Ik ook, en ik heb normaal zelden puistjes. Nu echt drie enorme op mijn kin en 1 op mijn voorhoofd 
Ja wow, ik zat ook zo 
Ja herkenbaar en allemaal rode vlekjes. Pff vreselijk. Ik heb sowieso geen perfecte huid enz maar dit is wel erg extreem. Ik geef stress de schuld.
Ik ben echt beïnvloed door dit forum, wil nu ook dr martens⦠Jammer dat ik een weekje te laat ben voor die fashion day korting 
Binnenhouden gaat helaas niet, hij is al zo gewend om buiten te zijn. Hij verhuist binnenkort naar mijn zusje, dus hopelijk zijn daar geen luchtbuksfanaten in de buurt. Ik voel me ook wel eens schuldig dat ie ergens tot last zou zijn, maar mijn haat voor dierenbeulen overstijgt enig schuldgevoel.
Haha ik inmiddels ook al 8 jaar! Zegmaar degene die ze in het begin erin doen om het te laten helen. Je mag volgens mij 6 weken daarna een nieuwe āechteā erin, nooit gedaan hahaha
Ik typte net āellegirā in voordat ik doorhad dat dat niet kon
Hard leers.
Je bent nog student toch? Bij Dr. Martens op de site hebben ze tot en met 14 oktober 20% korting als je student bent!
Ohh, nice!! Thanks voor de tip 
Ah hoe weet je dit? Ik kan het nergens op de site vinden ofzo
Ik zag vanmiddag een RGK in de supermarkt die heel hard liep te roeptoeteren dat de snoepjes niks wogen dus gratis waren (!1!11!1!!!). Hij was zo irritant dat ik mijn zwarte ziel/zure kantoortrut ziel even heb losgelaten en hem gezegd dat dat dus absoluut niƩt is hoe het werkt. Oeps, ik ben oud en verzuurd geloof ik 
Jongens, heftig nieuws hoor over die Russische hackers.
Ik geniet er zo van dat ze publiekelijk aan de schandpaal genageld werden en dat de Russische regering uit alle macht alles ontkent. Rusland, als je je reet verbrandt, moet je op de blaren zitten. Zo gaat dat, thereās no denying.
Ik moet echt de godsganse tijd plassen en als ik in bed lig voel ik die aandrang al helemaal. Alleen mijn blaasontsteking is over na een AB-kuur volgens nacontrole bij de huisarts en ik was ook een beetje huiverig om zwanger te zijn maar mijn test is (gelukkig) negatief. Maar ik word er echt gek van 
Leugens.
Waren gewoon vier Russische toeristen opweg naar Madurodam die ff met een extra batterij hun 25 mobieltjes op de parkeerplaats gingen opladen, de rest zijn Westerse leugens. Nederland is gewoon jaloers op Rusland.
Fake news.
Een Russische ambtenaar kwam nog voor de camera getuigen dat het een gevaarlijk leugenachtig parfum was, wat wij in het Westen aan het brouwen waren.
Denk het ook.
Yoga! Yin yoga is mijn favoriet.
Ik ben zo geĆÆrriteerd. Tijd geleden kaartjes gekocht voor een concert in een andere stad aankomend weekend. Heb beide dagen dagdienst maar moest prima lukken met het ov qua tijd. Ik had een paar weken terug gecheckt of er geen werkzaamheden zouden zijn, maar nee. En nu zie ik per toeval dat dat ineens wel zo is? Echt super kut, want het was een verrassing voor mān vriend en nu moet ik het zelf gaan afzeggen 
Update: testje gedaan en gelukkig gewoon negatief! Geeft toch rust
Is er geen andere vervoersmogelijkheid? Balen zeg! 
Klopt helemaal. Ze hebben ook succesvol de Krim ingelijfd, een onderzeeër in Zweeds water laten varen, steunen Assad en hebben een deel van Georgië afgepakt. Het boeit ze geen fuck en niemand kan er wat aan doen. En dan hebben we het nog niet eens over alle beïnvloeding van politiek in oost-Europa, de vs etc.
Vind het fascinerend.