Wat je even kwijt wilt #8

Ik hoop voor je dat je je woning snel weet te verkopen dan en een fijne nieuwe plek weet te vinden!

1 like

Dankje! Ik ga dan bij oma wonen :nerd_face: dat is sowieso gezellig haha

Oh wat fijn zeg dat je die optie hebt! Zat al te denken van ‘wie je nieuwe buren dan zijn kan je alleen ook niet weten’, maar dat is in dit geval dan gelukkig wel zo! En dat het gezellig met je oma is is natuurlijk helemaal fijn :blush:

1 like

Die heeft gelukkig de beste buren ooit hahaha

1 like

Hoe erg is het dat ik het nog steeds kan herkennen als er een broodje Subway kip gegeten is, terwijl ik er echt al vier jaar niet meer werk? Eerst rook het alleen bekend en toen zag ik zo’n typische Subway peper op de grond liggen en was mijn vermoeden bevestigd. Het broodje was al lang weg, die peper, de kruimels en de lucht waren de enige overblijfselen, en nog steeds weet ik 100% zeker dat er gerookte kip op dat broodje zat. Bleh.

11 likes

Ik vind schoonmaken best wel chill als hersenloos bijbaantje! Ik doe het via helpling, dan krijg je een melding als iemand in de buurt een schoonmaker zoekt (vaak voor elke week of elke 2 weken) en dan kan je zelf kiezen of je die klant wil accepteren of niet. Je bent soort van zzp’er dus het is helemaal aan jou hoeveel je wilt werken en bent eigenlijk niemand iets verplicht, en je hoeft je niet schuldig te voelen als je niet in wil vallen voor een collega want die heb je niet. Vooral dat aspect maakt het voor mij veel stress-vrijer dan bijvoorbeeld in een winkel werken. En het verdient ook best wel lekker!

Viel me tijdens deze aflevering trouwens meteen op dat Linda de Mol een keer iets lichts aan heeft ipv die eeuwige donkere kleding (of zit dit maar zo in mijn hoofd?)

1 like

Ik vond ook al iets ‘anders’ aan haar, Maar het zal misschien idd kleur van de kleding zijn.
Ik vind het best heftig dat die kandidaat 27 is en 3 kinderen heeft waarvan de oudste 2 is :flushed:

Hahahah omg lijkt mij echt niet chill😂.

1 like

Ik kijk sport met Belgisch commentaar en ik vind het tof.

1 like

Ja die is de laatste 2-3 jaar zo’n beetje non-stop zwanger geweest dan, vond ik ook al heftig!

Ik gok dat zij en haar vriend gelovig zijn

3 likes

Hahaah hedde is ook echt een geweldig woord. Doet me denken aan die cursus brabants van Jeroen van Koningsbruggen.

2 likes

Weet iemand een leuk park/huisje in Nederland voor een weekendje weg?

1 like

Zei ik ook meteen, geen seks voor t huwelijk, getrouwd, 3x seks en 3x raak.

Ze heeft best leuk gespeeld met 147.000 mee naar huis

1 like

Hoe kan het dat mijn wasmachine zegt een uur over een programma te doen en er vervolgens dik 1,5 uur over doet?

Omdat wasmachines altijd liegen. Altijd.

8 likes

Ik dacht lekker vlogs te kunnen kijken met mijn bestelde eten maar het is er na een uur nog niet :angry:

Lief! Aan het einde van de avond had ik me wel bedacht dat het de leeftijd wel zal zijn. En dat hij mij ook niet zo vaak ziet. Want het is eigenlijk wel een lief kind, maar ik voel me ook altijd zo onhandig.

1 like

Omg ja! Wil ik. Zullen we pb-en?

1 like