Ik kijk sport met Belgisch commentaar en ik vind het tof.
Ik gok dat zij en haar vriend gelovig zijn
Hahaah hedde is ook echt een geweldig woord. Doet me denken aan die cursus brabants van Jeroen van Koningsbruggen.
Weet iemand een leuk park/huisje in Nederland voor een weekendje weg?
Zei ik ook meteen, geen seks voor t huwelijk, getrouwd, 3x seks en 3x raak.
Ze heeft best leuk gespeeld met 147.000 mee naar huis
Hoe kan het dat mijn wasmachine zegt een uur over een programma te doen en er vervolgens dik 1,5 uur over doet?
Omdat wasmachines altijd liegen. Altijd.
Ik dacht lekker vlogs te kunnen kijken met mijn bestelde eten maar het is er na een uur nog niet 
Lief! Aan het einde van de avond had ik me wel bedacht dat het de leeftijd wel zal zijn. En dat hij mij ook niet zo vaak ziet. Want het is eigenlijk wel een lief kind, maar ik voel me ook altijd zo onhandig.
Dankje
vind het ook heel erg dat ik het niet van me af kan zetten, maar het trekt letterlijk elke porie in 
Heb nu al 2 dagen op rij mijn voeten dik ingesmeerd met crème.
Ik heb nu echt uber zachte voetjes 
Wat een kutlullen!
De hele dag misselijk geweest en me ziek gevoeld, gisteren gewerkt, morgen weer werken en nu begin ik me beter te voelen. Fml.
Ik heb iets gekocht via marktplaats, ook al betaald en heb er helemaal geen goed idee over eigenlijk. Het zal me niet verbazen als ik het nooit ga krijgen.
Ik heb de hele dag al geen internet. Nu probeer ik mijn oude router te installeren en lukt niet. Meeh
Zo’n fijne dag gehad.
Maar het is nog steeds wel verwarrend maar goed ik moet mij ook niet zo druk maken en zien waar de tijd ons brengt. Ik heb van mijn ex een kleurboek gekregen en 2 funko pops erbij, nu heb ik Jon Snow ook en een stormtrooper. 
Oh en weet iemand hier trouwens of je in de Media Markt ook koptelefoons kan uittesten?
Opklaren betekent dat de bewolking wegtrekt en daardoor kan het kouder worden
Volgens mij bedoelen ze met opklaring dat de wolken wegtrekken!
Ja in de mediamarkt bij mij in de buurt wel in ieder geval