Ik had weer de memo gemist. Sportbeha dag was het. Ik werd er zelf gewoon ongemakkelijk van ofzo. Ze waren ook alleen maar aant kletsen en giechelen en filmpjes aant maken (van verkeerd uitgevoerde oefeningen ️)
Hahahah de suspense ook van die ingezoomde plaatjes. Ik zit hier te gniffelen haha
Hahahhaa die tag en die middelvinger eronder
Ik heb net al mijn dieren een pootje gegeven en ze een fijne dierendag gewenst
Ik ben zo nerveus want heb net de huurbaas een gigantisch lange mail gestuurd met allemaal onderhoud dat gedaan moet worden, het kutte is dat het meeste onder klein onderhoud valt. Maar alles bij elkaar is eigenlijk groot en duur onderhoud, iemand daar ervaring mee?
Ik heb vannacht de wc wat vaker gezien dan ik had gehoopt. Ben maar wel naar kantoor gegaan omdat ik wat meetings heb. Maar de belangrijkste is afgezegd. Bwahh
Hahaha op de middelbare zat ik bij een meisje in de klas die lichte rossige wenkbrauwen had. Je zag ze in bepaald licht heel goed en waren dan ook breed. Exact daarboven tekende ze een streep met bijna zwart als wenkbrauw. Het was zo irritant om naar te kijken. Later schoor ze ze weg en zette ze haar wenkbrauwen nog meer boven haar eigen wenkbrauwen. Denk dat ze tegenwoordig ergens bij haar haaraanzet vastgeplakt zitten.
Nu het toch over wenkbrauwen gaat, kun je gewoon langsgaan bij de brow bar in de Douglas of moet ik dan een afspraak maken?
NEE.
Tenzij je de woning boven mn werk koopt en opknapt dan wel.
Ik werk voor een bedrijf wat ook evenementen geeft. Dus overdag heel de dag bezig met evenement klaarzetten/kantoor werk. Evenement is van 21:00 tot 01:00 en moet daar ook bij zijn haha.
Dus enerzijds wel leuk hoor, want evenement, maar ook een hele lange dag.
Ik voel me vandaag heel leeg. Ik zal wel een soort rouwfase nu ingaan dat ik écht helemaal klaar ben met studeren tenzij ik ooit nog docent VO wil worden. En dat iets mij gewoon gelukt is terwijl mensen vaak genoeg zeiden dat ik het niet zou kunnen.
Die capslock ook
Ik moet nodig plassen maar de wc is zo ver lopen
MAAK JE GEEN ZORGEN
WE ZIJN JE NIET VERGETEN…