Toevallig was ik dit weekend in Den Bosch en aan de Vughterstraat zitten veel leuke winkels en eettentjes.
ik ga hier lekker op
Lekker met de meiden worteltaart
En dan ineens lekker met de meiden keta
Ik draaide deze laatst bij mn vriendinnen maar ze snapten het niet helemaal
Ik kan niet slapen mehhh
Ik vind het echt fantastisch!! Maar hoezo ontdek ik dit nu pas zeg kon je me niet ff tippen
@tukker ah echt megachillll (hahahaaha)
Ik kijk Mean Girls. That is so fetch.
Ik heb vandaag stijve armspieren doordat ik gisteren nog een hele tijd goed heb staan schudden met m’n armen om m’n bewegingsdoel te halen (ik heb zo’n fitness tracker). Misschien toch een teken dat ik iets meer moet gaan sporten, als ik daar al spierpijn van krijg. Oeps.
Ik was drie oktober begonnen haha.
Neusspray kan ik je niet mee helpen maar voor s nachts zou je NyQuil kunnen halen, verlicht het ook wat en je slaapt er heerlijk door.
Ik bestel eigenlijk nooit online bij H&M, maar nu ligt hetgeen dat ik wil niet in de winkel. Ik dacht dat ze altijd wel iets van kortingscodes hadden, iemand die er toevallig een weet?
Ik ben ooit bij een optreden van haar geweest en dat was echt hilarisch, dus als je de kans krijgt - ga daar heen!
Nou dit is dus echt een van mijn grootste nachtmerrie’s . Na in 3 weken al 3 van die herfstspinnen binnen te hebben gehad, overdrijf ik niet als ik zeg dat ik er al zeker 5x een echte nachtmerrie over gehad heb. Ik denk dat ik heel de buurt bij elkaar schreeuw als ik dit meemaak.
———-
@Torquay Dankje!
Niet voor PSV, hij had alleen gehoopt dat ook PSV door ging. Goed voor Nederlands voetbal blabla. Werkt bij KNVB dus nogal een voetbal man …
Aww succes vandaag! Had je nog leuke dingetjes gepland om te doen? Probeer in elk geval even te genieten van je me-time!
Hahhahaha jaaaa!
Nope. Ik heb t mn moeder laten halen, omdat ik zelf niet kan halen ivm werktijden en dan moet ik helemaal naar hun reizen.
Dus de apotheek heeft mn huisarts gebeld en nu krijg ik een andere pil. Wel voor 3 maanden maar. Hopelijk is de andere dan weer leverbaar. Maar schijnbaar zijn alle medicijnen moeilijk leverbaar zei ons ma.
Thanks!
Zijn idd veel vooroordelen over dat Arnhem kut is etc. Maar ik vind het zelf een fijne stad om te wonen. Nooit nare dingen meegemaakt hier.
Het is mooi groen en je hebt het mooie Sonsbeek park en park Zypendaal
Alles is makkelijk te bereiken, het station ligt vrij centraal
Veel leuke koffietentjes
Vond alleen Presikhaaf niet geweldig, daar heb ik een tijdje gewoond maar ben uiteindelijk weg gegaan
Nou jongens, laat die koude dagen maar komen. Dit halfbakken gedoe vind ik veel te complex. Zit ik hier met mijn winterjas terwijl het 17 graden wordt.