Optie 5: hij kwam op dezelfde manier binnen als de rivierkreeft van gisteren. Wat nog steeds een mysterie is.
Hoe ga ik in hemelsnaam de winter overleven? Ik heb het nu al letterlijk heel de dag ijskoud. Op kantoor staat de verwarming op de hoogste stand maar ik heb het dan zelfs constant koud
Ja tbh zou ik het gewoon doen? Hou ontzettend erg van dieren, maar ik heb niet eens een honden instagram en maak over 24/7 fotoâs van haar als een of andere proud mom. Zie daar niet echt de ernst van in
Pff hier thuis houdt niemand rekening met elkaar⊠om half 11 slapen gaat niet omdat iedereen dan nog herrie maakt. Echt asociaal. Blijkbaar is het moeilijk om rekening te houden met die mensen die vroeg uit bed moeten?
Pff ik wil echt zo graag uit huis, maar ik heb het geld er niet voor. Ik wil trouwens niet alleen uit huis om bovenstaande reden, maar ook gewoon omdat niemand aardig kan zijn voor elkaar en ik toch alleen maar word gekleineerd en gekwetst.
Ugh vriendelijk zijn en elkaar respecteren klinkt zo makkelijk, maar dat is het voor sommige mensen echt niet.
Huh hoe kom je hierbij? Tuurlijk niet
Thnx voor de tip! Hoor je je wekker dan nog wel? En waar heb jij ze gekocht?
Dankjewel voor je uitgebreide antwoord Mijn moeder zei een paar dagen terug ook nog dat het er de laatste twee jaar hier zo rot aan toe gaat en dat ze daar echt verdrietig van word. Dus ik ben niet de enige die het vind. Ik ga volgend jaar weer studeren en op kamers, dus dat komt dan wel goed. Maar echt geld voor een eigen huis of huurwoning heb ik nog niet helaas.
Hmm, dankje ik zal eens in een brillenwinkel gaan kijken! Hoor je je wekker trouwens nog wel door die oordoppen heen?
Ja, ik ben wel vaak aan het werk of bij vriendinnen maar dit jaar heb ik een tussenjaar waardoor ik iets meer thuis ben. Dus nu heb ik meer last van die sfeer dan normaal. Maarja ik denk dat ik over 2 jaar het huis wel uit ben. Mn zussen zijn het huis ookal uit en die komen ook haast niet meer langs omdat ze het zo kut vinden hier. Dat zegt ook wel genoeg.
Oke, fijn dat het de verdere omgevingsgeluiden dempt! Ik ga het morgen meteen kopen. Thanks voor je antwoord
Ja, is een slim idee idd! Ga ik doen, dankjewel!
Ik verbaas mezelf met al mân productiviteit de laatste dagen .
Ik had met mezelf afgesproken om meer dingen te proberen na mn break up. Dus in dat kader heb ik net een tinderdate gehad. En ik zit dus in Denemarken, dus moest ook nog eens mijn beste steenkolen engels uit de kast trekken.
Ik zat net de statistieken van het forum te bekijken en ik heb 16.000 posts een like gegeven insane
Ik juist heel weinig, ik denk er vaak niet aan om te liken, lees genoeg dingen die een like waard zijn maar ik vergeet dan vaak even te klikken. Heel onaardig van me eigenlijk
Hup hup ga dat bericht even liken dan.
Iemand anders die in de sleutelstsad deze avond een ontzet feestje heeft gevierd?
Het is geen goed idee om voor werk te willen zwemmen als je slecht hebt geslapen⊠Ik kan vandaag mijn eigen tijden bepalen en lig daarom nu al een halfuur wakker in bed. Zo toch maar eens gaan want als ik eenmaal aan het zwemmen ben, ben ik er wel blij mee.
ZĂł veel snot!
Ik mis het gevoel van uitgerust wakker worden
Geweldig. Ik word wakker met hoofd- en keelpijn. En pijn achter mân ogen. Dit wordt een lange dag.