Wat je even kwijt wilt #8

Na je werk bij je ouders langsgaan en meteen kunnen eten is zoooo fijnnnn

4 likes

doneeeee

1 like

Thanksss :heart:

Lief van jullie! Ze is wel vaker een beetje misgunnend, dus ik probeer het me niet al teveel aan te trekken. Als ik het aandurf post ik misschien wel een foto! :blush:

3 likes

Ik raak altijd zo enthousiast als een ik leuke vacature tegenkom. Voel me daardoor dan meteen gemotiveerd. Morgen maar snel een brief schrijven en hopen dat ik de kans krijg om mezelf te laten zien.
Ik werd deze week via Lin.ke.d.in. benaderd voor een functie, maar dat was helemaal niets voor mij!

Bah heb 4 slokken van een rood wijntje genomen en ben nu helemaal misselijk en slap

Nice ik heb ook een koelkast en wasmachine aangeboden gekregen. Die persoon gaat samenwonen namelijk. :sunglasses::sunglasses:

8 likes

Maestro kandidaten kunnen niet dirigeren, dus wat maakt het uit als het orkest dit niet kan spelen?:woman_shrugging:

3 likes

Pff gewoon net 1 uur aan de lijn gehangen met duo. En wat kut dat je gelijk je studieschuld ziet.

@Maestoso Nou, dan ga oefenen

Ik voel me al de hele dag lamlendig en al m’n spieren doen pijn, beetje zo’n grieperig gevoel. Denk dat ik vanavond maar in bad ga maar vind dat eigenlijk zo’n gedoe altijd.

Ik doe wel altijd zoiets als ik 2 dingen geven met verschillende temperaturen. Op de laagste en dan het andere iets langer.

1 like

Er zijn toch rains jassen met voering? Waar kan ik deze in een winkel kopen? Ik zie ze altijd alleen zonder voering. Heb hem vrijdag nodig dus wil morgen even de stad in

ik heb echt 5 x ‘waste’ opnieuw moeten lezen, want ik bleef het maar op z’n Nederlands lezen.

3 likes

Heel rot zeg. ik had hetzelfde toen ik een jurk voor een bruiloft zocht, ik had vriendinnen om advies gevraagd en terwijl ik winkel na winkel afging stuurde ik foto’s en bij alles zeiden ze: nee staat je niet, je lijkt er dik in, niet chique genoeg, vind het geen mooie kleur, mij zou dit beter staan maar jouw figuur kan het niet hebben, echt niks was goed en ik werd er gewoon wanhopig van want het aanbod was toch beperkt en werd er helemaal onzeker van.

Maar ik denk dat ik in plaats van leukere jurken eerder leukere vriendinnen moet hebben

7 likes

Ik heb sowieso andere vrienden nodig trouwens. Het is echt teleurstelling na teleurstelling, haal er voor mijn gevoel echt weinig uit. Maar ja, ik vind ook niet dat ik het verdien.

Ah echt zo vervelend is dat. Ik vind dat je eerlijk moet kunnen zijn in een vriendschap, maar niet ten koste van het zelfvertrouwen van de ander. Vooral de dingen die jij noemt, dat ben je echt geen vriendin als je dat zegt :confused:

Heel heel veel sterkte! :heart:

@L.C Thanks voor de tip over langsgaan bij de applestore, mn batterij is vervangen :slight_smile:

2 likes

Ik ben op vandaag :frowning: Het was/is even zo veel deze week :pensive:
Ik hoop dat ik me morgenochtend beter voel…