Heb je het in de buurt laten doen? Dan zou ik echt terug gaan… balen van je geld dan ook! Negatieve recensie achterlaten is ook een goed idee, dat lucht dan toch een beetje op he?
Mn vader belde toenstraks dat hij vnv even gezellig langs zou komen en hij zou er tussen 8 en kwart over 8 zijn. Hem kennende kon ik dan wel uitgaan van half 9 maar hij is er nog steeds niet. Alsof ik niks beters te doen heb dan op hem zitten wachten (oke nee, maar ik wil gewoon in bed liggen en serie kijken)
haha ik heb er al een zonder voering en die is bordeaux rood edit: maar dan wel van rains
Vriend: “wil je geen PSV kijken schat?”
Eh nee. ‘Als jij helpt met de was opvouwen wil ik wel PSV kijken’
Vriend: “hmm tricky, maar ja zet PSV maar aan”
Win-win situatie
Net 40 minuten bezig geweest met dit topic teruglezen, heel toepasselijk deze trui
Wat doen jullie op je verjaardag qua eten als je weet dat er een paar familie leden (6 pers.) rond 16:00u komen? Ik heb al wat kleine hapjes, chips, nootje, stokbrood met smeersels en als ze komen natuurlijk koffie met gebak.
Ik heb net bami met garnalen gemaakt en er staat nu pompoenstoof met kip op het vuur. Lekker productief
Als je wilt dan wil ik je wel helpen?
Nee in Brabant. Maar je mag mij altijd een berichtje sturen.
Oh dit is ook wel gezellig ja! Ik denk dat ik dit ga doen, allemaal kleine hapjes.
Oh ja pasta salade is ook al een goed idee! Blij dat ik het hier heb gevraagd haha.
Aangezien ik komende jaren wat minder vakken opneem, en wat meer tijd heb nu, wou ik me graag engageren voor iets.
Ik ben nu lid geworden van een studievereniging die lezingen/evenementen organiseert over wildlife en dieren in ontwikkelingslanden. Super interessant!
Ik heb dit ook gedaan omdat ik uit mijn comfort zone moer komen van mezelf. Ik ben zo onzeker en ik vind van mezelf dat ik daar iets moet aan doen. Mijn vorige therapeut zei dat ik echt gewoon dingen moet ondernemen. Dat doe ik dus nu. Maar nu stoot ik dus enorm op mijn onzekerheid.
Ik moet dus een foto en tekstje over mezelf doorgeven voor op de site van de vereniging en ik heb géén idee wat ik over mezelf moet schrijven, ik blokkeer precies een beetje.
Ik ben ook ontzettend bang voor het moment dat ik bij een lezing de vereniging moet voorstellen of iets dergelijks en voor publiek (aka kritische studenten) moet spreken of mensen ga moeten contacteren.
Het is gewoon mijn eigen onzekerheid die mezelf vertelt dat ik niks kan, mezelf belachelijk ga maken, etc.
Hebben jullie tips hoe ik mezelf hier overheen kan zetten? Neem ik best contact op met een psycholoog om me hierover te helpen? (heb al vaak therapie en gesprekken gehad maar geen verbetering bij mezelf gemerkt op vlak van onzekerheid).
Fijn, veel plezier! Ik ga lekker naar huis werk vanuit huis en mn bed in. Dankjewel!
Edit
Haha huh deze zin. Ik ben moe. Ik ga lekker naar huis vanuit werk
Wow wat kut is dat, hij is helemaal niet meer leverbaar? Ik heb gelukkig laatst nog nieuwe lading gehaald
En lig je al te knorren? Hahaha
Ik stuur je morgen een pb’tje hierover, je situatie klinkt me bekend in de oren
Had gewoon rood moeten zijn voor die keeper van Inter🙄
Bijna!
Eindelijk het verlossende woord! Gefeliciteerd!