Ohja fijne dierendag iedereen! Vergeet niet je poes extra aandacht te geven joe joeee.
Had ik een keertje sjans met een super knappe kerel. Helemaal mijn type. Praatje gemaakt. Hij was zelfs onder de indruk van iets wat ik zei en het was ook echt een chill gesprek. Durf ik vervolgens geen actie meer te ondernemen omdat mijn moeder erbij was.
Ok zonder mijn moeder erbij ben ik ook een faalhaas maargoed met maakt het nog veel meer awkward
Snap echt niet dat van die insta chicks zich niet doodschamen als ze uitgebreid aan het poseren zijn.
Was een stukje fietsen en dacht âik wil zoân clichĂ© herfstfoto met je voeten in blaadjesâ dus paar fotoâs gemaakt maar als er iemand langskwam ofzo ging ik maar net doen alsof er iets was met mân fiets / ik gebeld werd :â)
Ik zie dat Merel ook al heeft geantwoord.
Maar over je eigen risico.
Iedereen heeft een ziektekostenverzekering (verplicht) en daarbij zit een eigen risico van âŹ385. Als je naar de huisarts gaat wordt dit volledig vergoed en hoef je echt niets bij te betalen. Maar bijvoorbeeld een bezoek aan het ziekenhuis heeft gevolgen voor die eigen risico van âŹ385,-
Stel je verstandskiezen moeten verwijderd worden door de kaakchirurg, kosten âŹ280,-
Je verzekering betaald dit dan aan het ziekenhuis.
Maar de verzekeraar belast dit weer door aan jou door je eigen risico. Als je in een jaar meerdere ziekenhuisbezoekjes hebt met een totale kosten van âŹ700,- dan betaal je zelf dus âŹ385,â en je verzekering de rest.
Oh, waw, maar soms weet je toch niet in welke rij je moet beginnen? Als je het op papier doet, moet je dan misschien niet gokken, maar via de app lukt dat niet op die manier, toch? Of ik denk niet genoeg door. Haha, ik ga de app terug installeren en weer proberen.
Gewoon schijt hebben. En soms als je ongemakkelijk staat te lachen dan levert dat een goede foto op.
ik heb dit dus geregeld in mijn straat⊠laatst stond ik op mijn balkon en was er weer zoân sessie gaande, schoten ze gauw een steegje in toen ze me zagen, aaah.
ook een keer een gozer met schoenen gehad. die foto ging duidelijk om de schoenen. hele, hele hippe schoenen.
Alleen als je het laat piercen en niet schieten
Edit: @punaise ik werk op een polikliniek en hier werd net een hele duckfacefotosessie gehouden
Ik heb jaren geleden een tweede gaatje laten schieten, wat vervolgens keihard is gaan ontsteken, waardoor mn oorlel extreem opgezwollen was en het zweerknopje in mijn oorlel verdween. En ik naar de dokter moest om het er onder verdoving uit te laten wrikken (gelukkig niet snijden, want dat had ik nu flink lelijkere littekens gehad, nu is het zoiets dat je alleen zelf zietâŠ). Dus idd zoals @Opheliac zegt, alleen als je het laat piercen 
Schieten kan toch echt prima als het gewoon oorlel is. Ik heb drie gaatjes laten schieten omdat het toch nog geen kraakbeen was. Is precies hetzelfde als je eerste gaatje. En goed schoonhouden is altijd een must.
Zou de Kruidvat vandaag iets expres in een te grote doos te hebben afgeleverd om mijn katten een plezier te doen.
De een woont in de doos en de ander is het verpakkingsmateriaal aan het slopen.
Omg wat een schatje.
Heb voor het eerst in mijn leven Tinder en Happn gedownload omg wat doe ik mezelf aan. Zal ik het verwijderen of gewoon gaan swipen vanavond na een halve fles wijn? (Voor de duidelijkheid, niet voor een bootycall ofzo)
haha drie was gewoon om te zeggen âeen paarâ, had net zo goed âstuk of 5â ofzo kunnen zeggen ik was de helft allang vergeten. Maar wil je anders even een code opstellen met de regels van wat wel en niet in welk topic mag volgens jou?
Of
https://pastdaily.com/wp-content/uploads/2017/02/siouxsie-sioux-photo-fin-costello-resize-3.jpg
lekker iconisch
Ik heb links 5 gaatjes laten schieten en rechts 6, waaronder eentje boven in mijn oor (toen het nog mocht) en ik heb hier nooit last van gehad.
Ugh wat irritant 
Heeft iemand een tip voor lekker, niet te duur eten in de buurt van Ziggo Dome/ de Arena?
@Santeria Dit is toch heel lief? Denk dat je niet veel meer kan doen dan dit lieve gebaar en misschien bellen of appen.
Burger Bitch is wel chill! Je moet wel eventjes wachten op een tafeltje, maar je kan snel en lekker eten.
Weer gewoon goed geschreven!
Ben trots