Wat je even kwijt wilt #8

Slaaplekker😘

1 like

Er zit nu nog een mug op mijn kamer??
Dacht dat die al weg zouden zijn

Mijn ouders komen binnenkort eten en ik wil een beetje uitpakken qua gerechten, maar ik wil het mezelf ook weer niet te moeilijk maken haha. Dus als iemand tips heeft voor vegetarische voorgerechten en hoofdgerechten :smiley:

kijkt er iemand houserules nl?
of is er al een topic?

@Ludo

4 likes

Haha die heb ik uiteraard al met Ludo gedeeld :stuck_out_tongue:

3 likes

@Gebruikersnaam let je op !! Hahaha

1 like

Bossche bollen bij de enige echte bakker vlak bij t station!

2 likes

Snap ik na zoveel uren.Ik ga zo snel mogelijk reageren!

“2 blunders van de keeper” hoor ik naast me in bed

1 like

Die van Fudge! Is top, maakt mijn haar ook nog wel zacht ipv die zilvershampoo’s die het vaak uitdrogen, maar ook zeker niet vet. En hij is zuinig in gebruik en hoeft niet lang in te trekken. #nospon

1 like

Ik hoor een fanfare buiten. Que.

2 likes

Ohh komop PSV, minstens gelijk :sob:

1 like

Verliest PSV? Klinkt er daarom een fanfare door Amsterdam?

Ik vind dr martens toch wel een legitiem afstudeercadeau voor mijzelf. Groen of bruin? :thinking:

11 likes

Ik weet niet zo goed of dit het juiste topic is voor mijn vraag, als iemand een ander topic weet hoor ik het graag! Wat doen jullie als jullie je vervelen en het forum al helemaal doorgelezen hebben haha? Ik heb wel een aantal hobby’s zoals SFX make up, maar dat is niet iets wat je zo fftjes doet zeg maar, daar moet je de tijd voor nemen, net zoals Netflix. Ik merk al een tijdje dat, als ik me verveel, niet 1 2 3 iets te doen heb en erger me eraan haha.

2 likes

Bruin! Past denk bij meer dan groen.

Ik ben al ruim een jaar niet ziek geweest :raised_hands:t2:.
Morgen maar weer eens een griepprik halen :stuck_out_tongue:

2 likes

:cry: er kroop een spin over m’n gezicht terwijl ik een poging tot slapen deed. Dacht eerst dat het m’n haar was maar toch even de lamp aangedaan. Nu is ie dood :fu:

6 likes

Nee gelukkig niet. Hij was wel groter dan dat ik had gehoopt - dat heb je al snel denk ik - maar schrok meer gewoon heel erg dan dat ik er echt bang voor ben gelukkig.
Ga nu maar weer verder proberen te slapen.

1 like