Wat je even kwijt wilt #8

De anti-Arnhem clan bestaat volgens mij uit een groot deel van mensen die in Nijmegen wonen :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Oh. Getting mentally ready. Deze werkdag zal ongeveer van 09:00 tot minimaal 1 uur ā€˜s nachts duren. Let’s gooooo.

Kan een beginnende blaasontsteking zijn. Wat bij mij altijd helpt is even goed veel water drinken (paar glazen) en dan is het met de volgende keer plassen meestal over!

1 like

Ik ga vandaag op dierendag met mijn konijn naar de dierenarts, haha. Gelukkig is het maar een controle en vindt ze het ook niet zo erg om in de auto te zitten.

1 like

Doen er hier mensen aan intermittent fasting? Ben wel benieuwd naar ervaringen

1 like

Ik heb laatst lekker geluncht bij Vrielink in Den Bosch. In die straat zitten nog veel meer restaurants en leuke winkeltjes

1 like

@Rozecoupeschaar Happy birthday! :tada::balloon: Ga je het vieren?

1 like

Haha ik heb geen idee

Oh ja, dat ken ik wel, woon daar best dichtbij! Ben benieuwd hoe het gaat
Donderdagavond is sowieso meestal een gezellige avond :blush: kom gerust een drankje mee drinken

Volgens mij ging het laatst over IF in het ā€˜Strak in je kerstpak’ topic!

2 likes

Dankjewel! Vandaag klein met ongeveer 10 familieleden. En voor vrienden hebben mijn vriend en ik al samen gevierd me de intrek van ons huis. Waren we mooi van alles in ƩƩn keer af haha. Denk van het weekend wel nog wat erop drinken met vriendinnen.

1 like

Ah leuk, klinkt gezellig! Heel veel plezier vandaag :blush:

1 like

Oh ja nu zie ik het inderdaad!

Je hebt TAPE op de Hommelstraat, komen volgens mij veel mensen die op de kunstacademie zitten maar ik vond het wel gezellig.
Ik vind zelf Taphuys op het Jansplein een leuk concept, daar kan je een pasje kopen waar je een bedrag op zet en dan kan je zelf bier en wijn tappen, ze hebben echt veel soorten bier :stuck_out_tongue_winking_eye: Zo kan je heel veel soorten proberen haha, maar je moet wel van bier houden natuurlijk. Ik kom er wel vaak omdat ik mensen ken die daar werken
Stella by Starlight is ook een leuk cafƩ, een beetje een huiskamer idee. Zit op de Coehoornstraat geloof ik, vlak bij het station. Heb je ook vaak optredens van kleine bandjes

1 like

Haha top! Ben benieuwd wat je er van vindt :blush:

1 like

Nog steeds ziek uuughhghg

Lichaam staaahp
Iemand tips om mijn weerstand op te krikken :confused:? Ben nu al 1.5 week echt enorm aan het kwakkelen.

1 like

Ik doe het nu anderhalve week. Wat wil je weten?

Hoe bevalt het tot nu toe? Hoe lang vast je?

Mijn iPhone batterij is echt niet meer te houden… heb hem nu nog geen 2 uur van de oplader af, meteen energie besparing aan en hij is nu nog maar 62% :sob:.

Ik eet tussen 10 en 12 voor het eerst en dan tot 8. Dus dat is 14-16 uur vasten. Het bevalt mij goed en ik heb ook niet echt honger maar ontbijten was al niet mijn hobby. Ik vind het heel makkelijk want kcal tellen is heel abstract, maar bij if weet ik gewoon dat ik na 8 uur niet meer mag eten. Het is niet makkelijk want ik neem na 8 uur geen kcal meer in dus een terrasje of als je uit eten gaat is eigenlijk al lastig, maar if kan je niet ā€˜verpesten’ als je het een keer niet doet zeg maar, dus ik bekijk eigenlijk gewoon per dag hoe ik het ga doen. Je bent wel bewust bezig met eten en maaltijden plannen.

3 likes

Ik ga morgen een weekend weg voor mijn verjaardag en we vliegen met Ryanair. Nu heb ik tegen mijn ouders gezegd dat ik niet weet waar ik heen ga (verassing van m’n vriend), omdat ik geen zin had in het gezeik over Ryanair met de stakingen enzo. Alleen nu vraagt m’n vader elke dag ā€œweet je het al? Waar denk je heen te gaan? Spannend hoor!ā€

Fijn dat het goed bevalt! Ben je in een keer begonnen of heb je het een beetje opgebouwd?