Ik ga vanavond bij het Zusje eten met @fifo en @SuperCoolePinda en ik heb er zooo’n zin in
️
Mijn vriend gaat op naar Shanghai en vroeg wat hij voor mij moest meenemen, iemand aanraders van echte must haves?
Zolang iedereen met hersenen weet wat wel en niet waar is, kunnen ze allerlei soorten macht op landen uitoefenen, maar beinvloeden ze onze gedachten niet
De bevolking hier gaat heus niet opeens hun kansloze uitvluchten geloven.
Nee traditionele oorlogen zijn echt oud nieuws. We zitten al lang in een cyberwar met andere landen, alleen noemen we het geen acts of war.
Even een heldenactie van de popo en de brandweer:
Ik kom er net achter dat m’n meest favoriete drag queen ooit (Trixie Mattel) in Amsterdam komt optreden 
Oeh zij is ZO leuk live! Waar staat ze?
Theater Amsterdam!
Leuk! Ik heb haar vorig jaar (?) in de NYX gezien. Echt geluk dat iemand zijn plekje voor ons afstond bij het balkon, anders hadden we gewoon niks gezien. Heb wel een biertje voor m gehaald als dank. Daar zul je wel gewoon zitplekken hebben toch? Dan kun je het iig zien! Maar ze is echt heel grappig, veel plezier!
Aaah ik ben zo jaloers! Ik heb haar nog nooit gezien, maar volg haar al zo lang en ook helemaal fan van haar serie met Katya.
Helaas zijn de front row kaartjes al uitverkocht
maar ik neem aan dat de rest ook zitplekken zijn.
Nee joh, is niet zwak maar af en toe gewoon belangrijk om een beetje verzorgd te worden!
@Radio jaaa love Katya ook! Wanneer is het? Laat maar weten wat je ervan vond 
18 maart! Zal ik doen 

Ik ga hier ook heen! Moet alleen nog kaartjes kopen haha
Yasssssss. Ik ook nog 
Had niet minder van jou verwacht trouwens haha.
Dat duurde bij mij altijd wel een hele tijd voordat dat weer op gang kwam
Ah jezus, het ontbijt in mijn hotel was zo kut. Ik had mezelf de hele week beloofd dat ik op vrijdag (laatste dag) los mocht gaan op het ontbijt maar t viel echt tegen: droge broodjes, geen jam (alleen vieze marmelade) en hele warme maaltijden voor die Engelsen met worst en bonen enzo 
Excel vraag: ik heb twee excel bestanden waarin in is gefilterd. Ik weet hoe ik moet kopieeren uit alleen de zichtbare cellen. Maar is er ook een manier om te plakken op alleen de zichtbare cellen?
Haha ja ik heb het nu maar helemaal in m’n eentje gedaan, zo laat was 'ie. Nu heeft alleen niemand gezien hoe ik eindelijk een route kon die me eerst steeds niet lukte 
hoe langer ik er over nadenk hoe interessanter ik het vind dat hier veel oudere leden lijken te zitten. en geen personen van 18 jaar of jonger? daar is toch eigenlijk helemaal geen reden voor… t forum is gewoon openbaar. ik forum bijv. al sinds mijn 17e denk ik? hier heb ik het idee (en op egf ook) dat iedereen sws 23 jaar of ouder is haha. hoe zou dat komen? omdat ik toch nieuwsgierig ben:
(anoniem) Ben jij jonger dan 20?
- ja
- nee
0 stemmers
trouwens, ik denk dat ik nog jonger was! ik denk zeker 15. woow haha 10 jaar dan al.
Ik denk dat het gewoon een beetje de tijdsgeest is. Ik forum ook al (buiten EGF) sinds mijn 13e. Waarschijnlijk zijn jongeren nu met andere ‘sociale media’, om het zo maar even te noemen bezig.