Wat je even kwijt wilt #8

Wat toch een vreemde prijzen bij Miljoenenjacht soms. Met 10 personen naar Curacao. Ik ken niet eens 10 mensen, laat staan dat ik met ze op vakantie wil in 1 (!!) villa.

23 likes

Hahaha ik kijk het ook al. Maar het zijn altijd de aziatische mensen die eten proberen te smokkelen en dan zeggen dat de verkeerd hadden gelezen.

Super lief bedacht

1 like

Nou komt goed uit dat er een mini me komt dan he :sunglasses:

Ik zou eigenlijk dit weekend aan een opdracht werken voor een logo van een studentendispuut, maar ik heb tot heden nog niks gedaan… meh…

Ja inderdaad die van Australie. Standaard Aziaten met eten en toeristen ā€˜die echt niet komen werken hoor!!!’

@Chief ik zit ook in een ns bus :eyes: maar ik ruik hier geen ongemakkelijkheid…

1 like

Ja dat wel, maar het blijft toch altijd leuk op de zondag avond haha

Gesprek gehad, heeft totaal geen zin gehad en nadien nog eens geprobeerd over te praten en werd nog net niet in elkaar geslagen :slight_smile: dus dat wordt helemaal niks. Durf het zelfs niet tegen de verhuurder te zeggen (want bang voor reactie van de huurder, partner is uit crimineel milieu). Dinsdag komen er 2 makelaars, ik ga kijken of ik het kan verkopen aan iemand die het ook wilt verhuren, dit zit in een lage prijsklasse qua verkoop-/aankoopprijs.

Heb nu al 3 weken niet meer dan 5 uur geslapen en loop met constente buikpijn rond. Heb nu vakantie en nog nooit in mijn leven zo’n kutvakantie gehad en proberen te vluchten uit mijn eigen huis.

1 like

Mijn vriend is jaloers dat ik op een forum zit, hij wilt ook, maar mag niet op dit forum kijken van mij :joy:. Toen was die op FOK gaan kijken maar vond iedereen daar zo haantjes gedrag en elkaar meteen afschieten dat hij dat niks vond. Zegt die: ā€˜ja vrouwen zijn veel liever voor elkaar, ik was een topic aan het lezen op Viva forum en daar reageerde iedereen zo zachtaardig en begripvol op elkaar ivm fok’. Hahaha ik ging echt stuk

1. Het beeld van mijn vriend die zit te scrollen op Viva :joy:
  2. Op Viva, zachtaardig en begripvol reageren op elkaar?! Say whut? :joy:
44 likes

Hij mag wel een podcast maken!

3 likes

Verhuurders hebben zelf ook erkend dat ze niet als een makkelijk persoon overkwam (no shit sherlock) maar enige optie om het mss for the time being op te lossen gaat me geld kosten omdat de VVE dat dan moet betalen.

En die verhuurders wonen een aantal provincies verder weg, dus die kunnen alleen via mij achterhalen dat die mensen mega extreem kut zijn en zich niet aan regels houden en dan durf ik serieus hier in het dorp niet meer rond te lopen, want ze zijn dom maar snappen dat de info dan van mij komt. Dit houd ik niet nog 49 weken vol tot hun huurcontract over is.

Heb goede hoop dat het wel verkocht wordt, als ik maar quitte speel ben ik content (echt weinig haha) Ik ga de cyclus van steeds wachten wie de nieuwe huurders zijn niet overleven, 100% niet.

Zou het een virus zijn? Bij mij is het ook al twee dagen aan de gang…

Ik wil dus oud&nieuw in het buitenland vieren (heb ik volgens mij al eerder over gepost?), maar heb nog geen idee waar. Weten jullie een plaats waar het leuk en mooi is om het te vieren?

Dankje! Ik ga dan bij oma wonen :nerd_face: dat is sowieso gezellig haha

Die heeft gelukkig de beste buren ooit hahaha

1 like

Hoe erg is het dat ik het nog steeds kan herkennen als er een broodje Subway kip gegeten is, terwijl ik er echt al vier jaar niet meer werk? Eerst rook het alleen bekend en toen zag ik zo’n typische Subway peper op de grond liggen en was mijn vermoeden bevestigd. Het broodje was al lang weg, die peper, de kruimels en de lucht waren de enige overblijfselen, en nog steeds weet ik 100% zeker dat er gerookte kip op dat broodje zat. Bleh.

11 likes

Ik vind schoonmaken best wel chill als hersenloos bijbaantje! Ik doe het via helpling, dan krijg je een melding als iemand in de buurt een schoonmaker zoekt (vaak voor elke week of elke 2 weken) en dan kan je zelf kiezen of je die klant wil accepteren of niet. Je bent soort van zzp’er dus het is helemaal aan jou hoeveel je wilt werken en bent eigenlijk niemand iets verplicht, en je hoeft je niet schuldig te voelen als je niet in wil vallen voor een collega want die heb je niet. Vooral dat aspect maakt het voor mij veel stress-vrijer dan bijvoorbeeld in een winkel werken. En het verdient ook best wel lekker!

Ik vond ook al iets ā€˜anders’ aan haar, Maar het zal misschien idd kleur van de kleding zijn.
Ik vind het best heftig dat die kandidaat 27 is en 3 kinderen heeft waarvan de oudste 2 is :flushed:

Hahahah omg lijkt mij echt niet chillšŸ˜‚.

1 like