Leugens.
Waren gewoon vier Russische toeristen opweg naar Madurodam die ff met een extra batterij hun 25 mobieltjes op de parkeerplaats gingen opladen, de rest zijn Westerse leugens. Nederland is gewoon jaloers op Rusland.
Leugens.
Waren gewoon vier Russische toeristen opweg naar Madurodam die ff met een extra batterij hun 25 mobieltjes op de parkeerplaats gingen opladen, de rest zijn Westerse leugens. Nederland is gewoon jaloers op Rusland.
Fake news.
Een Russische ambtenaar kwam nog voor de camera getuigen dat het een gevaarlijk leugenachtig parfum was, wat wij in het Westen aan het brouwen waren.
Denk het ook.
Yoga! Yin yoga is mijn favoriet.
Ik ben zo geïrriteerd. Tijd geleden kaartjes gekocht voor een concert in een andere stad aankomend weekend. Heb beide dagen dagdienst maar moest prima lukken met het ov qua tijd. Ik had een paar weken terug gecheckt of er geen werkzaamheden zouden zijn, maar nee. En nu zie ik per toeval dat dat ineens wel zo is? Echt super kut, want het was een verrassing voor m’n vriend en nu moet ik het zelf gaan afzeggen
Update: testje gedaan en gelukkig gewoon negatief! Geeft toch rust
Is er geen andere vervoersmogelijkheid? Balen zeg!
Klopt helemaal. Ze hebben ook succesvol de Krim ingelijfd, een onderzeeër in Zweeds water laten varen, steunen Assad en hebben een deel van Georgië afgepakt. Het boeit ze geen fuck en niemand kan er wat aan doen. En dan hebben we het nog niet eens over alle beïnvloeding van politiek in oost-Europa, de vs etc.
Vind het fascinerend.
Ja ik merk dat het met afleiding wel oké gaat, dan kan ik het redelijk goed negeren! Maar als ik in bed lig zoals nu gaat dat een stuk minder goed. Ik heb stiekem ook nog hoop dat dit samenhangt met menstruatie. Ik ben namelijk al 2 weken half ongesteld en slik zondag mijn laatste pil dus zit ook tegen mijn stopweek aan. Echt please laat het dat gewoon zijn en niet te lang duren haha
Nee, helaas niet. We hebben niemand in de buurt wonen waarvan we een auto kunnen lenen. Misschien wordt het toch eens tijd om er zelf een aan te schaffen (maar we kunnen allebei eigenlijk prima alles met het ov doen, doen we namelijk al jaren en er is hier toch nooit parkeerplek. Oja en ik haat autorijden haha.)
Ik ben dus op zoek naar een bepaald koffie apparaat en reageerde op een zoekertje op 2dehands of het nog beschikbaar was.
Hij zei “nee is al verkocht”
En dan een halfuur later opeens “ik heb wel een gitaar als je interesse hebt?”
Haha zo fucking droog dit
Hoezo werd je er naar van?
Dit wil ik ook, ik ben alleen bang voor 1: het geld dat is mis en 2: dat ik nog evenveel werk moet doen, maar in een nog kortere periode
Ugh ik heb afgelopen nacht zo slecht geslapen en was vandaag zoo niet fit op werk. Hele dag kotsmisselijk, hoofdpijn en spierpijn. Ik ben al een tijdje best misselijk? Maar vanaf gister spande de kroon. Anyway. Toen ik thuiskwam meteen bed in gedoken en paar uur geslapen. Heb morgen een uitreiking + gala dus ik hoop dat ik me dan beter voel.
Gefeliciteerd!
Welke site is dit
Hahaha ik heb tot nu in mn boek gelezen :’) ik vind het altijd zo lastig om random ergens te stoppen met lezen
Ik wilde heel graag bij een bepaald dispuut maar ze hebben me geen uitnodiging gestuurd. Ik heb wel een uitnodiging voor een SUPER leuk ander dispuut maar vind het alsnog wel lastig dat dat andere dispuut me niet heeft uitgenodigt
Ik stuur je ff een pb
Ik heb zo veel hoofdpijn dat ik er gewoon scheel van kijk en misselijk van ben, maar ik moet de hele dag naar een beeldscherm kijken. Maar het is pas mijn 2e week bij deze baan wat een klote zooi dit
Het stond in de winkel en toen kon ik het ook niet vinden op de site, maar toen gegoogled en dan kom je uit op een links van Unidays. Ik ga kijken of ik hem kan vinden, hij werkt sowieso nog!