Wat je even kwijt wilt #8

Het pak koekjes wat ik heb gekocht om morgen mee te “trakteren” omdat ik te laat was (ugh) zit echt zo hard naar me te lonken vanaf de eettafel. Ik hou niet eens echt van koekjes en toch voel ik de verleiding

Moet wakker blijven voor expeditie robbinson pff moeilijke opgave.

Oké… Fijn dat je ook iemand extern hebt! Maar rot dat je eigen manager dan alsnog niks met je opmerkingen doet en je ook niet een antwoord op je vragen krijgt, dan werkt het ook niet echt :confused:

Niet aan jezelf twijfelen, het is niet voor niks een traineeship, jij moet gewoon de juiste begeleiding krijgen!

1 like

Zo ik ben ff pissig. Mijn kat had een bult op zijn poot, dus naar de dierenarts geweest, blijkt het een pellet van een luchtbuks. De madderfakker die mijn kat beschiet mag echt branden.

8 likes

Ik ben zooo moe want heel de dag weg geweest. En vanavond nog afgesproken met vriendinnen :sweat_smile: zat te twijfelen maar ga toch wel, ben morgenochtend vrij dus kan dan wel uitslapen

1 like

Ik kwam net per ongeluk op een instagramaccount terecht van iemand die haar zoons snotneus erop heeft gezet. En dan echt snot all over zijn gezicht. Wat bezielt mensen???

Ik zie ook zo vaak dat soort foto’s van kinderen voorbij komen op instagram en stoor me daar een beetje aan ofzo. Vind het vervelend voor zo’n kind (leuk als je 16 bent) en heb ook een beetje het idee dat ouders dat soort dingen niet zien (want liefdesblind). Maar misschien zit ik er helemaal naast hoor?

De goudvis in mijn klas is vandaag dood gegaan :cry:

Behandel je dat dan ook tijdens de les of ruil je hem dan stiekem in voor een nieuwe goudvis zonder dat de kinderen het doorhebben?

Ik zag het pas na schooltijd en het was al te laat om een nieuwe te kopen :frowning: dus ik denk dat we morgenochtend maar eens een kringgesprek gaan voeren…

4 likes

Dit stond tussen mijn aanbevolen video’s op Youtube en ik wil jullie deze content van hoge kwaliteit niet onthouden

13 likes

Wou hier net klagen over dat het eten dat ik bestelde zo laat was maar toen werd er gebeld. Finallyyyy

3 likes

Oh, wat erg. Je kan misschien niks met katten hebben, maar dan hoef je er nog niet op te schieten. Ook niet met een luchtbuks. Ik zou hiervan wel melding bij de politie maken, dan zijn ze in ieder geval op de hoogte.

2 likes

Aaaw. En dat op dierendag. Hebben jullie plek voor een heel aquarium dan in de klas? Mijn oude basisschool had een mini binnenvijver in de hal en dat vond ik zooo leuk!

1 like

Ja zielig he. Nee heb een vissenkom met 2 vissen erin. En iedere dag mag een ander kind ze eten geven (met mij natuurlijk).

Ja tof is dat!

Au ik moest niezen en het deed zo’n pijn in mn schouderblad. Nu durf ik niet meer te niezen :sweat_smile:

Ik wil geen zeikerd zijn, maar in de spirit van dierendag toch maar even: het is mss maar goed dat hij dood is en ik zou geen nieuwe kopen. Een kom is echt dierenmishandeling en ik zou ook niet aan kinderen willen meegeven dat het wel ok is. Vooral voor een goudvis, die horen in vijvers of grote aquaria.

9 likes

Mm ja, had ik nog niet zo bewust over nagedacht. :thinking:

Het is trouwens geen goudvis, maar een sluierstaart, weet niet of dat t beter maakt…

1 like

Ik ben once upon a time aan het kijken (serie)
De moeder viel op een spies :eek:

9 likes

Hahaha welk seizoen? :joy: