nieuwe album van muse! En hopelijk rond die tijd ook mn access voor de presale tickets en dat soort gedoe
Ik denk dat hij graag wil dat je gaat doorvragen …
Ik heb over the knee laarzen gekocht en het is een uitdaging. Het ene moment denk ik damn gurlll hot en het volgende moment als ik mijn reflectie zie in de ruit, wie is die kleine aardappel met rare laarzen. Ik ben er nog niet overuit
Oehh /duggarsnark kende ik nog niet en was de duggars eigenlijk ook een beetje vergeten, thanks voor mijn treinreis dragelijker maken
Zie je nou Arnhem is kut.
Mijn (ambulante) begeleidster is echt een top mens. Ze is iedereen aan het vragen voor meubels en een vloer enz en ze heeft alvast een laminaatvloer weten te regelen. Omg ze is echt geweldig. Mijn pa wil wel gratis meubels ophalen bij mensen weg met mij. Misschien komt het toch nog goed. En mijn begeleidster heeft ook al 2 dozen op kantoor staan voor mij met dingen zoals kandelaars en andere spullen.
Ben benieuwd wanneer ik de brief krijg voor een gesprek. Ik kan het eigenlijk niet meer weigeren nu haha.
Ohja ik wou een leuk winkeltje in Nijmegen tippen maar ben de naam vergeten… Hij zit boven/naast soort van ish de blonde pater. Iets van make my day ofzo iets.
Anyhow mocht je nog een leuk kerst cadeau voor me zoeken ik wil graag zon hoedje en alle goude oorbellen en alles voor in huis. Oke joee
Zet dat maar op je secret santa wishlist
Haha ik doe niet mee.
Ik wilde graag een derde spaarrekening, maar je kan bij ABN van de twee soorten maar 1 hebben. Dus ik vroeg aan de klantenservice of het mogelijk is een derde te openen en toen heeft de medewerker toch een extra voor me geopend. Heel erg fijn. Hij vond het ook onzin dat je er maar twee mag haha
Sinds deze week gonewild haha nee grapje
Ik wilde vandaag eigenlijk een afspraak afzeggen omdat ik liever bij m’n hond blijf, maar toch maar gegaan. Nu ben ik weer thuis en liggen we lekker te spoonen in bed.
zo ben ik vorig jaar winter drie dagen ziek thuis geweest. Voelde mij op zich best goed maar er kwam geen geluid meer uit mijn keel en ook ik heb een sprekend beroep… Maarja, er zat niks anders op
Wat kut zeg…sterkte ️
Ik ben nu bijna een maand aan het werk (1e job) en letterlijk iedere dag zit ik rond 19u doodop in de zetel en kan ik niets meer. Ik hoop dat ik snel terug wat energie vindt om andere dingen 's avonds nog te doen want nu bestaat mijn leven gewoon uit werken en slapen.
Mevrouw!!! In de mail wordt het gelukkig wel goed gezegd, frustratie is hoog na eerdere berichten over dit onderwerp
waddanwaddanwadddan
Heel veel sterkte. X
Van een veenmol of van een ondefineerbare krab.