Bier met banaan. Alsof je het samen eet/drinkt. Raar, wel lekker
Veel plezier nog daar! En wel even zwaaien als je me tegen komt in het dorp haha.
O hahaha dit verklaart wel het een en ander.
Maar iedereen vraagt zich nu natuurlijk af; wát heb je in hemelsnaam gezegd
Je zou kunnen zeggen " Ja leuk maar laat me even een klein dingetje fixen"
En dan heel dr wenkbrauw veranderen.
Niet mijn smaak maar veel plezier ermee
Doe ff een wenkbrauw rate-topic maken dan. Lijkt me lachen.
mijn leven is echt een verspilling van de aarde en zuurstof
Ik wil jullie graag vertellen dat het eerstvolgende mailtje wat ik vandaag kreeg begon met: “Beste mevrouw August”…
Ik heb vanmiddag een Magnum Double Caramel gehad en heb met terugwerkende kracht x100 spijt dat ik niet voor een Calippo ben gegaan
Natuurlijk niet! Weet niet wat er is, maar tenzij je een massamoordenaar bent, of de nieuwe Hitler ofzo, is je leven sowieso geen verspilling.
Bah ik heb net chips gegeten en ben nu misselijk. Nu heb ik spijt
Haha een banaantje?
Ik heb vandaag in de regen een banner van 12 meter lang opgehangen op zo’n 8 meter hoogte voor een evenement waar ik voor werk. (@August zal m binnenkort wel zien hangen haha). Samen met mn twee stagiaires en ik ben trots op ons want het was pokkewerk, maar het resultaat mocht er zijn!
Oeh ik ga er naar uit kijken!
Ik heb je een foto gepmt hahah
optie 3
kindje heeft een snoepje gejat of gekregen, terwijl hij of zij dat niet mag van zijn/haar ouders. ze wonen 3 deuren naast je en het kindje wilde het snoepje kwijt, maar toch ook weer niet zomaar weggooien. dus dacht hij of zij: dan maak ik er een ander blij mee!!
Wat naar en verdrietig dat je je zo voelt. Als je iets kwijt wil mag je altijd een berichtje sturen. In ieder geval sterkte, ik hoop dat je je gauw beter voelt.
ik kijk echt uit naar de winter, had vandaag voor het eerst een soort kerst/wintergevoel (door het slechte weer) maar vond het gelijk 100x gezelliger om binnen te zitten als het buiten zo’n slecht weer is
en toen bedacht ik me hoe geweldig het zou zijn als er zoiets als (warme) chocomelk zero zou bestaan, zou dat heel de herfst en winter de hele dag door drinken denk ik
optie 4: er is een kinderlokker in de buurt en hij had een heel spoor van die snoepjes klaargelegd à la Hans en Grietje maar die andere zijn al opgegeten/meegenomen door mieren of kinderen