Wat je even kwijt wilt #8

Haha mijn vader heeft nu een i phone en mn zusje zit met siri te spelen :joy: ik lach me kapot :joy::joy:

Ik heb gewoon voor het eerst sinds eind augustus een avond NIKS. Ik wil eigenlijk een beetje me-time met een serie maar ik weet nu al dat ik om half 10 lig te knorren in bed

11 likes

Was onze eerste vraag idd :joy: en lol dat we hadden. Hahaha
Made my day :sunglasses:

1 like

Ultieme Me-time :sleepy:
Lekker genieten van je bedje

Haha ja!

Helaas niet haha, was aan het wachten op m’n overstap op het vliegveld dus was al blij dat ik überhaupt in slaap had kunnen vallen :yum:

2 likes

Misschien is hij de vader van Nick el Son, dat vuilniszakkenjassenmerk is dus vernoemd naar de zoon van de eigenaar Nick, El Son. Maar Son is zon in het Spaans en geen zon dus waar slaat dat op.

Sorry loop wss 38 jaar achter.

10 likes

Ahhahahaha wat lul ik nou met Son zon is in her Spaans. Son is zon in het Amsterdams.

15 likes

Whahah nu heeft ze mm vaders whatsapp foto veranderd. In een hele debiele foto van haarzelf.

Mijn humor heeft ze.

Oh en mn vader weet van niks. :joy:

7 likes

Makelaars Met Een Missie is echt m’n guilty pleasure. Het is zo suf maar ook vermakelijk

(nu wel in 't goede topic)

1 like

Oke ik heb het hier al vaker geschreven maar ik ben echt als de dooood voor spinnen. En ik heb net voor het eerst in mijn leven zelf echt een mega dikke herfstspin kapot geslagen (sorry voor insecten liefhebbers! Ik durf echt niks anders dan dood). Ik sta nog te trillen. Dit is serieus wel echt een overwinning voor mij. Ik stond vorige week nog te janken toen er zo een binnen zat.

13 likes

Kunnen we je hier helpen?

1 like

Ah :kissing_heart:
Komt goed!
Veel oefenen en niet te veel dingen in een keer, dan gaat t je lukken!

Je mag me ook altijd een pb sturen als je vragen hebt, dan kijk ik daar deze week wel een keertje naar

@SpeedOfSound
Of gewoon in dit (of onderwijs) topic natuurlijk!

Ohjee de toets van de pabo? Heb je nog boekjes nodig, ik heb er nog wel een paar!

1 like

ik heb echt zo’n vette bak haar op mijn kop, zou er echt niet mee over straat mogen eigenlijk

Ik moest meteen aan het forum denken toen ik deze trui zag :joy::joy::joy:

12 likes

Balen zeg, kun je niet teruggaan? Lijkt me niet de bedoeling en zonde van je geld ook!

Moest lachen om emosjeneel. Ik heb een beetje hetzelfde vandaag! Vanavond lekker op tijd naar bed en dan morgen weer een nieuwe dag! :trophy:

2 likes

Wat is nou een goede epilator?