Dankje vind het ook heel erg dat ik het niet van me af kan zetten, maar het trekt letterlijk elke porie in
Heb nu al 2 dagen op rij mijn voeten dik ingesmeerd met crème.
Ik heb nu echt uber zachte voetjes
Wat een kutlullen!
De hele dag misselijk geweest en me ziek gevoeld, gisteren gewerkt, morgen weer werken en nu begin ik me beter te voelen. Fml.
Ik heb iets gekocht via marktplaats, ook al betaald en heb er helemaal geen goed idee over eigenlijk. Het zal me niet verbazen als ik het nooit ga krijgen.
Ik heb de hele dag al geen internet. Nu probeer ik mijn oude router te installeren en lukt niet. Meeh
Zo’n fijne dag gehad. Maar het is nog steeds wel verwarrend maar goed ik moet mij ook niet zo druk maken en zien waar de tijd ons brengt. Ik heb van mijn ex een kleurboek gekregen en 2 funko pops erbij, nu heb ik Jon Snow ook en een stormtrooper.
Oh en weet iemand hier trouwens of je in de Media Markt ook koptelefoons kan uittesten?
Opklaren betekent dat de bewolking wegtrekt en daardoor kan het kouder worden
Volgens mij bedoelen ze met opklaring dat de wolken wegtrekken!
Ja in de mediamarkt bij mij in de buurt wel in ieder geval
Top, dankjewel!
ik zat me voor te stellen dat deze post van de echte MvR was… en toen bedacht ik me, dat mocht ie zich willen aanmelden hier, hij mooi pech heeft voor wat z’n accountnaam betreft door jou! raar beeld… een beteuterde Maarten van Rossem op de drempel van een vrouwenforum.
Op neushoogte? Nogal subjectief
Ok ik lig dus weer jankend in bed, kutsituatie… Voel me echt een gegijzelde
Aah waarom dat laatste?
Al mijn voorgaande burenfrustratie posts. Mijn huis ruikt godverdomme weer als een fucking coffeeshop. Hoe ga ik dit ook ooit kunnen verkopen als die marginale debielen beneden zich niet aan hun huurcontract houden?!
Als er dan mensen langskomen, van te voren iets bakken? Een appeltaart misschien dat dat de geur maskeert. Vind het heel kut voor je
Ja irritante is dat ikzelf fulltime werk, dus ga m’n moeder maar lief aankijken of ze zoiets wilt doen… Zo kloooooote… Ga morgen de verhuurders wel bellen, maar weet nog niet zo goed wat ik ga zeggen.
Aah dat is kut ja. :\