Heel fijn dat die directeur zo positief is over haar
Oh ja, dan snap ik het! Heb ik in het verleden ook wel eens gehad met evenementen. Dat is leuk en de tijd gaat snel dus op de dag zelf vond ik het altijd meevallen. Pas als ik 's avonds in bed lag en de volgende dag voelde ik hoe moe ik eigenlijk was. Succes nog!
The fuuuck waarom is het altijd zo dat de meiden in mijn werkgroepen hun shit goed op orde hebben en de jongens NOOIT HUN HUISWERK MAKEN :@
Heb ik laatst ook gedaan! Ik heb gemaild. Maar ik heb gewoon vriendelijk gevraagd of ze m ontvangen hadden en de stand van zaken. Ik vind dat het kan hoor! Juist goed, beetje assertiviteit.
mn huisbaas klopte net aan, toen kwam er een buurman bij die hij wel kende en ik nog nooit gezien had, toen kwam er nog een man bij staan en nog een sleutelmaker en op een gegeven moment kon ik niet meer meepraten maar ze stonden wel allemaal in mn huis dacht echt doeei ga ergens anders staan praten en laat mij op mn bank liggen
Ik heb een beetje dezelfde situatie en ik durf ook niet te bellen
Na hoeveel tijd is het wel assertief maar niet opdringerig om te bellen? En wat wil ik eigenlijk horen :S Ik snap zo ook wel dat ik niet ben uitgenodigd :S
Excuses! Is verwijderd.
Wow ik krijg net een mailtje, blijkt er nog 90 euro op mijn paypal-rekening te staan NICE
Omg ja zo leuk! Ik ben ook verslaafd. Ben al wel snel overgestapt naar die categorie moeilijk om dat die daarvoor wel echt te makkelijk waren. Maar nu doe ik er soms idd ook vrij lang over
Ik heb klik de hints altijd weg als ik er niets meer mee hoef, maar als ik dan net een foutje heb gemaakt/niet goed heb gelezen dan blijf ik echt eeuwen hangen omdat ik niet meer verder kan maar ik die hint niet meer voorbij zie komen en dus ook niet zie dat ik iets fout heb gedaan. Inmiddels voel ik meestal de bui wel hangen dus dan begin ik maar opnieuw haha
Voetbal staat nu op en ik heb vannacht een hele rare droom dat de favoriete speler van mân vriend overleden was en nu durf ik de woonkamer niet in te komen uit angst dat ik hem heb lastiggevallen in mijn slaap. HELP
Even over die sollicatieperikelen: ik vind dat je altijd gewoon kan bellen met de vraag of iets goed ontvangen is of niet, en wanneer dat ze verwachten op de sollicatie te reageren. Lijkt mij eerder getuigen van motivatie en assertiviteit dan âopdringerigâ. Gewoon doen jongens!
Ik doe wel eens mee aan een winactie van een locale winkel en ze hebben al 2x dezelfde vrouw laten winnen met een zielig verhaal, maar nu hebben ze gelukkig iemand zonder zielig verhaal laten winnen. Blij mee, want vond het echt super irritant en frustrerend
Ik vind zulke puzzels ook superleuk, heb ook een tijd via een app gespeeld, maar ik haat het wel als ik moet gokken. Soms kun je alleen echt echt echt niet anders, denk ik? Ik vind puzzels echter alleen leuk als alles te beredeneren is, hoe moeilijk ook. Ik wil niet gokken. Dus toen ben ik ermee gestopt.
Verstandskiezen trekken bij de kaakchirurg valt onder je basisverzekering! Voor iedereen
Je eigen risico gaat er dan wel aan
Is er laatst niet genoemd wat de perfecte zwarte panty is? Ik ben desperate op zoek.
help 3 baanzoekgerelateerde berichten in een algemeen topic, kan echt niet
Succesful adulting points!
Dan mag het!
Is hier iemand een masseur ( ik schrijf dit verkeerd he Boeie) en heeft zin in mijn stinkvoeten te masseren. Hoor het wel tot zo!
En bedankt hé? Dit wordt mijn nieuwe dagelijkse bezigheid vanaf nu