Gecondoleerd. Denk dat iedereen wel snapt dat je het rustig aan moet doen.
De tijd van mensen die overal te pas en te onpas hun neus kei luid snuiten in het openbaar is weer aangebroken hoor
Aaahh ja 
Zooo lief, mijn moeder bracht me naar het station zodat ik op tijd kwam omdat ik mân wekker niet had gehoord. Voordeel van een weekendje thuis slapen 
Ik geloof niet dat ze aanraden om het te doen als je ongesteld bent omdat het minder pijn doet, dacht dat dat was om zeker te zijn dat je niet zwanger bent. Succes in ieder geval en vergeet geen pijnstillers van te voren in te nemen.
Vind ik nog altijd beter dan iemand die de hele tijd zijn/haar neus aan het ophalen is.
Ik twijfel nog om eerst langs haar te gaan⊠Durf het op zich wel, maar zij is altijd zĂł erg niet op haar mondje gevallenâŠ
OkĂ© ik ga vandaag even langs mân teamleider, bedankt voor het advies!
Goed punt. Ik ga vandaag eerst haar opzoeken, dan teamleider!
Bedankt allemaal!
Succes!!
Zulke dingen zijn nooit fijn om te doen, maar laat het er zeker niet bij zitten.
Wolken zorgen voor een soort van dak, waardoor de warmte blijft hangen. Wanneer de wolken weg zijn, kan de warmte dus ook weer wegkomen en wordt het kouder.
Ik heb mijn winterjas al aan, jullie ook?
- Ja
- Nee, maar wel al aangehad
- Nee
0 stemmers
Ik ging me net melden in het ziekenhuis maar die verpleegster had zoveel parfum op, ik ruik het nog en zit inmiddels zeker
30 m verder in een wachtruimte.
Nee maar spijt van 
Mijn herfstjas eigenlijk, is wel van wol maar niet enorm dik, perfect voor dit weer 
Ben ik de enige die een zwarte balk door het symbool van het forum heeft lopen?
Edit: de zwarte strepen aan de zijkant zie ik niet.Nee heb ik ook!
Nee, heb ik ook!
edit: lekkere originele post van mij
Ik reageer niet vaak op het forum omdat ik nooit echt het idee heb dat mijn reactie er toe doet, maar ĂĄls ik wat post dan krijg ik vrijwel altijd likes/reacties! Dat vind ik zo leuk aan FF 
Ik heb gister een regenjas gekocht en het was de beste aankoop sinds tijden.
Op maandagochtend naar de tandarts
gelukkig was alles goed!
Ik moet echt wennen aan dit weer. Gister had ik het serieus de hele dag koud? (Vooral handen en voeten)
En ik zie nu dat het ook maar 7°C is momenteel
Denk dat de verwarming voor het eerst weer aan gaat
Bijna al mân herfst/winterkleren liggen nog bij mijn ouders