Wat je even kwijt wilt #8

Misschien helpt het om even naar buiten te gaan? Een wandeling helpt misschien tegen de hoofdpijn en als je weer naar binnen gaat is 't lekker warm!

Heel veel sterkte. Krijg er kippenvel van.

1 like

Heel veel sterkte voor je moeder jou en de rest van je gezin/familie. Je kan hier altijd je verhaal en emoties kwijt! :heart:️

1 like

Heel veel sterkte en :two_hearts:

1 like

Die afbeelding was een placeholder. :wink:

Dit is het juiste plaatje:

8 likes

Ik heb morgen op mijn vrije dag afgesproken om om 9 uur bij een vriendin te zijn, gewoon voor de gezelligheid (zij heeft kinderen dus is sowieso vroeg op), en nu kwam ik er gisteren achter dat dat betekent dat ik om 6:45 moet opstaan, op mijn vrije dag dus :scream: Dat is gewoon nog vroeger dan op sommige werkdagen. What was I thinking, zeker nu ik me al een paar dagen verkouden/ziekig voel en slecht slaap.

Ik stuur je via pb. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oke ik kijk filmpjes van mensen die mega goed kunnen dansen op youtube en iemand heeft dit eronder gezet in de comments:
“When you watch these videos to pretend in your mind that you’re the one dancing but in reality you can’t even walk without falling over nothing”
:joy::joy:

6 likes

Mijn huis is door de verhuizing van mijn huisgenootje zo’n godsvergeten troep. Mijn spullen los omdat ik het uit haar kasten moest halen, dozen met meubels die ik nog moet uitpakken en in elkaar moet zeggen maar wat nu nog niet kan omdat haar meubels er nog deels staan, etc. Laat het november zijn zodat ik mijn huis kan inrichten <3

Ik voel mijn keel met elk woord pijnlijker worden en ik ben bang dat ik straks mijn stem kwijtraak, maar ik voel me verder (nog?) niet ziek genoeg om me ziek te melden. Ughhh, ik heb een sprekend beroep, dit is irritant. Geef me maar gewoon een verstopte neus of zo.

Ik deed net ff Irish goodbye op een borrel. Pffff ben kapot, heb amper geslapen, ik trek die sociale dingen echt niet nu. En ik moet op tijd thuis zijn voor een pakketje hehe

Ik amputeerde per ongeluk een van mijn nagels en het deed echt fucking veel pijn :cry::cry::cry: En het heeft geloof ik een deel van mn eigen nagel meegenomen omg

Heel veel sterkte <3

Mijn voeten lijken gekrompen?? Ik pas opeens makkelijk maat 39, zou zelfs maat 38 durven als ik geen dikke sokken in winterlaarsjes wilde dragen. Normaal heb ik een grote maat 39/kleine maat 40

@anon18225511 heel veel sterkte!! Als je een Pm wilt sturen mag dat altijd, heb er ook wat ervaring mee.

Ik zit nu in de wachtkamer bij de tandarts en naast me zit een pubermeisje vastgelijmd aan haar telefoon die om 16:27 vroeg hoe lang het nog zou duren terwijl ze blijkbaar een afspraak had om 16:30 uur. En terwijl ze de vraag stelde en het antwoord kreeg van de assistente bleef ze naar haar telefoon kijken en appen of wat ze ook deed. Zoo asociaal

1 like

Nou ik maakte me net toch een fijne harde klap op de stenen tegels buiten.
Love groene aanslag. Als ik 80 was geweest had ik denk ik m´n heup gebroken maar gelukkig heb ik jonge botten en ligt nu m´n knie alleen open en voelen m´n schouder en heup echt mega beurs aan. Hopelijk wel alleen dat het ook nog verder weggaat trekken straks.

1 like

@anon18225511 dat is schrikken! Veel sterkte!

1 like

mag het alvast 9 november zijn, dankjewel

Wat is er dan

Ik krijg appjes van een tinderjongen die ik nog nooit heb gezien met ‘De laatste tijd was ik afwezig, ik heb nagedacht…’
Nou ik moet bij voorbaat al lachen, maar hij stuurt verder niks?? :joy:

1 like