Of
https://pastdaily.com/wp-content/uploads/2017/02/siouxsie-sioux-photo-fin-costello-resize-3.jpg
lekker iconisch
Of
https://pastdaily.com/wp-content/uploads/2017/02/siouxsie-sioux-photo-fin-costello-resize-3.jpg
lekker iconisch
Ik heb links 5 gaatjes laten schieten en rechts 6, waaronder eentje boven in mijn oor (toen het nog mocht) en ik heb hier nooit last van gehad.
Ugh wat irritant
Heeft iemand een tip voor lekker, niet te duur eten in de buurt van Ziggo Dome/ de Arena?
@Santeria Dit is toch heel lief? Denk dat je niet veel meer kan doen dan dit lieve gebaar en misschien bellen of appen.
Burger Bitch is wel chill! Je moet wel eventjes wachten op een tafeltje, maar je kan snel en lekker eten.
Weer gewoon goed geschreven! Ben trots
Ga ik dansen of niet? Ben al de hele week benauwd, maar vandaag gaat het op zich wel. Ik wil gewoon geen les missen, want moet straks ook al twee keer missen vanwege vakantie⦠Maar heb ook geen zin om straks de halve les aan de kant te moeten zitten.
Bij Toko de Poort hebben ze lekkere roti. Je kunt daar alleen niet echt zitten.
Yes! Waar is mn sticker?
Ja, ik heb waarschijnlijk echt gewoon pech gehad ook. Hield het netjes schoon en alles, maar helaas toch flink mis gegaan. Een paar jaar erna werd ik ook nog eens allergisch voor oorbellen in het algemeen, heb mn eerste gaatjes nog wel gewoon, maar als ik langer dan een uur oorbellen in heb gaan die nu ook ontsteken :ā(
Maar piercen is over het algemeen sowieso wel minder ontstekingsgevoelig dan schieten heb ik altijd begrepen, dus als ik de keuze zou hebben zou ik daarvoor gaan!
Ja mijn moeder heeft juist een nare ervaring met piercen. Zij heeft haar helix laten piercen en altijd problemen ermee gehad. Random pijn, omdat hij te āscheefā(?) gezet is.
Overigen heb ik mijn septum laten piercen en zou ik dat ook voor geen goud laten schieten hoor haha.
Wel balen dat je allergisch bent geworden voor oorbellen. Ook voor chirurgisch staal?
Jep, echt voor alles. Heb een paar oorbellen van witgoud die ik een paar uur in kan, maar al het andere gaat echt na max. een uur pijn doen⦠Och ja, ben het inmiddels wel gewend, en draag maar wat extra ringen, kettingen en armbanden ter compensatie
Gewoon een simpel pastaatje maken met cherry tomaatjes.
Nou dat is ook weer niet mijn bedoeling hoor, maar dat je dat aangeeft is toch het uiten van een irritatie? Zeker met die lange vervolgpost erbij om je punt te maken. Welnu, aangeven dat iets in een ander topic moet is mijn irritatie
edit: ik verwacht niet dat mijn mening je iets doet hoor, quitte lijkt mij.
Moet ik nu iets anders tekenen?
Ik wil maar aangeven dat ik niet verwacht dat jij je mening bijstelt omdat ik dat toevallig zeg. Jij uit je mening, ik uit mijn mening, dat is alles. Excuses als mijn sarcasme je naar heeft geraakt.
jongens er is een forum ergernissen topic hoor
ik wil gewoon mijn eigen topic want dan kan ik daar alles zeggen wat IK wil
Ja, wel beter ook
Ja doen!