Wat je even kwijt wilt #8

3 volgens mij!

Oeh daar ben ik nog niet. Nu al zin inšŸ˜‚

1 like

Ok jongens ben eruit, thanks voor het stemmen!
Ik neem @Goldenmilk haar advies voor nu even over, dat je nooit genoeg zwart kan hebben en hou de zwarte. Maar: ik ga ook naar de groen-stemmers luisteren, oa @anon66313343 @Hazel @Filia ik zoek nog even door naar een groene jas waarvan ik 100% tevreden ben met de kleur en koop dan die ook nog. Kan ik beetje afwisselen met jassen en mijn oude (deels kapotte/aardig grote) jassen doorschuiven. Op zoek dus naar jas in smaragdgroen oid! Als iemand nog tips heeft hoor ik dat graag!

6 likes

Dan ben ik blij dat ik geen namen heb genoemd!

1 like

Nee, we hebben best veel buren en hij loopt ook best ver. Hij is ook best irritant als je niet van katten houdt, hij gaat gewoon bij mensen naar binnen enzo, maar toch. Luchbuks is wel heftig en haalt bij deze kat ook niets uit. De oude buurman had een elektrische draad om zijn schutting gedaan zodat de kat niet de tuin in kwam. Daar stapte hij gewoon overheen.

3 likes

Nee. Geen enkele vis is gelukkig in een kom :frowning_face:

3 likes

Pff waarom heb ik zo’n pukkeluitbraak op mijn gezicht de laatste tijd.

1 like

Ik ook, en ik heb normaal zelden puistjes. Nu echt drie enorme op mijn kin en 1 op mijn voorhoofd :roll_eyes:

Ja wow, ik zat ook zo :expressionless:

Ja herkenbaar en allemaal rode vlekjes. Pff vreselijk. Ik heb sowieso geen perfecte huid enz maar dit is wel erg extreem. Ik geef stress de schuld.

Ik ben echt beĆÆnvloed door dit forum, wil nu ook dr martens… Jammer dat ik een weekje te laat ben voor die fashion day korting :unamused:

1 like

Binnenhouden gaat helaas niet, hij is al zo gewend om buiten te zijn. Hij verhuist binnenkort naar mijn zusje, dus hopelijk zijn daar geen luchtbuksfanaten in de buurt. Ik voel me ook wel eens schuldig dat ie ergens tot last zou zijn, maar mijn haat voor dierenbeulen overstijgt enig schuldgevoel.

4 likes

Haha ik inmiddels ook al 8 jaar! Zegmaar degene die ze in het begin erin doen om het te laten helen. Je mag volgens mij 6 weken daarna een nieuwe ā€œechteā€ erin, nooit gedaan hahaha

Ik typte net ā€œellegirā€ in voordat ik doorhad dat dat niet kon :open_mouth: Hard leers.

4 likes

Je bent nog student toch? Bij Dr. Martens op de site hebben ze tot en met 14 oktober 20% korting als je student bent!

1 like

Ohh, nice!! Thanks voor de tip :smiley:

Ah hoe weet je dit? Ik kan het nergens op de site vinden ofzo

Ik zag vanmiddag een RGK in de supermarkt die heel hard liep te roeptoeteren dat de snoepjes niks wogen dus gratis waren (!1!11!1!!!). Hij was zo irritant dat ik mijn zwarte ziel/zure kantoortrut ziel even heb losgelaten en hem gezegd dat dat dus absoluut niƩt is hoe het werkt. Oeps, ik ben oud en verzuurd geloof ik :roll_eyes:

19 likes

Jongens, heftig nieuws hoor over die Russische hackers.

Ik geniet er zo van dat ze publiekelijk aan de schandpaal genageld werden en dat de Russische regering uit alle macht alles ontkent. Rusland, als je je reet verbrandt, moet je op de blaren zitten. Zo gaat dat, there’s no denying.

1 like

Ik moet echt de godsganse tijd plassen en als ik in bed lig voel ik die aandrang al helemaal. Alleen mijn blaasontsteking is over na een AB-kuur volgens nacontrole bij de huisarts en ik was ook een beetje huiverig om zwanger te zijn maar mijn test is (gelukkig) negatief. Maar ik word er echt gek van :neutral_face: