Wat je even kwijt wilt #8

Nee joh, ik hoef mijn vriendloosheid niet nog verder te etaleren :stuck_out_tongue:

Ok mijn eerste poll, dus hoop dat het goed gaat.

Heb jullie mening nodig! Heb twee kleuren jassen besteld, vind de jas zelf superleuk maar nu twijfel ik over de kleur.
Optie 1 groen: heb nog geen groene jas, heb vaak zwarte broeken aan dus zou wat kleurrijker staan. Vind alleen deze specifieke groene kleur niet de mooiste groen, maar niet lelijk
Optie 2 zwart: Tja is zwart, dus veilig en wat saaier maar gaat tenminste ook niet vervelen! Maarrrr heb ook al andere soort outdoorjas in het zwart.

de jassen

• Groen
  • Zwart

0 stemmers

Help?

Mijn vriendinnen en ik doen vanavond mee aan een pubquiz, maar we kunnen geen naam verzinnen😢

Wat naar dat het zo loopt. Mijn eerste reactie was: stop er mee als je je er zo rot over voelt.

Mijn tweede meer doordachte reactie zou zijn om goed voor jezelf na te denken wat je wilt. Zou je het nog kunnen aankijken en lijkt het je wel leuker/beter worden als je wel weet wat je moet doen? Maar ik blijf er bij trek wel voor jezelf een grens. Je zo rot blijven voelen over werk is op langer termijn niet goed voor je.

Ik heb vannacht een kramp in mijn kuit gekregen tijdens mijn slaap, man dat was zo gigantisch pijnlijk en zo moeilijk om eruit te krijgen omdat ik helemaal in de war was eerst en niet wist wat me overkwam. En nu heb ik nog steeds een zeurende pijn in mijn kuit.

1 like

Echt, ik word helemaal gek van instanties. Toch knap hoe ze er steeds voor zorgen dat IK voor fouten die ZIJ gemaakt hebben (ook erkend) moet opdraaien. Waar ik ze nota bene zelf op heb gewezen, maar eerlijkheid loont weer eens niet en heeft het juist erger gemaakt. En het is al frustrerend genoeg als je één x in zo’n situatie beland, maar bij mij dus al vrij regelmatig met hele grote consequenties (+ rechtszaken aan toe om het proberen recht te zetten zo ernstig waren die consequenties destijds). Ik checkte destijds altijd al dubbelop of alles wel klopte, omdat ik zelf altijd alles goed op orde wil hebben en begrijpen, maar sindsdien alle driedubbel, vierdubbel, soms zelfs vijfdubbel, etc, en alsnóg gaat het weer mis (ondanks gegeven garantie dat alles klopte en geregeld was) doordat zij hun zaakjes blijkbaar niet op orde hebben :rage: Echt, vraag me soms af wat de eisen zijn bij zulke instanties aan hun werknemers. Nu zit ik wederom met de gebakken peren en gaat het weer zo ver dat ik een advocaat moet benaderen. Hopelijk kan het dan alsnog snel opgelost worden, want heb hier echt de energie ook niet voor en heb hier alweer veel te veel tijd aan moeten besteden. Is ook gewoon van de zotte dat ze erkennen dat ze een fout gemaakt hebben, dat ik alles goed gedaan heb en het inderdaad volledig aan hen ligt, maar dat ik er alsnog voor op moet draaien ipv dat ze hun fout gewoon corrigeren? Wat is dat voor een logica mensen :face_with_raised_eyebrow: Kreeg er haast een candid-camera gevoel bij.

Ik heb voor zwart gekozen omdat ik indd, zoals je zelf ook zegt, die kleur groen niet zo mooi vind. Denk dat een andere groene soortgelijke jas wel heel leuk is! Die zijn er vast wel toch?

3 likes

Ik heb nu zo een leuke stageplek, zulke leuke collega’s en er hangt zo een fijne ontspannen sfeer. Ik had met mijn vorige stage dat ik echt elke dag met tegenzin op stond en dat ik onderweg naar huis wel kon janken, dus dit is echt een wereld van verschil!

15 likes

Ben mijn kamer aan het opruimen en ben constant aan het niezen en snotteren. Geeft wel weer aan hoe hard het nodig was :upside_down_face:

1 like

Werk sinds september 36 uur i.p.v. 40 en ben nu dus om de week op vrijdag vrij en ben zoooo blij met deze beslissing. Het is zo chill die vrijheid, fijner nog dan het geld.

17 likes

Die moet je zelf even bestellen op allemaalstickersenzo.nl

2 likes

Ik ben mn afspraak bij de diëtiste vergeten en nu wacht ik op friet met een groentekroket
Wel lekker!! Zin in

16 likes

Huh die groene lijkt grijs bij mij, maar ik vind die groene/grijze mooier dan de zwarte. Die zwarte ziet er namelijk een beetje vaal uit

1 like

Heeft iemand nog een Belgische kortingscode voor Zalando? :whistling:
Ik had er een tot 30 september, en wanneer zie ik iets leuks… juist ja… vandaag :roll_eyes:

Oh apart zeg, de jas is echt een beetje moskleurachtig en de zwarte wel goed zwart haha

Beetje zo’n kleur is het

2 likes

Ahh oke, dan nog zou ik voor de groene jas gaan! Is eens wat anders dan zwart

1 like

Ah wat een vervelende situatie, ik snap dat je je rot voelt :(( Hoe ben je op deze afdeling terecht gekomen? En heb je vanuit je traineeship een mentor ofzoiets waar je dit bij kwijt zou kunnen?

Zelfde voor mij, ik denk dat als je een kleurijkere jas wil er wel mooiere kleuren groen of andere kleuren zijn! En ook zonde als je hem zelf al mwa vindt voordat je hem koopt!

Ja bij mij ook! Laatst zelfs compleet met reflectieschermen en koffer vol spullen :face_with_raised_eyebrow: Het grappige is dat onze buurkat poolshoogte kwam nemen en heel droog in beeld ging zitten.

1 like

Net vandaag nu het dierendag is, is mijn konijn extra knuffelig en springt ze telkens op schoot. Ze laat even haar waardering voor de extra wortel blijken denk ik

11 likes