morgen wordt het gewoon 24 graden, dit is van de wereld joh
Ik ben zo blij want ik ben ongesteld geworden en de laatste keer was 10 augustus
Mijn cyclus is echt raar nu ik gestopt ben met de pil. Begon me eerlijk gezegd een beetje zorgen te maken, wilde bijna een zwangerschapstest kopen
Meh ik zou met mân vriend gaan boulderen vanmorgen, is ie vergeten ze wekker te zetten. Zit ik hier in mn eentje in de klimhal
Twijfelde vanochtend of ik naar kantoor zou gaan of toch maar thuis zou werken. Kreeg ik een appje van een vriendin dat er werkzaamheden zijn aan het spoor op mijn traject.
Dus nu zit ik in mn pyjama te werken
Huur een Greenwheels auto! Als je dat maar af en toe doet hoef je niet eens een abonnement af te sluiten
Ik had een dure tas voor mezelf gekocht onder het mom âtreat yourselfâ, maar kon het eigenlijk toch niet aan mezelf verantwoorden.
Dus nu heb ik hem via Marktplaats voor 25 euro goedkoper besteld.
Ben van plan hetzelfde te doen met de schoenen die ik wilde gaan kopen. En ik wilde stoppen met shoppen (ha-ha)
Maar boulderen kan je toch ook juist goed alleen doen?
Mijn les is afgeschaft en nu ben ik voor niets vroeg opgestaan en naar hier gereden. Mijn volgende les is pas om 13u. Grrr. Mijn inschrijving is nog niet rond, dus ik kan nog niet op het platform waar die mededelingen op geplaatst worden.
Oke de kamer is nog super saai en moet nog aangekleed worden met leuke hysterische babystuff.
Maar wat vinden jullie, moet ik een babyhemeltje halen? Ben zo bang dat oud roze gaat vloeken met de stoel en een grijze te grijs wordt met het behang maar vind zoân hemeltje zooo leuk en het maakt het wel een stuk minder steriel.
- Oud roze
- Grijze
- Andere kleur
- Helemaal geen
0 stemmers
Net een presentatie moeten geven voor een jury, maar geen idee of het goed genoeg was⊠3 van de 11 gaan door naar de finale van dit ding en ik hoop zo dat het lukt. Mijn baas verdient het dat we verder mogen!
Wij hadden een witte met kleine details er op in een kleur die terug kwam in de rest van het kamertje. Wel een heel ander soort hemeltje hoor
Tuurlijk. Maar betekent niet dta ik het niet stom vind als mân vriend door onze afspraak heen slaapt. En ik vind het in mân eentje wel saaier, ik ben nog niet heel gevorderd dus ik moet wel wat rust nemen tussendoor en dan is er dus ook niemand anders waar je naar kan kijken of die je tips kan geven op die momenten.
Weet iemand in welke winkel (regio Rotterdam) ik leuke kinderposters kan kopen? Morgen komt mn nichtje logeren maar de kamers zijn nog kaal, als in helemaal leeg en witte muren. Wil het toch een beetje aankleden anders is het ook zo wat.
Eigenlijk alle wel, had mân zinnen niet op een specifiek merk gezet. Maar wit lijkt me zo bruiloftachtig haha. Dus weet niet welke kleur dan nog meer een optie kan zijn
Ik zie juist eerder donkerblauw voor me en dan met van die sterren er in zoals op het plaatje!
Waarom heb ik mijn moeder leren Instagrammen? Ik krijg nu minimaal 10 fotoâs of videoâs van golden retrievers opgestuurd
Ik haat afspraken zonder duidelijk tijdstip. Er komt iemand langs tussen 10 en 11. Ik heb honger maar ik moet eerst yoghurt halen bij winkel tegenover mijn huis. Maar ik durf niet heen te lopen, want dan staat ze natuurlijk net voor de deur. Ik moet nog wat andere dingen doen, maar daar kan ik ook niet echt aan beginnen.
Natuurlijk! (Het stond er ook wat lomper dan ik bedoelde.) Dacht meer van, dan kan je vast beginnen zonder hem. Maar samen is zeker leuker.
Heb je een stijltang? Daarmee kan je ze er ook in âstrijkenâ