Wat heftig! Hoop dat snel een behandelplan opgesteld is. Fijn dat je hier een plek hebt gevonden om je verhaal kwijt te kunnen en uit te huilen
Heel veel liefs en sterkte!
Haha nee! Ik moest het even googlen (geen HP kenner)
Wie herkent het gevoel van zoān vies laagje op je gezicht als je in een drukke stad woont (of bent)? Ik heb vandaag veel gefietst in de stad dus nu voelt het alsof ik bedekt ben met een mengsel van regen en uitlaatgassen. Echt top
Bleh ja zoān vies vettig laagje, ik heb ook altijd het gevoel dat mān haar heel erg stinkt zo gek
@anon18225511 Veel sterkte
Ik was gisteren nog een beetje ziek, maar vandaag ben ik (op een klein beetje gesnotter na) helemaal fit! Super vroeg opstaan ging goed, rustig ontbeten in de trein met yoghurt met aardbeien en muesli, toen een hele productieve dag gehad op werk en bijgekletst met wat collegaās. In de trein terug heb ik lekker rustig zitten lezen, daarna boodschappen gedaan, gesport, gedoucht, eten gekookt. Nu ben ik net klaar met eten en kan ik de rest van de avond chillen
Ik heb zojuist een appje verstuurd en durf de komende 3 uur mn telefoon niet meer aan te raken. Net alsof ik weer 15 ben.
Ja heel herkenbaar! Ik merk het dan ook aan mijn snot. Dan is alles zo zwart en dan schrik ik toch wel dat je dit eigenlijk allemaal inademt.
Ik zoek nieuwe handgrepen voor mān keukenkastjes en ik moet echt lachen om de droge Hollandse namen die de Karwei daaraan heeft gegeven; greep Jannie, knop Theo, greep Eelco etc.
OkƩ, welke forummer heet Doedelzak op Habbo en heeft mij toegevoegd? Wie je ook bent, kom online, haha.
Dat moet ik nog doen⦠Wel zo snel mogelijk natuurlijk maar als ik nu op zeg krijg ik geen verlof uitbetaald
Pfff zo langggg wachten op the chemical Brothers⦠dacht echt dat ze om 2000 kwamen.
Geld wolf pretty riep keihard " Natuurlijk kan ik ander half uur eerder komen werken".
Waaarom doe ik dit mezelf aan.
Haha zo herkenbaar. Ik werk nu 1.5 jaar en ben nog iedere avond echt kapot. Ik kan er echt van genieten als ik om 9 uur in bed lig zodat ik mijn 7 a 8 uur slaap haal (als ik opsta ben ik nog wel net zo moe als toen ik erin ging)
OkƩ dit is niet echt een opbeurend verhaal maar ik herken je gevoel haha
Ja zie er wel echt meeeega tegenop hoor. Hij gaat zoān spijt krijgen. Maar goed not my problem anymore. Maar wil het wel zo vroeg als het kan vertellen dan ben ik er vanaf en dan kan hij iemand anders zoeken. Bye Felicia
Erik in zn regenjas.
Ergerpuntje: ik heb eind juni een klein abces gekregen in mijn mond. Ontlast, abkuur maar niet weggegaan. Nog een keer teruggegaan, ze kunnen niet ontdekken waar het vandaan komt ondanks diverse rƶntgen fotoās.
Er zou in september een overleg plaatsvinden om te kijken wat de volgende stap zou zijn.
Niets gehoord,na 3 weken gebeld. Opeens was er een aanvraag gedaan voor een 3d foto. Ik moet wachten op een akkoord van mijn verzekering.
Maar serieus ik loop hier al mee rond vanaf eind juli. Ik heb op zich geen last ervan,maar ik wil gewoon dat de oorzaak gevonden en aangepakt wordt.
Al betaal ik die foto zelf, dat boeit me niet.
Wat zou ik kunnen doen? Zelf de verzekering bellen of het toch even afwachten?
Ik heb al gedoucht zodat ik en de voetbal kan afkijken en 8uur slaap kan krijgen! Ik word hier erg gelukkkg van
Valt mee geloof ik. Maar weet ik niet precies hahaha. Kreeg eigenlijk altijd alles cadeau.