Top, dankjewel!
ik zat me voor te stellen dat deze post van de echte MvR was… en toen bedacht ik me, dat mocht ie zich willen aanmelden hier, hij mooi pech heeft voor wat z’n accountnaam betreft door jou! raar beeld… een beteuterde Maarten van Rossem op de drempel van een vrouwenforum.
Op neushoogte? Nogal subjectief 
Ok ik lig dus weer jankend in bed, kutsituatie… Voel me echt een gegijzelde 
Aah waarom dat laatste? 

Al mijn voorgaande burenfrustratie posts. Mijn huis ruikt godverdomme weer als een fucking coffeeshop. Hoe ga ik dit ook ooit kunnen verkopen als die marginale debielen beneden zich niet aan hun huurcontract houden?!
Als er dan mensen langskomen, van te voren iets bakken? Een appeltaart misschien dat dat de geur maskeert. Vind het heel kut voor je 
Ja irritante is dat ikzelf fulltime werk, dus ga m’n moeder maar lief aankijken of ze zoiets wilt doen… Zo kloooooote… Ga morgen de verhuurders wel bellen, maar weet nog niet zo goed wat ik ga zeggen.
Aah dat is kut ja. :\
wat
volgens mij wordt dat printje echt een trend, als ik een vriendin moet geloven
ik vind het niet mooi trouwens
Er is net een meisje echt heel hard van haar fiets gevallen en er waren al zes mensen bij dus ik ben maar doorgelopen maar zal ik teruggaan?? Echt 1 minuut geleden
Ik sta nu besluiteloos op straat
Oke intussen 10 mensen ik loop maar door dit is nergens goed voor
ik wil wel enige tijd met m in een lift doorbrengen hoor, impopulaire mening of niet:
Lief dat je er zo bij nadenkt, maar als er al zoveel mensen bij staan zou ik ook doorlopen hoor 
Ik ben toch subtiel teruggelopen ofzo en voel me echt een loser maar ik wil even weten of ze zich goed voelt
En ging het goed? Lief dat je zo betrokken bent!
Het dorp waar ik opgegroeid ben doet mee bij Miljoenenjacht, ben net 5 min aan het kijken en heb al zo veel bekenden gezien, zo leuk.
Ze zat op een stoel en ze was wel bij kennis dus ik denk het wel
Ik heb een poststukken van precies 20 gram, soms zegt de keukenweegschaal 19 of 21 maar meestal 20. Moet ik dan 1 of 2 postzegels plakken? Het mag namelijk echt niet misgaan. Maar wil ook geen geld verspillen 
Partner uit crimineel niveau trekt mijn interesse