Wat je even kwijt wilt #8

De goudvis in mijn klas is vandaag dood gegaan :cry:

Behandel je dat dan ook tijdens de les of ruil je hem dan stiekem in voor een nieuwe goudvis zonder dat de kinderen het doorhebben?

Ik zag het pas na schooltijd en het was al te laat om een nieuwe te kopen :frowning: dus ik denk dat we morgenochtend maar eens een kringgesprek gaan voeren…

4 likes

Dit stond tussen mijn aanbevolen video’s op Youtube en ik wil jullie deze content van hoge kwaliteit niet onthouden

13 likes

Wou hier net klagen over dat het eten dat ik bestelde zo laat was maar toen werd er gebeld. Finallyyyy

3 likes

Oh, wat erg. Je kan misschien niks met katten hebben, maar dan hoef je er nog niet op te schieten. Ook niet met een luchtbuks. Ik zou hiervan wel melding bij de politie maken, dan zijn ze in ieder geval op de hoogte.

2 likes

Aaaw. En dat op dierendag. Hebben jullie plek voor een heel aquarium dan in de klas? Mijn oude basisschool had een mini binnenvijver in de hal en dat vond ik zooo leuk!

1 like

Ja zielig he. Nee heb een vissenkom met 2 vissen erin. En iedere dag mag een ander kind ze eten geven (met mij natuurlijk).

Ja tof is dat!

Au ik moest niezen en het deed zo’n pijn in mn schouderblad. Nu durf ik niet meer te niezen :sweat_smile:

Ik wil geen zeikerd zijn, maar in de spirit van dierendag toch maar even: het is mss maar goed dat hij dood is en ik zou geen nieuwe kopen. Een kom is echt dierenmishandeling en ik zou ook niet aan kinderen willen meegeven dat het wel ok is. Vooral voor een goudvis, die horen in vijvers of grote aquaria.

9 likes

Mm ja, had ik nog niet zo bewust over nagedacht. :thinking:

Het is trouwens geen goudvis, maar een sluierstaart, weet niet of dat t beter maakt…

1 like

Ik ben once upon a time aan het kijken (serie)
De moeder viel op een spies :eek:

9 likes

Hahaha welk seizoen? :joy:

3 volgens mij!

Oeh daar ben ik nog niet. Nu al zin inšŸ˜‚

1 like

Ok jongens ben eruit, thanks voor het stemmen!
Ik neem @Goldenmilk haar advies voor nu even over, dat je nooit genoeg zwart kan hebben en hou de zwarte. Maar: ik ga ook naar de groen-stemmers luisteren, oa @anon66313343 @Hazel @Filia ik zoek nog even door naar een groene jas waarvan ik 100% tevreden ben met de kleur en koop dan die ook nog. Kan ik beetje afwisselen met jassen en mijn oude (deels kapotte/aardig grote) jassen doorschuiven. Op zoek dus naar jas in smaragdgroen oid! Als iemand nog tips heeft hoor ik dat graag!

6 likes

Dan ben ik blij dat ik geen namen heb genoemd!

1 like

Nee, we hebben best veel buren en hij loopt ook best ver. Hij is ook best irritant als je niet van katten houdt, hij gaat gewoon bij mensen naar binnen enzo, maar toch. Luchbuks is wel heftig en haalt bij deze kat ook niets uit. De oude buurman had een elektrische draad om zijn schutting gedaan zodat de kat niet de tuin in kwam. Daar stapte hij gewoon overheen.

3 likes

Nee. Geen enkele vis is gelukkig in een kom :frowning_face:

3 likes

Pff waarom heb ik zo’n pukkeluitbraak op mijn gezicht de laatste tijd.

1 like