Ik heb laatst lekker geluncht bij Vrielink in Den Bosch. In die straat zitten nog veel meer restaurants en leuke winkeltjes
Haha ik heb geen idee
Oh ja, dat ken ik wel, woon daar best dichtbij! Ben benieuwd hoe het gaat
Donderdagavond is sowieso meestal een gezellige avond
kom gerust een drankje mee drinken
Volgens mij ging het laatst over IF in het âStrak in je kerstpakâ topic!
Dankjewel! Vandaag klein met ongeveer 10 familieleden. En voor vrienden hebben mijn vriend en ik al samen gevierd me de intrek van ons huis. Waren we mooi van alles in één keer af haha. Denk van het weekend wel nog wat erop drinken met vriendinnen.
Ah leuk, klinkt gezellig! Heel veel plezier vandaag 
Oh ja nu zie ik het inderdaad!
Je hebt TAPE op de Hommelstraat, komen volgens mij veel mensen die op de kunstacademie zitten maar ik vond het wel gezellig.
Ik vind zelf Taphuys op het Jansplein een leuk concept, daar kan je een pasje kopen waar je een bedrag op zet en dan kan je zelf bier en wijn tappen, ze hebben echt veel soorten bier
Zo kan je heel veel soorten proberen haha, maar je moet wel van bier houden natuurlijk. Ik kom er wel vaak omdat ik mensen ken die daar werken
Stella by Starlight is ook een leuk café, een beetje een huiskamer idee. Zit op de Coehoornstraat geloof ik, vlak bij het station. Heb je ook vaak optredens van kleine bandjes
Haha top! Ben benieuwd wat je er van vindt 
Nog steeds ziek uuughhghg
Lichaam staaahp
Iemand tips om mijn weerstand op te krikken
? Ben nu al 1.5 week echt enorm aan het kwakkelen.
Ik doe het nu anderhalve week. Wat wil je weten?
Hoe bevalt het tot nu toe? Hoe lang vast je?
Mijn iPhone batterij is echt niet meer te houden⊠heb hem nu nog geen 2 uur van de oplader af, meteen energie besparing aan en hij is nu nog maar 62%
.
Ik eet tussen 10 en 12 voor het eerst en dan tot 8. Dus dat is 14-16 uur vasten. Het bevalt mij goed en ik heb ook niet echt honger maar ontbijten was al niet mijn hobby. Ik vind het heel makkelijk want kcal tellen is heel abstract, maar bij if weet ik gewoon dat ik na 8 uur niet meer mag eten. Het is niet makkelijk want ik neem na 8 uur geen kcal meer in dus een terrasje of als je uit eten gaat is eigenlijk al lastig, maar if kan je niet âverpestenâ als je het een keer niet doet zeg maar, dus ik bekijk eigenlijk gewoon per dag hoe ik het ga doen. Je bent wel bewust bezig met eten en maaltijden plannen.
Ik ga morgen een weekend weg voor mijn verjaardag en we vliegen met Ryanair. Nu heb ik tegen mijn ouders gezegd dat ik niet weet waar ik heen ga (verassing van mân vriend), omdat ik geen zin had in het gezeik over Ryanair met de stakingen enzo. Alleen nu vraagt mân vader elke dag âweet je het al? Waar denk je heen te gaan? Spannend hoor!â
Fijn dat het goed bevalt! Ben je in een keer begonnen of heb je het een beetje opgebouwd?
Ik ben in één keer begonnen!
@Fukaeri Ik doe het sinds mei. Soms wat minder streng maar ik vind het super chill! Ik eet in principe vanaf 12u tot 20u maar ik probeer nu om 12u iets kleins te doen met koffie, dan tussen 14u en 15u echt lunch en na 18u avondeten. Ik doe het echt om verminderen van kcal op een dag, dus ik houd me niet mega strak aan de tijden vaak.
Pff ik ging vandaag goed aan de studie. Maar zou vandaag een tweede gesprek hebben voor een baan van 32 uur. Die had ik afgezegd want ik vind 32 uur te veel in combi met mijn deeltijdstudie plus dat het ook nog een shitbaan was waar ik echt ongelukkig van zou worden. Maar nu mailden ze dat ze me ook 24 uur willen geven. En nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik heb vanaf 1 januari geen vast baan en teer alleen maar in. Dus ik wil inkomen. Maar deze baan is echt vreselijk (heb al zoiets eerder gedaan maar dit is erger) en het betaalt veel slechter. Ik begin dan met 4 maanden tijdelijk contract en zou wrs daarna meteen ontslag nemen. Maar ik voel me schuldig ofzo dat ik deze baan niet aanneem terwijl ik geld nodig heb. Het voelt alleen echt helemaal niet goed.
Ik zou toch gaan. Je weet maar nooit⊠Misschien is het werk niet leuk, maar de collegaâs geweldig. Dan ga je al met veel meer plezier naar je werk.

Ga je het vieren?