Ga ik dansen of niet? Ben al de hele week benauwd, maar vandaag gaat het op zich wel. Ik wil gewoon geen les missen, want moet straks ook al twee keer missen vanwege vakantie… Maar heb ook geen zin om straks de halve les aan de kant te moeten zitten.
Bij Toko de Poort hebben ze lekkere roti. Je kunt daar alleen niet echt zitten.
Yes! Waar is mn sticker?
Ja, ik heb waarschijnlijk echt gewoon pech gehad ook. Hield het netjes schoon en alles, maar helaas toch flink mis gegaan. Een paar jaar erna werd ik ook nog eens allergisch voor oorbellen in het algemeen, heb mn eerste gaatjes nog wel gewoon, maar als ik langer dan een uur oorbellen in heb gaan die nu ook ontsteken :’(
Maar piercen is over het algemeen sowieso wel minder ontstekingsgevoelig dan schieten heb ik altijd begrepen, dus als ik de keuze zou hebben zou ik daarvoor gaan!
Ja mijn moeder heeft juist een nare ervaring met piercen. Zij heeft haar helix laten piercen en altijd problemen ermee gehad. Random pijn, omdat hij te ‘scheef’(?) gezet is.
Overigen heb ik mijn septum laten piercen en zou ik dat ook voor geen goud laten schieten hoor haha.
Wel balen dat je allergisch bent geworden voor oorbellen. Ook voor chirurgisch staal?
Jep, echt voor alles. Heb een paar oorbellen van witgoud die ik een paar uur in kan, maar al het andere gaat echt na max. een uur pijn doen… Och ja, ben het inmiddels wel gewend, en draag maar wat extra ringen, kettingen en armbanden ter compensatie 
Gewoon een simpel pastaatje maken met cherry tomaatjes. 
Nou dat is ook weer niet mijn bedoeling hoor, maar dat je dat aangeeft is toch het uiten van een irritatie? Zeker met die lange vervolgpost erbij om je punt te maken. Welnu, aangeven dat iets in een ander topic moet is mijn irritatie 
edit: ik verwacht niet dat mijn mening je iets doet hoor, quitte lijkt mij.
Moet ik nu iets anders tekenen?
Ik wil maar aangeven dat ik niet verwacht dat jij je mening bijstelt omdat ik dat toevallig zeg. Jij uit je mening, ik uit mijn mening, dat is alles. Excuses als mijn sarcasme je naar heeft geraakt.
jongens er is een forum ergernissen topic hoor
ik wil gewoon mijn eigen topic want dan kan ik daar alles zeggen wat IK wil 
Ja, wel beter ook
Ja doen!
Nee joh, ik hoef mijn vriendloosheid niet nog verder te etaleren 
Ok mijn eerste poll, dus hoop dat het goed gaat.
Heb jullie mening nodig! Heb twee kleuren jassen besteld, vind de jas zelf superleuk maar nu twijfel ik over de kleur.
Optie 1 groen: heb nog geen groene jas, heb vaak zwarte broeken aan dus zou wat kleurrijker staan. Vind alleen deze specifieke groene kleur niet de mooiste groen, maar niet lelijk
Optie 2 zwart: Tja is zwart, dus veilig en wat saaier maar gaat tenminste ook niet vervelen! Maarrrr heb ook al andere soort outdoorjas in het zwart.
- Groen
- Zwart
0 stemmers
Help?
Mijn vriendinnen en ik doen vanavond mee aan een pubquiz, maar we kunnen geen naam verzinnen😢
Wat naar dat het zo loopt. Mijn eerste reactie was: stop er mee als je je er zo rot over voelt.
Mijn tweede meer doordachte reactie zou zijn om goed voor jezelf na te denken wat je wilt. Zou je het nog kunnen aankijken en lijkt het je wel leuker/beter worden als je wel weet wat je moet doen? Maar ik blijf er bij trek wel voor jezelf een grens. Je zo rot blijven voelen over werk is op langer termijn niet goed voor je.
Ik heb vannacht een kramp in mijn kuit gekregen tijdens mijn slaap, man dat was zo gigantisch pijnlijk en zo moeilijk om eruit te krijgen omdat ik helemaal in de war was eerst en niet wist wat me overkwam. En nu heb ik nog steeds een zeurende pijn in mijn kuit.
Ik heb voor zwart gekozen omdat ik indd, zoals je zelf ook zegt, die kleur groen niet zo mooi vind. Denk dat een andere groene soortgelijke jas wel heel leuk is! Die zijn er vast wel toch?