Wat je even kwijt wilt #8

Vandaag hebben mijn zusje en haar vriend eindelijk mijn serieuse fwb ontmoet en ik vind het echt leuk dat ze elkaar nu kennen, omdat ik tegen beide het vaak over de ander heb. Alleen hij rook echt te lekker en op het einde liepen we met mijn zusje naar de auto en toen heb ik hem geen zoen gegeven en nu kan ik daar alleen maar aan denken :frowning:

Oh en hij kon het huis(van mijn zusje en vriend) niet vinden en het eerste wat hij zei toen hij binnenkwam was: dan moet ik hier maar vaker komen, haha

11 likes

Wat toch een vreemde prijzen bij Miljoenenjacht soms. Met 10 personen naar Curacao. Ik ken niet eens 10 mensen, laat staan dat ik met ze op vakantie wil in 1 (!!) villa.

23 likes

Heb je inmiddels geprobeerd het gesprek met ze aan te gaan? Misschien zijn ze er niet bewust van dat jij er zo’n last van hebt en zijn ze welwillend om aan een oplossing te werken? Bijv dat zij buiten roken? Kan natuurlijk zijn dat die kans niet groot is, maar je kan het op z’n minst proberen toch!

1 like

Hahaha ik kijk het ook al. Maar het zijn altijd de aziatische mensen die eten proberen te smokkelen en dan zeggen dat de verkeerd hadden gelezen.

Ik dacht ook al van ā€˜hmm misschien zou ik dan maar mensen van het forum moeten uitnodigen’ haha. 10 mensen vond ik ook vet veel namelijk haha

7 likes

Super lief bedacht

1 like

Nou komt goed uit dat er een mini me komt dan he :sunglasses:

Ik zou eigenlijk dit weekend aan een opdracht werken voor een logo van een studentendispuut, maar ik heb tot heden nog niks gedaan… meh…

Wel heel erg afhankelijk welke Airport Security je kijkt! Deze was zeker in Australiƫ? Gister afleveringen van een vliegveld in Colombia gezien en daar ging het alleen maar om drugs (goh) haha. Er kwam zelfs nog een Nederlander voorbij van een jaar of 50 die ook niet geblurred was verder. Probeerde nog te googlen naar welke straf hij uiteindelijk heeft gekregen, maar niet gevonden helaas.

1 like

Ja inderdaad die van Australie. Standaard Aziaten met eten en toeristen ā€˜die echt niet komen werken hoor!!!’

@Chief ik zit ook in een ns bus :eyes: maar ik ruik hier geen ongemakkelijkheid…

1 like

Ja zo voorspelbaar op een gegeven moment haha.

Ja dat wel, maar het blijft toch altijd leuk op de zondag avond haha

Gesprek gehad, heeft totaal geen zin gehad en nadien nog eens geprobeerd over te praten en werd nog net niet in elkaar geslagen :slight_smile: dus dat wordt helemaal niks. Durf het zelfs niet tegen de verhuurder te zeggen (want bang voor reactie van de huurder, partner is uit crimineel milieu). Dinsdag komen er 2 makelaars, ik ga kijken of ik het kan verkopen aan iemand die het ook wilt verhuren, dit zit in een lage prijsklasse qua verkoop-/aankoopprijs.

Heb nu al 3 weken niet meer dan 5 uur geslapen en loop met constente buikpijn rond. Heb nu vakantie en nog nooit in mijn leven zo’n kutvakantie gehad en proberen te vluchten uit mijn eigen huis.

1 like

Ah oke. Ben je niet bang dat je spijt zal krijgen dat je niet alles geprobeerd hebt (dus het in dit geval niet tegen de verhuurder durven te zeggen vanwege de huurder)? Is niet niks je huis uit laten jagen waar je tot een paar weken geleden heel prettig woonde namelijk.

Lees nu je edit: gezien hoe je je voelt ook handig voor de te overbruggen periode? Of voor het geval je het niet 1,2,3 verkocht krijgt? Dat slaapgebrek etc is slopend namelijk. Of is de verhuurder zelf ook geen redelijke man?

Mijn vriend is jaloers dat ik op een forum zit, hij wilt ook, maar mag niet op dit forum kijken van mij :joy:. Toen was die op FOK gaan kijken maar vond iedereen daar zo haantjes gedrag en elkaar meteen afschieten dat hij dat niks vond. Zegt die: ā€˜ja vrouwen zijn veel liever voor elkaar, ik was een topic aan het lezen op Viva forum en daar reageerde iedereen zo zachtaardig en begripvol op elkaar ivm fok’. Hahaha ik ging echt stuk

1. Het beeld van mijn vriend die zit te scrollen op Viva :joy:
  2. Op Viva, zachtaardig en begripvol reageren op elkaar?! Say whut? :joy:
44 likes

Hij mag wel een podcast maken!

3 likes

Verhuurders hebben zelf ook erkend dat ze niet als een makkelijk persoon overkwam (no shit sherlock) maar enige optie om het mss for the time being op te lossen gaat me geld kosten omdat de VVE dat dan moet betalen.

En die verhuurders wonen een aantal provincies verder weg, dus die kunnen alleen via mij achterhalen dat die mensen mega extreem kut zijn en zich niet aan regels houden en dan durf ik serieus hier in het dorp niet meer rond te lopen, want ze zijn dom maar snappen dat de info dan van mij komt. Dit houd ik niet nog 49 weken vol tot hun huurcontract over is.

Heb goede hoop dat het wel verkocht wordt, als ik maar quitte speel ben ik content (echt weinig haha) Ik ga de cyclus van steeds wachten wie de nieuwe huurders zijn niet overleven, 100% niet.

Zou het een virus zijn? Bij mij is het ook al twee dagen aan de gang…

Ik wil dus oud&nieuw in het buitenland vieren (heb ik volgens mij al eerder over gepost?), maar heb nog geen idee waar. Weten jullie een plaats waar het leuk en mooi is om het te vieren?