Wat je even kwijt wilt #8

Ik heb kinderpostzegels gekocht. Volgens mij maken die kinderen echt buit met al die appartementen hier in de buurt

2 likes

Volgens mij heb ik ze laatst bij Hudson’s Bay zien hangen. Niet heel veel keuze trouwens.

1 like

Kun je even rust nemen de komende dagen of moet je full speed door?

Ik ben afgestudeerd. :mortar_board::mortar_board::mortar_board::mortar_board::mortar_board::mortar_board::mortar_board::mortar_board::mortar_board::mortar_board::mortar_board::mortar_board::mortar_board::mortar_board::mortar_board::mortar_board::mortar_board:

115 likes

Ah ja wat rot dat er dan zoveel mensen bij zitten. Dan voel je je zo bekeken en daar wordt het ook niet beter van.
Dit klinkt heel stom want dit deed ik altijd bij kindjes van een jaar of 7 die het moesten leren haha, maar kan je aan je trainer vragen of je een keer eventjes apart of voor/na de training een soort privelesje mag? Ik merkte altijd dat het veel beter ging als een kindje mij voor zichzelf had zonder starende blikken van anderen en we alles stapje voor stapje konden oefenen.

Gefeliciteerd! Wordt het lange wachten beloond!

1 like

Hadden jullie al gezien dat vanaf 12 oktober benzine en diesel nieuwe benamingen krijgen bij de tank?
Euro95 wordt E10 en diesel wordt B7
Gaat ook niet meer een gekleurde label hebben, maar gewoon wit met zwarte tekst :confused:

Artikel op rtlz

2 dagen werken, maar morgen heb ik een stagiaire. Dus dat scheelt wel, kan dan ook wel op tijd naar huis.

En een druk en vol weekend ook. Dus ik moet nog even zien hoe en of ik dat allemaal ga trekken

Gefeliciteerd!!! :hugs::hugs:

1 like

Ik eet nu pizzabrood uit de oven, zooo lekker :heart_eyes:

(Had ik wel verdiend vond ik :innocent:)

8 likes

Vanavond lekker op de bank of vroeg onder de wol? Wel fijn dat je morgen niet in je eentje de klas hoeft te doen.

1 like

Ja dat lees ik, maar ziet er de eerste keer toch even anders uit? Op zich wel goed dat heel Europa alles dan hetzelfde heeft

Ja ga ik doen, zit al in mn pyjama :hugs:

En heel fijn idd :hugs:

Met pizzabrood lees ik, goed zo, lief zijn voor jezelf!

1 like

Ik kan echt niet tanken op de automatische piloot, maar dat komt meer omdat er een diesel auto en een benzine auto is waar ik mee rijd. Moet mezelf ook altijd blijven influisteren ‘je moet nu diesel tanken!’ maar dat ligt ook echt aan mij haha
Zolang het voor bijvoorbeeld de analfabete groep ook maar duidelijk en makkelijk is, vind ik het allemaal prima

2 likes

Yesss heb nu een vaste part time baan. Althans ze vragen me steeds terug. Van de week even op papier laten zetten. En dan die hard sparen haha.

32 likes

Bij de koffie?

Jeeeeej goed bezig!

1 like

Yass

1 like

Super fijn! Heb je een special doel om voor te sparen of “gewoon” sparen?

1 like