Wat je even kwijt wilt #8

Nja wil volgend jaar 3 keer op vakantie en ooit naar newyork. Maar dan zijn plannen die ik nu heb. Als je me het volgende maand vraagt dan is het waarschijnlijk iets anders.

3 likes

Jezus de herfst maakt zo’n kneuterig mens van me.
Ik heb de halve ochtend en hele middag schoongemaakt, de was gedaan en alles lekker laten “doorluchten”, beddengoed vervangen, etc. En aan het eind van de middag ben ik lekker “de natuur” ingegaan om appels te zoeken (gratis appels dus, ben skeer) voor mijn zelfgemaakte appelmoes. Er volgt nu een (mini)plog (waar niemand op zit te wachten maar soit)

Mooi

Buurtkat wilde spelen

Appels

En ik kwam ook nog een hert tegen

64 likes

19 likes

Ah bah, eerlijke reactie is fijn, maar hier zitten wel een beetje rotopmerkingen tussen :frowning: Klinkt inderdaad vooral als het laatste! En natuurlijk verdien je dat wel :kissing_heart:

Maakt niet uit toch, het is gewoon fijn dat je nu kan sparen voor wat je dan ook wil

1 like

Sissy boy

Heeft er iemand wel eens online een fotoboek besteld? Welke site is daar een goeie voor, want het zijn er zoveel dat ik niet weet welke nou goed is.

Ah zo lief!
Ik dacht eerlijk gezegd dat mensen zouden denken dat ik geen vrienden heb, maar ik voel me echt een wereldwijf hahhaahha. #zielig

10 likes

Heel lief, dank je wel

1 like

Snap nooit zo goed waarom mensen dat zouden denken. Vooral tegenwoordig gaan er steeds meer mensen alleen op vakantie toch?

Ik zou zoiets echt nooit durven dus vind het super tof dat jij het gewoon lekker wel doet!

1 like

Leuk!!’n

1 like

Net gebeld door een werknemer die zn ontslag neemt. Super leuk en fijn voor hem maar dat betekent wel dat ik iemand nieuw moet gaan vinden en inwerken … :expressionless:

@Patagonia Dit ja, maar koop niet de bordeaux rode, want letterlijk HEEL Nederland heeft. Ik ook hoor dus vooral doen als je hem leuk vindt haha

Oh dat zou echt geweldig zijn!!!

Oh dat is net een andere dan dat ik zocht. Maar ik kreeg net al een berichtje dat iemand ook nog over had. Toch bedankt <3

Haha dat zou wel grappig zijn :grimacing: hopelijk zijn ze niet de hele dag gebleven!

1 like

Ja dat zou heel goed kunnen! Ik ben nog nooit in een Arabisch land geweest dus weet vrij weinig :sweat_smile: Duurt dat altijd zo lang?

Gewoon op eten

Ik ga broeden op tips en je morgen even een pb sturen!

1 like

Ja :joy: maar ik meende het niet echt. Want vaak zijn dat echt 3 van die plakken toch?

1 like