Niet te vergeten dat het nogal overbodig is om aan het begin van de herfst blad te gaan blazen. Dan ga je het nog zeker tien keer over moeten doen. Tien extra mogelijkheden mensen te irriteren.
Misselijkmakend zelfs Hoezo??
Ooh oké, dat wist ik niet. Lukt het je vaak om in die 3 minuten een mooie foto te maken haha?
Hahaha das zeker waar. Ik zit in het plaatsje Armaçao de PĂȘra, in de Algarve. Net ben ik even richting het centrum gelopen en het is veeeel groter dan ik dacht. Daar lekker cappuccino gedronken want die in het hotel is echt heel vies.
Het is hier zooo mooi
Haha o wauw lekker fout van mij idd
Hahaa zoân vieze maar toch lekkere geur <3 en dan ook nog die hitte en vochtigheid! Ik mis het
heb hier al eerder over gepost, maar ik kan dus geen baan vinden die aansluit bij mijn studie, dus solliciteerde ik naar een horeca-baan met veel uren bij een leuke tent hier in de buurt. krijg ik terug dat ze voor andere kandidaten hebben gekozen (voor de eerste rondeâŠ) vanwege âte weinig ervaringâ. ik werk al bijna 8 jaar in de horeca, huh?? dat is toch gewoon een smoesje? ze vinden me vast gewoon te oud
wel heftig dat ik zélfs hier te weinig ervaring heb. heb echt het gevoel forever thuis te gaan zitten
ik ging net naar een nieuwe opticien en jezussss die man was LEKKER. werd er helemaal ongemakkelijk van, was ook nog eens make-uploos gegaan want dacht lekker makkelijk met die lenzen
Ik heb straks een gesprek voor heel leuk vrijwilligerswerk en maandag een gesprek voor betaald werk. Ik kan dat toch gewoon aangeven? Dat ik mijn beschikbaarheid nog niet weet omdat ik ook graag betaald werk wil doen? Of is dat raar?
Bleh, veel te vroeg wakker na een nachtdienst en ik moet vanavond weer. Haat dat zo dat ik altijd nog ff moet voorslapen en gewoon niet in dat ritme kom.
Oh ik zou dat echt niet kunnen laten schieten. Ik ben dan zo iemand die dan een mailtje terug zou sturen met: Wat jammer dat ik te weinig ervaring heb, dacht dat 8 jaar wel genoeg zou zijn.
Of iets in die richting haha.
Wij zaten net in een tentje cheesecake te eten en koffie te drinken en naast ons zat een stelletje waarbij het meisje alleeeeen maar fotoâs aan het maken was en die jongen keek zo bedroefd kreeg gewoon medelijden met hem zo zielig keek hij haha
Ah wat vervelend. Heb je gewoon griep of iets dergelijks? Of heb je iets anders onder de leden? Misschien verstandig om een keer aan te dringen op wat onderzoeken als het al zo lang speelt?
Veel beterschap in elk geval!
Zoân muf, plakkerig, half gesmolten stukje vind ik niet bepaald het lekkerste stukje van een cornetto. Zeker niet als ik al een heel ijsje op heb. Maar vooral een gevalletje niet mijn smaak veel plezier ermee denk ik haha.
Ja maar meid er vallen toch ook steeds nieuwe blaadjes uit de boom. Aangezien het 3 OKTOBER IS.
Hahaha, ik zie al voor me hoe een mannetje met een bladblazer vanuit een hoekje in de gaten houdt of er nog een blaadje valt en dan overeind schieten als er eentje naar beneden dwarrelt
Ah vervelend! Is twee keer nierontsteking in zoân korte periode ânormaalâ? Is er niet iets wat daar ten grondslag aan zou kunnen liggen dat wellicht ook je algemene zieke gevoel veroorzaakt?
Toevallig ben ik zelf al bijna twee weken ziek (afwisselend griep, grieperig en fikse verkoudheid) en ik ben er ook al helemaal klaar mee. Dus kan het me voorstellen dat je na 3 maanden niet goed meer weet wat je ermee moet.
Hahahah! Wel keurig hoopje, gotta give 'em that.
Oeh had wentelteefjes gemaakt (wat een naam trouwens) echt zo lekker en simpel eigenlijk waarom maak ik dat niet vaker. En straks lekker sporten, zoveel drukte en stress deze week wat ik hopelijk kwijt kan door ff zwaar beentjes te trainen, zin in!
Wauw dit lijkt echt heeel erg op een straat in het dorp waar ik woon (ofja ik woon in een kleiner dorpje dat vast zit eraan) Je ziet natuurlijk niet veel haha dus in principe kan het overal zijn maar zou grappig zijn