Wat je even kwijt wilt #8

Ik heb nu zo een leuke stageplek, zulke leuke collega’s en er hangt zo een fijne ontspannen sfeer. Ik had met mijn vorige stage dat ik echt elke dag met tegenzin op stond en dat ik onderweg naar huis wel kon janken, dus dit is echt een wereld van verschil!

15 likes

Ben mijn kamer aan het opruimen en ben constant aan het niezen en snotteren. Geeft wel weer aan hoe hard het nodig was :upside_down_face:

1 like

Werk sinds september 36 uur i.p.v. 40 en ben nu dus om de week op vrijdag vrij en ben zoooo blij met deze beslissing. Het is zo chill die vrijheid, fijner nog dan het geld.

17 likes

Die moet je zelf even bestellen op allemaalstickersenzo.nl

2 likes

Ik ben mn afspraak bij de diëtiste vergeten en nu wacht ik op friet met een groentekroket
Wel lekker!! Zin in

16 likes

Huh die groene lijkt grijs bij mij, maar ik vind die groene/grijze mooier dan de zwarte. Die zwarte ziet er namelijk een beetje vaal uit

1 like

Heeft iemand nog een Belgische kortingscode voor Zalando? :whistling:
Ik had er een tot 30 september, en wanneer zie ik iets leuks… juist ja… vandaag :roll_eyes:

Oh apart zeg, de jas is echt een beetje moskleurachtig en de zwarte wel goed zwart haha

Beetje zo’n kleur is het

2 likes

Ahh oke, dan nog zou ik voor de groene jas gaan! Is eens wat anders dan zwart

1 like

Ah wat een vervelende situatie, ik snap dat je je rot voelt :(( Hoe ben je op deze afdeling terecht gekomen? En heb je vanuit je traineeship een mentor ofzoiets waar je dit bij kwijt zou kunnen?

Zelfde voor mij, ik denk dat als je een kleurijkere jas wil er wel mooiere kleuren groen of andere kleuren zijn! En ook zonde als je hem zelf al mwa vindt voordat je hem koopt!

Ja bij mij ook! Laatst zelfs compleet met reflectieschermen en koffer vol spullen :face_with_raised_eyebrow: Het grappige is dat onze buurkat poolshoogte kwam nemen en heel droog in beeld ging zitten.

1 like

Net vandaag nu het dierendag is, is mijn konijn extra knuffelig en springt ze telkens op schoot. Ze laat even haar waardering voor de extra wortel blijken denk ik

11 likes

Het pak koekjes wat ik heb gekocht om morgen mee te “trakteren” omdat ik te laat was (ugh) zit echt zo hard naar me te lonken vanaf de eettafel. Ik hou niet eens echt van koekjes en toch voel ik de verleiding

Moet wakker blijven voor expeditie robbinson pff moeilijke opgave.

Oké… Fijn dat je ook iemand extern hebt! Maar rot dat je eigen manager dan alsnog niks met je opmerkingen doet en je ook niet een antwoord op je vragen krijgt, dan werkt het ook niet echt :confused:

Niet aan jezelf twijfelen, het is niet voor niks een traineeship, jij moet gewoon de juiste begeleiding krijgen!

1 like

Zo ik ben ff pissig. Mijn kat had een bult op zijn poot, dus naar de dierenarts geweest, blijkt het een pellet van een luchtbuks. De madderfakker die mijn kat beschiet mag echt branden.

8 likes

Ik ben zooo moe want heel de dag weg geweest. En vanavond nog afgesproken met vriendinnen :sweat_smile: zat te twijfelen maar ga toch wel, ben morgenochtend vrij dus kan dan wel uitslapen

1 like

Ik kwam net per ongeluk op een instagramaccount terecht van iemand die haar zoons snotneus erop heeft gezet. En dan echt snot all over zijn gezicht. Wat bezielt mensen???

Ik zie ook zo vaak dat soort foto’s van kinderen voorbij komen op instagram en stoor me daar een beetje aan ofzo. Vind het vervelend voor zo’n kind (leuk als je 16 bent) en heb ook een beetje het idee dat ouders dat soort dingen niet zien (want liefdesblind). Maar misschien zit ik er helemaal naast hoor?