Wat je even kwijt wilt #8

Ik word gek van een of ander hoog geluid dat ik de halve nacht gehoord heb, gisternacht ook al. Zo kan ik toch niet slapen :frowning:

Echt beter hebben ze de lift gemaakt. Nog 92x de trap op met dozen red ik niet hahaha.
Moet ook to 6 WHYYYY.

image

63 likes

Fakking klapmongool bouwvakkers zijn al sinds 07:30 aan het boren. Hoe halen ze het in hun hoofd!? Kan ik hier niet over klagen bij de gemeente ofzo, dit gaat al zeker anderhalf jaar zo.

Het mag officieel vanaf 7:00 uur al… Wel heel vervelend dat het zo lang duurt!

What de fak! Wie verzint dat!

1 like

Denk dat dag weinig zin heeft, bouwvakkers mogen geloof ik vanaf dan herrie maken. Was hier iig ook altijd een aantal jaar lang, meestal ook nog eerder :-1:

Edit: oh @Vogeltje was sneller haha

1 like

Ik heb echt buikpijn en rugpijn en ongesteld meh en het liefste doe ik een joggingsbroek aan naar mijn werk. Ze zeggen wel dat ik me mag kleden zoals ik wil, want ā€˜jij bent een creatief persoon’, maar een joggingsbroek gaat wel te ver denk ik haha.

Het is zo facking warm in deze wachtruimte van het ziekenhuis. Zit ik hier met mn dikke trui aan. Mn grootste geluk is dat mn trui wel ubercool is :joy:

1 like

Er stond hier net om 8.15 iemand aan de deur en ik verwacht geen pakketje ofzo vandaag :face_with_raised_eyebrow: Dat is toch geen tijdstip om bij iemand aan de deur te staan?! Heb diegene laten staan want ik was bezig in de badkamer, en als ik niemand verwacht doe ik sowieso zelden open, maar nu bedenk ik me dat het misschien m’n buurvrouwtje was. Die kleppert nadat ze belt altijd met de brievenbus en heb ik misschien niet gehoord omdat ik boven was. Al weet ik überhaupt niet of het aan m’n voordeur was of beneden aan de flat. Nja, ook als het m’n buurvrouwtje wel was hoop ik dat ze op dat tijdstip alleen in geval van nood aan de deur komt en niet om iets te vertellen (wellicht dat laatste als ze het was, anders belde ze wel vaker denk ik/schreeuwde ze wel door m’n brievenbus).

Wel altijd zo irritant als je zelf besloten hebt de deur niet open te doen, is je blijven afvragen wie het nou was haha.

7 likes

Oh en nog een voordeel: ik ben nu dus eigenlijk gewoon onder werktijd aan het forummen :sunglasses:

6 likes

Elke ochtend zie een meisje/vrouw in het fietsenhok als ik daar snel nog een ff rook voor mn werk. En met de weken beginnen we elkaar vrolijker te groeten en small talk te maken.

Nu heb ik gisteren mn sleutel van het hok uitgeleend dus ik sta nu ergens anders te roken en ze liep van achter langs mij heen. Zegt ze alsnog goedemorgen tegen mij met een brede glimlach.

Ik weet niet waarom, maar zulke kleine dingen maken mij echt vrolijk.

39 likes

Hele zware/zoete parfum wat in liters opgespoten is zou verboden moeten worden. Holy shit zit in de trein en krijg er zo’n koppijn van. Ik proef het bijna als ik door mijn mond in adem

7 likes

Heb vandaag een sollicatie op een andere uni dan waar ik studeer, maar ze hebben me de precieze locatie niet doorgegeven terwijl ze dat wel zouden doen. Heb net gemaild en hoop dat ik nog op tijd antwoord krijg…

Deze website is echt m’n redding want had m’n insta al 6x ververst maar hij deed het telkens maar niet

3 likes

Anders even bellen?

1 like

Jaaa idd, krijg steeds ā€˜kan overzicht niet vernieuwen’

ik deel die verbazing, alleen… narcistisch? waarom dat?

Ugh last van ochtend humeur.

takes me right back naar plafonniĆØre Henk

4 likes