Wat je even kwijt wilt #8

wat

1 like

volgens mij wordt dat printje echt een trend, als ik een vriendin moet geloven
ik vind het niet mooi trouwens

Er is net een meisje echt heel hard van haar fiets gevallen en er waren al zes mensen bij dus ik ben maar doorgelopen maar zal ik teruggaan?? Echt 1 minuut geleden
Ik sta nu besluiteloos op straat
Oke intussen 10 mensen ik loop maar door dit is nergens goed voor

ik wil wel enige tijd met m in een lift doorbrengen hoor, impopulaire mening of niet:

4 likes

Lief dat je er zo bij nadenkt, maar als er al zoveel mensen bij staan zou ik ook doorlopen hoor :slight_smile:

Ik ben toch subtiel teruggelopen ofzo en voel me echt een loser maar ik wil even weten of ze zich goed voelt

1 like

En ging het goed? Lief dat je zo betrokken bent!

Het dorp waar ik opgegroeid ben doet mee bij Miljoenenjacht, ben net 5 min aan het kijken en heb al zo veel bekenden gezien, zo leuk.

1 like

Ze zat op een stoel en ze was wel bij kennis dus ik denk het wel

1 like

Ik heb een poststukken van precies 20 gram, soms zegt de keukenweegschaal 19 of 21 maar meestal 20. Moet ik dan 1 of 2 postzegels plakken? Het mag namelijk echt niet misgaan. Maar wil ook geen geld verspillen :rolleyes:

Partner uit crimineel niveau trekt mijn interesse

2 likes

Ik zou 1 doen. Stel dat je er toch 2 nodig had dan bezorgen ze het volgens mij wel, alleen krijg je dan zo’n brief van PostNL dat je van die portokosten moet betalen.

1 like

Ik was gisteren naar een oktoberfest en nu heb ik spierpijn in m’n arm van die zware bierpullen :joy:

5 likes

Je hoeft geeneens in hoger beroep te gaan. Gewoon niet betalen en je hoort nooit meer wat.

1 like

Haha ik had het alweer verwijderd uit m’n bericht want je hebt gelijk!

3 likes

Niet persee de rode ruit maar de ruit in het algemeen is deze winter een trend ja.

1 like

Heel vaak als ik een discussie heb gehad en dan 's avonds in bed lig denk ik aan alles wat ik had kunnen zeggen maar op dat moment kwam ik er niet op. En bedenk ik echt heel veel geniale dingen en dan denk ik shit had ik dit maar gezegd

14 likes

Mijn vriend en ik waren net aan het stoeien. En wonder boven wonder duwde ik hem ineens van het bed. Helaas had hij zijn telefoon in zijn hand en is nu het hele scherm kapot, is best wel een oude telefoon dus geen provider of winkel waar hij naar toe kan gaan voor reparatie. Weet iemand goeie reparatie winkels in Rotterdam toevallig? Of online ofzo?

Maar goed, ik heb dus wel gewonnen :grin::speak_no_evil:

23 likes

Ik heb een parkeerboete gekregen van handhaving
 dat is al 2/3 maanden geleden nu en nog steeds die bekeuring niet binnen. Nu ga ik dus verhuizen over 1 week. Vraag me af of dit goed gaat komen dan.

1 like

Ik ben laatst bij de gsm dokter geweest. Die zit in de Jonker Fransstraat.