Wat je even kwijt wilt #8

Omg @Lula zelfde idee / wens / probleem (net hoe je het bekijkt hè haha) als @Hyde hier. Voel me echt een schooierd maaaar heb je ook mss tips voor mij?

Ik heb hier 23 minuten lang intens van genoten.

3 likes

Ja wellicht. Stuur maar pb!

1 like

Wat zal ik doen met deze situatie?

Een directe collega uit mijn vakgroep zegt negatieve dingen over mij tegenover mijn ex-leerlingen en misschien ook wel tegen andere docenten (dat laatste vermoed ik, tegenover leerlingen weet ik zeker). Zoals ‘wat hebben jullie vorig jaar nou eigenlijk bij mevrouw X (ik) geleerd?!’ en ‘jullie zijn echt slecht in dit vak, dat komt zeker door mevrouw X (ik)’. Ik vind dit heel storend en ondermijnend en zou dit nooit over collega’s zeggen, tenzij ze bewezen slecht werk afleveren. Maar ik heb prima leerlingen afgeleverd. Valt ook te toetsen.

Zal ik haar er morgen zelf op aanspreken of direct naar de teamleider gaan?

Die collega kan best oké lesgeven enzo, maar ze is altijd negatief over IEDEREEN en ze lult als een haantje tegenover iedereen dat ze zelf zo goed is en andere mensen bakken er niks van blabla. Ik wil niet ondermijnd worden, als ze iets negatiefs te zeggen heeft of vragen heeft, komt ze maar naar mij toe ipv te roeptoeteren.

Edit: ik kan ook nog niks doen, iedereen weet toch wel hoe schreeuwerig en negatief zij is. En ze doet altijd zo gehaaid bij het management, maar is zelf degene die nooit iets extra’s doet. Dus het management kan haar wss ook prima inschatten…

1 like

Ooh ik lees het nu ook idd. Dan is het minder erg haha. Thanks!

Teamleider. En aan hem/haar “vragen hoe je dit het beste kan aanpakken”. Is hij/zij gelijk op de hoogte, moet ze maar niet zo achterbaks doen.

2 likes

Als je wil dat zij eerst naar jou komt voordat ze begint te blèren, zou ik ook eerst naar haar gaan voor dat je je teamleider spreekt. Maar ik zou naderhand wel meteen naar je teamleider gaan en vertellen wat er gebeurd is.

Mag best hoor :laughing:

1 like

Ik vergeet ook wel vaker dingen te liken die ik eigenlijk wel wilde liken! Niks aan te doen, geen zorgen :grin:

@Twijfelkont @Alpacamybags het duurde echt even voordat ik los kwam, maar ik lag uiteindelijk pas om 7 uur in bed dus het was zeker geslaagd haha! Heel chill dat je kunt gaan en staan waar je wilt.

7 likes

Haha wow, goed volgehouden! Danste je gewoon in je eentje, werd je aangesproken, sprak jij mensen aan? Ben zo benieuwd!

1 like

Ik heb echt weinig likes in vergelijking met jullie :joy::joy: heb wel kapot veel berichten gelezen

5 likes

Ja ik was gewoon lekker aan t dansen, en ben een aantal keer aangesproken, door zowel mannen als vrouwen en uiteindelijk heb ik de hele avond met anderen gestaan. Zelf heb ik niemand aangesproken, dat was echt te ver uit mn comfortzone haha. Ik ben namelijk best rustig en verlegen van mezelf. Ik wil het wel vaker gaan doen, ook zeker voor mn zelfvertrouwen denk ik dat het goed is!

15 likes

Klinkt goed! Voelde het niet ongemakkelijk of als ‘indringer’ om zo met mensen te staan steeds? Want da’s dus waar ik dan bang voor ben. Dat ik mensen met mezelf opzadel of anders juist helemaal only the lonely overblijf sneu aan de bar.

Ik ga zometeen slapen maar eerst de ff talk topic bij-luisteren. Heel vreemd om allerlei stemmen te horen van forummers voordat ik m’n ogen sluit maar ach

2 likes

Ik mag van mijzelf niks lekkers meer kopen totdat ik de voorraadkast en koelkast een keer leeg heb gemaakt. :expressionless: Misschien helpt het dat ik het nu hier heb gezegd, als ik het dan teruglees weet ik het weer.

4 likes

maar ook veel minder posts… geen peren met koekjes vergelijken

7 likes

Ik over een paar dagen ook. :frowning_face: Sterkte!

Ik merk dat ik verkouden begin te worden, keel doet al pijn en heb al af en toe zo’n vaag kuchje.

1 like

Ik heb zo een hekel aan de volle maan :joy: kan echt gewoon niet slapen