Wat je even kwijt wilt #8

:joy: i love it

1 like

Ik droomde dat m’n vriend zwanger was :face_with_raised_eyebrow:

23 likes

Is dit een grap? Ik vind dat zo’n misselijkmakend stukje, dat wil je toch niet los eten? :anguished:

Hahaha goed zo, succes alvast!

Ik ben overigens ook een persoon die eerste locaties gaat zoeken op google street view en 30 minuten vantevoren aanwezig is om alles goed te kunnen vinden enzo.

3 likes

Coool

20 likes

Bedankt! Ik had het gebouw gegoogled om het te kunnen herkennen :joy::joy:.

De receptie, studentbalie en de roostermaker weten niet waar ik moet zijn. Heb uiteindelijk via iemand het nummer van degene met wie ik het gesprek heb contact gekregen en die komen me dadelijk oppikken. Dit is echt een avontuur geweest :joy::joy:

3 likes

Er is toch altijd wel iets op te verzinnen? In een kast? Op een bijzettafeltje? Ik vind het een leuk cadeau!

6 likes

Wat een avontuur zeg, alleen op vakantie gaan hahaha. Zeker als je op een pensionado-bestemming bent waar ook nog eens het dorp waar je zit een gemiddelde leeftijd heeft van >65 jaar.
Ik ben de grap van het hotel waar echt alleen maar 66+’ers zitten want ik zie steeds alle medewerkers elkaar op jutten om wat tegen mij te zeggen bij het avondeten omg, alsof ik dat niet door heb. Gisteravond voor het eerst alleen uit eten, nu alleen op terras. Wat een leermomenten allemaal hahaha

32 likes

Hahah de aanhouder wint!

Succes!!

er komt straks iemand van marktplaats iets ophalen en ik heb er helemaal geen zin in

4 likes

Je menstruatie kan inderdaad wat ontregeld raken door ziekte, stress oid. Ik zou voor de zekerheid even een testje doen (niet omdat ik denk dat je zwanger bent, maar voor je eigen gemoedsrust).

Ik erger me enorm aan mensen op united wardrobe die fotos van items plaatsen met HUJI en VSCO filters. Hallo doe dat lekker op instagram ofzo. Ik wil toch zien wat ik koop zonder filter pffff

1 like

Dankjewel voor je antwoord! Dan denk ik dat het daar inderdaad mee te maken heeft. Zal voor de zekerheid inderdaad even een testje doen deze week, toch fijn om het zeker te weten inderdaad :slight_smile:

1 like

Ik ben een bestelling van AH aan het samenstellen, maar je kan natuurlijk je eerder gekochte aankopen zien en ik vind dat toch een beetje confronterend hahaah oeps. ZO. VEEL. CHIPS.

11 likes

Ik heb de theorie dat ā€˜bladblazen’ eigenlijk een schuilnaam is voor ā€˜mensen pesten uit misantropische motieven, gewoon omdat het kan’, mogelijk georchestreerd door de new world order of de wijzen van Zion. Het is namelijk het irritantste geluid ever. En het duurt altijd onmogelijk lang. En het is altijd op plaatsen waar je denkt: goh, vind het eigenlijk best normaal dat hier gewoon blaadjes liggen, het is niet het spoor ofzo. En het is altijd op een tijdstip waarvan ik denk dat DAT BEST ANDERS HAD GEKUND, om half 7 's ochtends ofzo.

16 likes

Toen ik deze zomer zo ziek was, een week lang, heb ik mijn afval verwaarloosd en stonden er dus allemaal lege blikjes in mijn kamer. Ik had toen een invasie van fruitvliegen (logisch) maar we zijn nu 2 maanden verder en ik krijg ze nog steeds niet helemaal weg uit mijn kamer. :cry:

1 like

@Nescio Ik heb wel eens onderzoeken gelezen die uit een betrouwbare database kwamen (PsycInfo) die wel correlaties zagen tussen selfies en content op social media en narcistische trekken of zelfs de dark triad. Vond ik best interessant. Er was nog een verschil tussen of mensen vooral foto’s van zichzelf posten of met vrienden en dat soort dingen.

6 likes

Lekker productief bezig geweest vanochtend. Keukenkastjes schoongemaakt, was opgevouwen, zomerkleding uit mijn kast gehaald en winterkleding erin gelegd.
Nu nog boodschappen doen, mijn bed opmaken, vuil wegbrengen en naar de kringloop.

3 likes

Haha succes! In gevallen van ongemakkelijkheid kan je altijd nog het forum lezen. Deed ik gisteren in ieder geval.

1 like

Ik zou het ook wel doen, leuk! Waarom vind je het zielig, denk je dat je hamsters er last van hebben?