Wat je even kwijt wilt #8

@Evi-lena Ik ben jaloers op je. Ik ben dol op Portugal. Paar weken geleden was ik nog op vakantie in een plaatsje in de buurt van waar jij nu zit. Geniet van je vakantie!

1 like

Ik vind het echt cool van je dat je het gewoon gedaan hebt!!

3 likes

Ik krijg net een mail van Ryanair dat mijn vlucht terug is veranderd. Zou op een maandag terug vliegen maar dat is nu op zondag :face_with_raised_eyebrow: Staat verder ook niet bij waarom oid. Maar ik vind het zo stom dat het gewoon een dag eerder is, dat is toch weer een dag minder vakantie

Hoi ik heb een hele slechte enquĂȘte gemaakt over pijn bij de seks voor vrije ruimte op school. Anoniem en duurt 1 minuut. Zouden jullie deze in willen vullen? Kan ook als je geen pijn hebt (graag zelfs).

6 likes

Ga ik doen zo!

Hahaha oké, als je het op die manier omschrijft denk ik ook nah laat maar :joy:
Maar vind het altijd wel lekker als je dan op het einde nog lekker een dik stuk chocolade hebt :sunglasses: Ik zou denk ik alleen niet speciaal een zakje ervan kopen, dan eerder gewoon een reep

1 like

Ik was de onderzetters kwijt die ik had klaargelegd voor de bakplaat. Zaten ze nog aan de onderkant van de bakplaat, dus die zijn ook lekker meegebakken :+1: (zijn van die magnetische)

9 likes

Ik heb zelf op dit moment geen idee wat ik met mijn leven wil en mijn beste vriendin is net zwanger. Ik vind het leuk voor haar, maar ook best lastig en confronterend ofzo (terwijl ik zelf nog helemaal niet toe ben aan kinderen krijgen).

Wij hebben op kantoor onder elk bureau alarmknoppen en die gaan dus ook nog wel eens af als je je stoel verkeerd neerzet. Maar ik vind het alsnog wel goed dat met elk alarm er toch weer allemaal collega’s op de gang staan om te kijken of er iets is, terwijl we er volgens mij ook allemaal vanuit gaan dat het een stoel is.

2 likes

Zit @Jeg nog op dit forum? Ik was benieuwd hoe het nu op je werk gaat :relaxed:

Nieuw uiterste in mijn werk ontwijkend gedrag. Omdat ik vandaag zo ongeveer sterf van saaiheid ben ik recepten voor kerst aan het opzoeken.

2 likes

Ik heb binnenkort een bruiloft en heb een jurk gevonden waar ik helemaal verliefd op ben. Ik weet al zeker dat ik 'm aan ga doen, kaartjes eraf en alles. Een vriendin vroeg of ik een foto wilde sturen, dus ik deed dat. Niet voor advies ofzo dus, maar gewoon omdat zij dat leuk vond. En toen zei ze ‘oh ik vind dit helemaal geen jurk voor jou eigenlijk, ik zou nog even verder kijken hoor, vind deze niet zo bijzonder’. Echt zo lullig? Ze weet dat ik hem supermooi vind en dat ik hem ga aandoen. Ik ben nu super beledigd en onzeker over de jurk terwijl alle andere mensen hem wel heel mooi vinden, dus het slaat nergens op dat ik nu ineens ga twijfelen.

8 likes

Wat een lullige reactie! Zou ze misschien zelf een soortgelijke jurk hebben en niet willen dat jij de show steelt? En als je bevestiging wil, plaats hier eens een foto!

2 likes

Eens met @Duif! Lullig en totaal onnodig. Hoop dat je het van je af kan zetten! En wij zijn nu natuurlijk wel benieuwd naar de jurk

1 like

Pfff wat een onzin zeg! Flauw dat ze niet gewoon de echte reden noemen.

Ik ben wel heel benieuwd wat voor opleiding je hebt gedaan. Hoe lang ben je al op zoek naar een baan die aansluit bij je studie?

Ik was benieuwd of je huidige werk je nog steeds bevalt (vanwege je carriĂšre switch). Plus je was een tijdje terug druk met het zoeken naar een nieuwe collega. Ik vroeg me af hoe dat was afgelopen.

Mijn dag begon lekker druk, veel doen en gezellig. Maar ik ben super emo en onzeker dankzij mijn ongesteldheid. Het begon zo lekker maar nu ben ik weer helemaal down. Echt top. Not.

Onze kat had vannacht gekotst. Maar dan vanaf de hoge krabpaal naar beneden waardoor dus het dus overal terecht is gekomen :sweat_smile: gelukkig zag mijn vriend het eerder waardoor hij het op moest ruimen hehe

1 like

ik ben al de hele dag bezig aan de rand van een glazen koepel voor étagÚre maar het is zo moeilijk en complex voor iets klein en simpels dat ik er echt zot van wordt

Als ik het goed heb, heb je een vriend en woon je samen toch? Zou het te overwegen zijn om tijdelijk financieel iets minder in te brengen, mocht dat nodig zijn? Weet niet hoe hij daarover denkt en hoe jij daar zelf in staat, maar ik zou dat helemaal niet gek vinden binnen een serieuze relatie (zowel niet als ik tijdelijk minder zou kunnen bijdragen, als wanneer dit voor mijn partner zou gelden).