Wat je even kwijt wilt #8

Ik heb maandag een sollicitatiegesprek bij zo’n wervingsbedrijf op straat. Ik haat dat soort mensen echt zooo maar je kan bij dat soort baantjes zoveel verdienen als je goed je best doet

2 likes

Jongens het is zo veranderd ik heb echt crisis in mijn hoofd

4 likes

Zal ik mijn bananenbrood bier gaan drinken? Hm

1 like

Ik mis je wel nu, er is niks meer te doen haha

1 like

Bananenbrood bier? Heb je het al eens eerder gedronken? Ik ben heel benieuwd of het bevalt!

Nog nooit eerder gehad! Ik was bijzonder geïntrigeerd toen ik heb in een Britse winkel zag staan, hij staat nu al een paar dagen in m’n koelkast :’)

2 likes

Haha ik heb me toch maar weer over mijn boek gebogen nu. Misschien moeten we heel FF aan de Habbo krijgen. Maken we een eigen community.

2 likes

Ik ben m’n Barbies aan het omkleden. Dit forum doet rare dingen met me haha.

Wat lees je?

10 likes

Jeeeej!!!

@Jeminae Heel veel sterkte! En alles wat je schrijft is goed he :heart:

@Eddie Beterschap :kissing_heart:

Ah lief @anon18225511 :heart::heart: Sterkte! Ik duim voor jullie dat het niks is!

3 likes

Het ruikt en smaakt echt naar bananen!!! Wow

2 likes

Ik denk dat het in de zomer is opgenomen toen het zo warm was.

Ik heb je toegevoegd haha

1 like

ik heb first world problems, mag een nieuwe telefoon uitzoeken. Geld maakt niet uit, en ik heb nog nooit een iphone gehad, altijd androids:

• iPhone 8 / iPhone 8+
  • iPhone XR
  • Huawei P20

0 stemmers

Mijn Samsung s7 heeft afgelopen week zo een 3 uur in de sloot gelegen en doet het nog steeds. Daarom promoot ik nu bij iedereen Samsung :joy:

4 likes

Ik ben zo mega verkouden en beroerd daardoor dat ik eigenlijk aan mijn leidinggevende wil vragen of ik thuis mag werken morgen. Maar ik vind dat aan de andere kant ook zo aanstellerig…

Dan maar lekker snotteren op kantoor?

@Zomerjas @Prikkelbaar Ha, ik was wat te summier over mijn extreme first world problem. Ik heb momenteel al een redelijk nieuwe huawei p20, maar ik krijg een nieuwe iphone. Dus het wordt of de huawei verkopen, of de nieuwe iphone. Omdat ik altijd androids heb gehad, twijfel ik of ik wel een iphone wil. Maar aan de andere kant ben ik ook niet denderend enthousiast over mijn huawei nu. Wat wel weer een voordeel is is dat hij dual sim is, dus geen gesleep meer met twee telefoons.

@Filia Dagje thuis werken kan prima! Doen mijn collega’s ook wel eens als ze een pakketje krijgen ofzo, dus vind dit een veel betere reden.

2 likes

Smaakt het ook nog naar bier? En is het ook lekker of is het meer de conclusie dat het naar banaan smaakt? :grin:

@Filia Mega verkouden en beroerd lijkt mij een prima reden om thuis te werken. Dan kom je in ieder geval wat meer aan je rust toe en dat is beter voor je herstel. Daarnaast steek je je collega’s dan ook niet aan.

1 like

@Zomerjas Wow wacht eens, drie uur in de sloot, hoe dan? Was je hem kwijt? Hoe heb je hem teruggevonden? Of lag je zelf drie uur in de sloot?

3 likes

Ik was water uit de sloot aan het halen voor mijn moestuin, toen viel mijn mobiel uit mijn zak in de sloot. Toen kon ik hem niet meer vinden.

Omdat ik heel erg baalde omdat er een sd kaart in zat met foto’s die ik niet kwijt wilde nog een keer gaan zoeken (en ja ik was ik staat om helemaal de sloot in te gaan). Toen vond ik hem!

7 likes

@max Oneplus kan ik ook zeker aanraden. Het is een heel degelijk merk en ook nog mooi vind ik.

2 likes