme chocomel drinken. Ik zit inmiddels in onesie. Met sloffen en gebreide sokken haha. Lijkt wel of ik op de noordpool zit. Wordt nog wat ala het straks echt koud is

Sterkte @anon18225511 hopelijk valt het alsnog mee <3

2 likes

@anon18225511 Heel veel sterkte voor je moeder en de rest van je familie. Ik hoop dat het allemaal nog blijkt mee te vallen. :heart:

1 like

Gisteren in mijn hals gestoken door een wesp, vanochtend uitgegleden in de douche… waar heb ik al deze karma aan te danken?

Ik verander in een smurf

2 likes

Mijn fiets is ineens kapot en nu kom ik te laat bij een leuk werkcollege van een leuke docent :frowning_face:

1 like

Hee lieverd het komt allemaal goed. Ik weet precies wat je voelt en meemaakt en het is kut maar het komt echt goed, hoe dan ook. Zorg goed voor jezelf en je mama de komende dagen <3 je mag me altijd een bericht sturen :kissing_heart:

2 likes

Sterkte!

1 like

Geribbeld voor mijn plezier???

30 likes

Hahaha ja precies. Maar misschien heb ik gewoon een dirty mind

1 like

Wat ontzettend naar, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Liefs voor jullie :heart:

1 like

Tijd voor een dutje!!! :tada:

3 likes