Wat je even kwijt wilt #8

Hahaha ik heb een leerling die dat dus doet. Laatst liep hij helemaal druk en over de zeik door de gang, tegen muren slaan etc. Zegt een collega ‘hee, pietje waar kom je vandaan’ (als in; welk lokaal hoor je nu te zijn) schreeuwt dat kind : UIT DE KUT VAN ME MOEDERRRRRR. En dat zegt hij dus op bijna alles, hij weet elke vraag zo op te vatten dat dit een antwoord optie is die ook nog enigszins antwoord geeft op de vraag.

36 likes

Hahaha hoe dan! Ik vind dat wel een talent. Hoe oud is deze

@Lula kom er maar in

4 likes

Ik hoor het al. Had me kind kunnen zijn.

6 likes

Ben echt een beetje down en lusteloos dit weekend. Denk dat het komt omdat dit het eerste weekend sinds tijden is dat ik weer een beetje kon opladen en dat ik dat stiekem ook wel echt nodig had. Maar toch, ik verveel me en wil iets leuks kijken maar heb alles wat potentieel leuk was al gezien (first world problem, I know) en nu twijfel ik of ik de pasta met spinazie a la crème en zalm waarvoor ik alles vanmiddag in huis gehaald heb ga eten of dat ik ga voor een frietje met snacks… (ook first world problem :stuck_out_tongue: )

3 likes

Heb je het ff talk topic al gezien.

3 likes

Rennies Rennies Rennies

1 like

Ik was net mijn portemonnee vergeten bij de AH, dus ik hem thuis ophalen, sta ik weer bij de kassa, zit mijn pinpas niet in mijn portemonnee :+1: dus kon ik weer terug naar huis… Nu heb ik die pizza wel dubbel verdiend. Ik kom niet meer van de bank af vandaag

12 likes

Of Gaviscon inderdaad

Besloten dan ik zometeen naar de Mac ga. Geen zin om te koken, heel het weekend al niet zo gezond gegeten+ het is schijt weer dus vind dat het moet kunnen

7 likes

Nee, dat is niet overdreven. Eerder afgezwakt voor tv.

4 likes

Jammer! Had goede hoop voor je. Wie weet dat er in de toekomst meer vraag naar komt, denk het wel. Als ik iets opvang dan laat ik het je weten.

Misschien heeft diegene aan de andere kant van de lijn haar een KitKat beloofd en heeft ze daar heel veel trek in?

13 likes

Je moet die serie dan even verwijderen uit je kijkgeschiedenis!

Edit: als je de app gebruikt: account (dan opent een nieuw tabblad in je browser) -> kijkactiviteit (staat ergens bijna onderaan) en daar even de serie uit verwijderen

1 like

Ik heb het hele weekend gechilld. Nu ben ik uitgerust (nja, voor zover mogelijk) en verveel ik me.
Zal ik zo even gaan wandelen?
En daarna lezen denk ik.

Mm. Of iemand nog ideeën?

Lekker, groot gelijk! Als het droog is zou ik zeeker gaan wandelen, ben jaloers. Alleen maar in sportschool/ koffietentje/ UB geweest vandaag. En dan daarna lezen klinkt top, kaarsje aan, theetje erbij.

2 likes

Ik heb vanmiddag gewandeld en lig nu met een boek op de bank. Topidee al zeg ik het zelf.

3 likes

Ik heb iemand op marktplaats gemaild voor een kat😍. Ze ziet er heel cute uit op de foto, oogjes staan lief.

19 likes

Noem jij mensen niet meejse en neem jij jetelefoon niet op met meeej peach.

3 likes

Heb lekker vrette besteld terwijl ik gewoon alle boodschappen in huis had om te koken en ook zeeën van tijd want voer met m’n luie reet het hele weekend al niks uit maar t doet me niks, lang leve de luiheid en vanaf morgen maar weer proberen een succesful adult te zijn

17 likes