yessss mijn nieuwe bank is er. Ben echt trots, mijn eerste zelfgekochte bank in ons nieuwe huisje <3
Ik reis nu een jaar 2,5-3 uur per dag op slechte dagen soms 4 uur. Makkelijk is het nooit, maar probeer mijn tijd op te vullen door veel te bellen, podcasts te luisteren en soms buikspieroefenigen achter het stuur te doen.
Heb je flexibele werktijden, zodat je eventueel alleen in de ochtend of avond in de file staat?
Weet iemand of langdurige pijn (maag en rug) of langdurig paracetamolgebruik (wel in overleg met HA) invloed kan hebben op je menstruatie? Dat het je lichaam een beetje in de war stuurt ofzo? Ik ben nu al 4 dagen te laat maar ik slik de pil Ʃn gebruik condooms dus de kans dat ik zwanger ben lijkt me wel heeeel klein.
Hoe doe je buikspieroefeningen achter het stuur?
Het is voor een rechtswinkel en er staat geen telefoonnummer op die site
Ik doe vaak deze oefeningen, mijn favo is lang de buikspieren aanspannen en kort ontspannen en dat vaak herhalen.
Ja heb je wel gelijk in! Haal morgen wel even een testje voor de zekerheid
Ik ga mijn leven beteren en overal likes uitdelen. Ben net Oprah, iedereen krijgt een like
Goed bezig.
Wat naar! Sterkteā¦
Misschien optijd vertrekken en bij een of andere receptie vragen of zij weten waar het is. Of bellen naar een receptie?
Wow, wat overweldigend om al jullie lieve wensen te lezen naar aanleiding van mijn berichtje gisteren. Echt heel fijn om te zien dat jullie zo meeleven . Morgenochtend worden er vervolgonderzoeken gedaan en krijgen we meteen de uitslag. Nog een volle dag in spanning maar ook vandaag nog een dag van āhopelijk valt het meeā. Het is een tweestrijd van hoop en vrees. Vandaag mijzelf maar een beetje afleiding met werk.
Ik ga 4 kg aardappels schillen en dan eten we vanavond (en morgen) lekker boerenkool en zuurkool. Zoān zin in!
Voel me wel een beetje een huismoeke zo op de bank met mān mesje, pan aardappels en een aflevering van masterchef <3
Aaaaah mn iphone wil niet meer opstarten, gvd. Hij hangt al zeker een uur aan de later maar zegt nog steeds niet genoeg batterij te hebben Ik wilde weken geleden al een afspraak maken bij de apple store om mijn batterij te vervangen, maar ze hebben steeds geen plek. Gister had ik al een mental breakdown, dit kan ik er echt niet bij hebben.
Ja, ben nu maar eerder gegaan en dan ga ik wel bij de receptie vragen. Neem nml wel aan dat die er is, anders ga ik gewoon een beetje spioneren
Heb je al een āharde resetā gedaan?
Ze stellen maar in verhouding weinig plekken beschikbaar voor afspraak maken online, meeste bewaren ze voor inloop op de dag zelf, grootste kans op plek als je vroeg op de dag even langsloopt, en dan krijg je later een sms als je bijna aan de beurt bent
Ah dan ga ik zo gelijk even langs, hopelijk kunnen ze me dan vandaag helpen.
Telefoon is gelukkig nu net weer aan gegaan na bijna 2 uur aan de oplader.
@WilderMind dat werkte niet omdat hij dus ook helemaal niet meer aan ging omdat de batterij te leeg was. Nu is hij gelukkig weer aan, ga gelijk op pad naar de apple store
Godverdomme. Op een trein wachten die niet komt.
Je moet jezelf niet laten vallen, maar het meer als een soort sprong zien. En als je met je benen op het water klapt moet je ze een beetje omhoog gooien als je duikt. Maargoed, dat is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Wat je eventueel zou kunnen proberen is vragen of iemand zoān pool noodle (zoān ding: https://www.premiumpoolandspa.ca/product/pool-noodle/) boven het water houdt zodat je er overheen moet duiken. Dat is een fijne manier om te leren hoe je kan duiken zonder op het water te klappen. Door een hoepel duiken kan je ook doen als het iets beter gaat (want een hoepel is iets harder dan zān noodle ding haha).
Geen idee of je op mn ongevraagde advies zit te wachten maar de zwemmer in mij werd getriggerd